..Onko tämä lopun alku? Onko yhteinen taipaleemme tullut päätökseen? Se ei kovin pitkä ollut, mutta merkityksellinen. Rakkautta on, mutta jääräpäisyys vaivaa.. Miten tästä eteenpäin?
Kysyn..
3
<50
Vastaukset
Hei
olet kovin yksinäinen. työasiat aiheuttavat ainakin jonkin verran kränää.
suhteen merkityksellisyys tuntuu minusta seksuaalisuutena.
en näe muita miehiä edessäni, vain yhden.
periksiantamattomuus on pahasta. jospa koittaisitte jutella, ihan vaikka kynttiläillallisella, ottakaa yhteistä aikaa! arki on arkea, mutta te tarvitsette myös yhteistä juhlaa. eikö näin olekin?
yllätä kumppanisi kivalla illallisella, hän voi jopa häkeltyä. sitten on hyvä sauma tarttua kiperiin kysymyksiin, mutta rauhallisesti. ei siis kiireellä, nyt muuten puraisin omaan kieleeni tätä kirjoittaessani. autsch! syön samalla sämpylää...
ei peli ole menetetty, olette kumpikin hermustuneita.
t. Keskiyö- Eri planeetalla
Kiitoksia kun käytät aikaasi täällä. :)
Olen yksinäinen, yksin kaiken tämän perheen hoitamisen kanssa tällä hetkellä. Olen väsynyt ja sekin aiheuttaa kränää. Minä olen jo yrittänyt pehmitellä tätä miestä, mutta hänen on vaikea ottaa kantaa tähän asiaan.. Hän ilmeisesti tarvitsee paljon miettimisaikaa tms. Hän ei kestä negatiivisia asioita.. Mutta ihmeiden aikahan ei ole koskaan ohi! Jospa hän sieltä vielä avaisi minulle sydäntään... Aih, ei varmasti kivalta tuntunut. :/
Hei
edelleen, järjestä rauhalliset mukavat puitteet, vaikka sen kahdenkeskisen iltapalan ja kynttilän, näytä hänelle että olet kypsä nainen. mitä menetät?
sitten vaikka kaavitte lopuksi jäätelöä kupeista ja otat rauhallisesti asian esiin. kerrot että välität hänestä, mutta että sinun sydämesi on raskas.
kuulostaa läyhältä, mutta olisiko se sen arvoista?
sitä ne rakastajatkin elokuvissa tekee. leikki leikkinä, minä tarkoitin tuota ihan tosissani. annat ensin huomiota, sitten on hyvä aika puhua asioista.
lopulta tiedät ainakin että missä mennään. et voi syyttää itseäsi, jos olet yrittänyt. niin minä tekisin. ensin positiiviset puolet esiin, sitten on ongelmien aika.
teillä on molemmilla vastuu, joten kyllä kannattaa vielä yrittää. toivon että teillä on aito juttuhetki!
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1323019Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2602647Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641698Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2091675- 591562
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831239- 451218
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781202Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3051053Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391022