Mitä olette mieltä näistä toimistotarvike-edustus asioista,että olenko lähellä oikeata jos sanon että pääpiirteissään yritykset ovat samantasoisia sen suhteen että ne eivät vaihtamalla parane jne? Kommentteja?
Mitä olette mieltä
6
1387
Vastaukset
- Arsu
Mieleni tekisi vaihtaa...
- Stressi
Vaihtelu virkistää.Mutta tässä asiassa en ole välttämättä samaa mieltä.Asiakkailta kuulee usein että gollegat ovat vaihtaneet firmaa.Siinä asiakas saa juuri sen käsityksen että myynti ei ole sujunut ja nyt kokeillaan jotain muuta.
Toisaalta,mikäs siinä jos samat tuotteet kyllästyttää eikä mielestään saa niistä tarpeeksi vastinetta, siitä sitten vaan.Jos saa hyvät myynnit ja kaikki sujuu, miksi lähtisi aloittelemaan taas kaikkea alusta uusin tuottein.Jos taas ei saa myytyä, kannattaako silloinkaan lähteä,..tuote myy itse itsensä, jos se on hyvä.Jollei opi myyntitekniikkaa, niin ei opi.Vika ei ehkä ole tuotteessa vaan myyjässä.
Itse päätin että jollei tämä lähde,..se jää tähän yhteen yritykseen.
Mutta jos mieli halajaa aidan toiselle puolelle,Kukapa estää,... - Make
Stressi kirjoitti:
Vaihtelu virkistää.Mutta tässä asiassa en ole välttämättä samaa mieltä.Asiakkailta kuulee usein että gollegat ovat vaihtaneet firmaa.Siinä asiakas saa juuri sen käsityksen että myynti ei ole sujunut ja nyt kokeillaan jotain muuta.
Toisaalta,mikäs siinä jos samat tuotteet kyllästyttää eikä mielestään saa niistä tarpeeksi vastinetta, siitä sitten vaan.Jos saa hyvät myynnit ja kaikki sujuu, miksi lähtisi aloittelemaan taas kaikkea alusta uusin tuottein.Jos taas ei saa myytyä, kannattaako silloinkaan lähteä,..tuote myy itse itsensä, jos se on hyvä.Jollei opi myyntitekniikkaa, niin ei opi.Vika ei ehkä ole tuotteessa vaan myyjässä.
Itse päätin että jollei tämä lähde,..se jää tähän yhteen yritykseen.
Mutta jos mieli halajaa aidan toiselle puolelle,Kukapa estää,...Kyllä mun mielestä firmoissa jonkin verran eroja on. Tuotteet, hinnoittelu, palkkaus, muut edut jne. Itse vaihdoin aikanaan sen takia, että tuoteskaala aiemmassa firmassani oli aika pieni ja palkkaus ei ollut kovin kannustava. Mutta nämä on makuasioita ja se on varma että menestyä voi kaikissa tämän alan yrityksissä jos myyjänä on hyvä.
- arsu
Make kirjoitti:
Kyllä mun mielestä firmoissa jonkin verran eroja on. Tuotteet, hinnoittelu, palkkaus, muut edut jne. Itse vaihdoin aikanaan sen takia, että tuoteskaala aiemmassa firmassani oli aika pieni ja palkkaus ei ollut kovin kannustava. Mutta nämä on makuasioita ja se on varma että menestyä voi kaikissa tämän alan yrityksissä jos myyjänä on hyvä.
saako muuten kysyä mistä sinä vaihdoit nimimerkki make?
- Make
arsu kirjoitti:
saako muuten kysyä mistä sinä vaihdoit nimimerkki make?
beltton
- Arsu
Make kirjoitti:
beltton
Tuo on aika iso firma,mitä kuullut ja seuraillut olen - sen tarkemmin en sisäisiä asioita tietenkään tunne. Mitä yrityksiä muita osaisit suositella,mm...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3376313Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
- 49748
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671