Hyvää uutta vuotta.

Dreamweaver

Kaikille, myös loispummeille.


=DW=

21

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirre*

      Kiitos, samoin Sinulle.

    • Eliittiä!

      Kiitos.

      Sossun liksat ehtikin tulla tilille tänään. Kyllä nyt paukkuu.

    • katinkontti3

      Hyvää uutta vuotta kaikille suomi24 kavereille!

    • mimmimummi

      Hyää uutta vuotta myös. Teeppä uudenvuoden lupaus .. että ei joka viestissä loispummia.. vaan jokatoisessa.. jookos

    • kawe

      Kiitos, todellakin myös sinulle DW, väitellään aiheesta, siis jos on aihetta!

    • Heh, loispummille hyvää uutta vuotta...

      Mie tästä lähden retkelle kolmen tunnin päästä...

    • hei kki

      Kuin myös.

    • Ääweriäs

      Ai notta myös meikäläisillekin hän toivoopi jotain ?

    • -öitä!

      Ai porukat on menny koisimaan.Mä heräsin just.Tai kuka tässä metelissä on voinu nukkua.

      No,vedin verhot alas jo alkuillasta,ei raketteja kiitos,niitä on nähty.Kuulemiselta ei silti voinut välttyä,sinne suhahti taas euroja ilmaan ja otsonikerros ohenee.

      Hyvä te,toivottavasti veitte myös roskat ja roippeet puistoista mennessänne ettei Staran porukat joudu heti arkena hommiin.Joutuuhan ne,onhan tuo nähty.

      Mitä jos palstalaiset myös tekis tästä Uudesta Vuodesta sopuisamman toisiaan kohtaan,olisiko se hyvä lupaus itsekullekin säädylle.
      Yrittäkää edes.

      • Nyt passaa valvoa.

        Joo. Nukuin niin sikeästi koko ammuskelun ajan, ettei edes puhelinherätys potkinut korvilleni. Nukuin 22 - 01.00

        Itse asiassa heräsin hiljaisuuteen, että mitä hemmettiä, eikö kukaan paukutakkaan. Aika hiljaista taisi olla pääkaupunkiseudulla?

        Jotain pieniä paukkeita kuuluu jostain kauempaa jostain lähiöstä?


    • virva-tuulia***

      Hyvää Uutta Vuotta kaikille 60 laisille. (myöskin loispummi =DW:lle)


      *ette kait te vielä ole nukkumassa?*

    • 1943

      Hyvien hetkien tätä vuotta kaikille.

      • illati

        Tarkoittaako 1943 syntymä vuottsi joka tapauksessa hyvää uutta vuotta sinulle


    • Iloista Uutta Vuotta ja terveitä päiviä kaikille 60 palstalaisille säätyyn katsomatta!

      Koetetaan muistaa että vierivä kivi ei sammaloidu - eikä aina tarvitse vieriä sitä samaa polkua vaan kannattaa kokeilla välillä ihan uusia reittejä ;-D

      • Tase pappa

        Hyvät Uudet Vuodet kaikille. Eletään kiusallakin jälleen vuosi eteenpäin.

        Saimaantaka - vierivä kivi ei sammaloidu, mutta ne tuntemattomat sivupolut on monesti osoittautuneet pahasti liukkaiksi ja useinkin päättyneet umpikujaan.
        Pientä "tutkivaa matkailua" kannatan lämpimästi. Sellaista pitäisi jokaisella olla, jotta pysyy skarppina ja mieli avoimena.


      • Tase pappa kirjoitti:

        Hyvät Uudet Vuodet kaikille. Eletään kiusallakin jälleen vuosi eteenpäin.

        Saimaantaka - vierivä kivi ei sammaloidu, mutta ne tuntemattomat sivupolut on monesti osoittautuneet pahasti liukkaiksi ja useinkin päättyneet umpikujaan.
        Pientä "tutkivaa matkailua" kannatan lämpimästi. Sellaista pitäisi jokaisella olla, jotta pysyy skarppina ja mieli avoimena.

        Tase pappa

        Voi jukra, mitä oikein ajattelit mielessäni olleen niillä "sivupoluilla"? ;-D)))

        Jos varmuuden vuoksi tarkentaisin niin tosiaan juuri sitä kommenttisi loppuosan "tutkivaa matkailua". Nimenomaan siksi että me "vanhat" usein jäämme kuin huomaamattamme vanhoihin uriin könyämään, vaikka jotain ihan uutta ja avartavaa sekä usein myös tosi mukavia jutskia löytyy kun pitää silmät ja korvat avoimina eikä aina vaan tallaa sitä samaa polkua.

        Itse taisin tarttua viime vuonna caminon koukkuun; uutta matkaa tässä suunnitellaan samalla kun vanhaa kirjaillaan ylös ja muistellaan.

        Tervetuloa joukkoon tummaan, ja hymyä huuleen !!!


      • Elän siksi olen
        Tase pappa kirjoitti:

        Hyvät Uudet Vuodet kaikille. Eletään kiusallakin jälleen vuosi eteenpäin.

        Saimaantaka - vierivä kivi ei sammaloidu, mutta ne tuntemattomat sivupolut on monesti osoittautuneet pahasti liukkaiksi ja useinkin päättyneet umpikujaan.
        Pientä "tutkivaa matkailua" kannatan lämpimästi. Sellaista pitäisi jokaisella olla, jotta pysyy skarppina ja mieli avoimena.

        Onnelliset uudet vuodet jokíkiselle !

        http://www.youtube.com/watch?v=IuTUMD-WzlM


      • Tase pappa
        saimaantaka kirjoitti:

        Tase pappa

        Voi jukra, mitä oikein ajattelit mielessäni olleen niillä "sivupoluilla"? ;-D)))

        Jos varmuuden vuoksi tarkentaisin niin tosiaan juuri sitä kommenttisi loppuosan "tutkivaa matkailua". Nimenomaan siksi että me "vanhat" usein jäämme kuin huomaamattamme vanhoihin uriin könyämään, vaikka jotain ihan uutta ja avartavaa sekä usein myös tosi mukavia jutskia löytyy kun pitää silmät ja korvat avoimina eikä aina vaan tallaa sitä samaa polkua.

        Itse taisin tarttua viime vuonna caminon koukkuun; uutta matkaa tässä suunnitellaan samalla kun vanhaa kirjaillaan ylös ja muistellaan.

        Tervetuloa joukkoon tummaan, ja hymyä huuleen !!!

        Saimaantaka / En ainakaan mitään kaksmielistä, jos s i t ä meinaat.

        Elämän pitäisi jo tässä iässä, monen mielestä, kulkea tiettyä, ennalta määrätyn kaavan mukaista rataa, päätyen krematorion luukun salvattomalle puolelle.
        Ne sivupolut ovat jo meikäläiselläkin työtä, josta ei kehtaa kieltäytyä.
        Liiallistakin vastuun kantoa, jota tulee lisänä niin paljon, että vomien loputtua ollaan umpikujassa.
        Kuitenkin niitä tutkimusmatkoja vaikkapa oman elämänsä uudelleen järjestämiseen, kannatan.
        Tutkitaan ja löydetään, eiköstäs vaan.


    • Noinko nykyään ihmisarvo ilmaistaan....primitiivistä itseilmaisua..

    • Tuotahan
    • Kuin myös sinulle itsellesi ja muillekin palstalaisille hyvää tätä vuotta 2013.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe