Iskurepliikki

theokratie

Iskurepliikki

Haluan
lonkottavat kylkiluusi natisemaan
hissiin
oudot silmäsi hekumoimaan
hämärään eteiseen
harmaat hiuksesi keittiöön
hameesi nyörin keittiön lattialle

Haluan väärän vartesi lepäävän
vielä huomisaamuna
ja sitä seuraavana
ahtaalla patjalla
niin, että melkein putoan.

11

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • theokratie

Kommentteja! Silpokaa!

Puskii!

• kulkija

se kuulosti todelliselta. Elävältä elämältä.
        Se on symppis juttu.
        Minäkin lämpiäisin moisesta iskurepliikistä. :)

• theokratie
        kulkija kirjoitti:

se kuulosti todelliselta. Elävältä elämältä.
        Se on symppis juttu.
        Minäkin lämpiäisin moisesta iskurepliikistä. :)

On vaarallista vakuutella minulle, että joku saattaisi lämmetä jostakin kirjoittamastani.

Vuosien päästä minut tunnetaan lähiöbaarissani sinä tyyppinä, joka laukoo saman tyhmän lorun jokaiselle uudelle naamalle -- ja teen sen vain tämän kommentin herättämän kipinän vuoksi. Ainoa toivoni on, että ennemmin tai myöhemmin sinä käyt ko. paikassa. Tosin siinä vaiheessa tämä repla taitaa olla jo sinullekin vanha juttu.

Voi itku.

• kulkija
        theokratie kirjoitti:

On vaarallista vakuutella minulle, että joku saattaisi lämmetä jostakin kirjoittamastani.

Vuosien päästä minut tunnetaan lähiöbaarissani sinä tyyppinä, joka laukoo saman tyhmän lorun jokaiselle uudelle naamalle -- ja teen sen vain tämän kommentin herättämän kipinän vuoksi. Ainoa toivoni on, että ennemmin tai myöhemmin sinä käyt ko. paikassa. Tosin siinä vaiheessa tämä repla taitaa olla jo sinullekin vanha juttu.

Voi itku.

En oikein usko, että niin kävisi. Sinä olet liian realistinen ja huumorintajuinenkin sortuaksesi sellaiseen.
        Huumorintajuiset ihmiset eivät yleensä suhtaudu itseensäkään niin kovin vakavasti.
        Minä olen se poikkeus, joka vahvistaa säännön, sillä varsin huumorintajuisena olen kuitenkin toisaalta poskettoman tosikko. :D
        Mutta kenen mahtoivat olla ne silmät... ja hiukset..
        Kuvasit niin elävästi, että aivan kuin olisin nähnyt hänet tässä.

• theokratie
        kulkija kirjoitti:

En oikein usko, että niin kävisi. Sinä olet liian realistinen ja huumorintajuinenkin sortuaksesi sellaiseen.
        Huumorintajuiset ihmiset eivät yleensä suhtaudu itseensäkään niin kovin vakavasti.
        Minä olen se poikkeus, joka vahvistaa säännön, sillä varsin huumorintajuisena olen kuitenkin toisaalta poskettoman tosikko. :D
        Mutta kenen mahtoivat olla ne silmät... ja hiukset..
        Kuvasit niin elävästi, että aivan kuin olisin nähnyt hänet tässä.

Oi, jos tietäisitkään tosikkouteni määrän! Olen rikollisen vakavamielinen.

Silmät ja hiukset ovat unelmieni mummelin.

• kulkija
        theokratie kirjoitti:

Oi, jos tietäisitkään tosikkouteni määrän! Olen rikollisen vakavamielinen.

Silmät ja hiukset ovat unelmieni mummelin.

Ihanaa! :)
        Taidat olla hengenheimolaiseni, mutta niin taitaa olla unelmiesi mummelikin.
        Kuvauksesi perusteella tykkäsin hänestä heti, mikä on hyvin ymmärrettävää koska hän muistuttaa kovasti minua. :D
        Vaan mahtaakohan sentään olla yhtä tosikko?

• Essentialist

alussa on vain yksinkertainen himo, mutta kertoja kasvaa, että ymmärtää, että pitää tehdä uhrauksia, että melkein sängyltä putoaa

• theokratie

Tulkitsen kommenttisi niin, että näet runoni punaisena lankana itsekehityksellisen prosessin kuvaamisen. Kiinnostava näkökulma. Kiitoksia.

• chapeau

Onhan tämä yksinkertaisesti mainio. Yltiöpäinen naturalismi hymyilyttää. Lonkottavat kylkiluut...

Säejakoa pidän onnistuneena. Erityisesti kohta
      "ahtaalla patjalla
      niin, että melkein putoan." on jotenkin hieno. Hallittua sanojen käyttöä.

• theokratie

Kiitoksia säejaon kommentoimisesta. Rytmi, rakenne ja muoto ovat itselleni keskeisiä runon tulkitsemisessa ja kokemisessa. Näiden tekstieni aspektien analysoiminen on erittäin toivottua.

• kannonokka

Mutta tyhjään työnsit pääsi.
      Mielitiettyni! Harhaisin askelin.
      Keittiön kaakelilattialla.
      Otin Sinut kuitenkin!
      Tullessani Sinuun.
      Paistinpannu otsaani vasten ja Sinä siinä välissä.
      Meille jäi aamulla repeytynyt sipulikeittopussi.
      Kera muiston tuon jotta...
      Haluan Sinut uudelleen huomenna!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      350
      6431
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3816
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1015
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      890
    5. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      0
      880
    6. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      856
    7. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      137
      833
    8. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      830
    9. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      820
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      813
    Aihe