Tänään valoin tinaa ja sain naishahmon, jonka voisi tulkita Vapaudenpatsaaksi.
Varjokuvassa tina kuitenkin näyttää siluetissa naiselta, joka on ojentanut käsivartensa suoraksi ja siinä on viuhka. Naisella on röyhelömekko jossa on paljon röyhelöitä takana, niinkuin viktoriaanisessa puvussa tai flamencon tanssijalla. Kuva on hyvin selkeä, ja sekä vasen että oikea sivukuva näyttää saman.
Mitä tämä tarkoittaa? En löytänyt selitystä perinteisistä tinan tulkintaselityksistä.
Olen nuori nainen, flamencoa en ole koskaan tanssinut,
Uuden vuoden tinaan selitys
5
498
Vastaukset
Hei
voi, kuinka ihana tina! mutta päättelyni menee ihan arvailuksi.
maalaisjärjellä varmaan sanoisin, että menet tulevana vuotena new yorkiin.
tuo tinanvalaminen on ihana perinne, harmi kun olin unohtanut sen kokonaan.
hyvää uutta vuotta sinulle ja perheellesi!
t. Keskiyö- varjotanssi
Kiitos.
- Kysyjä
minulla oli pitkä pitkä tanko joka oli sileä mutta pääsää oli sellainen kori linnunpesän tapainen ja kolme pintä pyöreää irtonaista osaa vielä. Eikö sileeä ylensä tarkoita matkoja ja rikkinäinen rahaa ?
- varjotanssi
Kansanperinteessä pesä tai kori voi merkitä perheenlisäystä. Tanko voisi olla puu, se on hyvä enne, jos puu on elinvoimaisen näköinen.
En kyllä oikein usko oman tinani merkitsevän matkaa New Yorkiin, koska tinan tulkinnassa olennaista on symbolimerkitys, eikä se, miltä tina konkreettisesti näyttää.
Esimerkiksi omenapuu ja lintu voisivat merkitä matkustusta.
Oma tinani näytti sitäpaitsi paljon enemmän röyhelöpukuiselta naiselta, jolla on viuhka.
- nomiepäsevaannäen
Näen, että uudenvuoden "tinojen" valaminen on vakava terveysriski lyijyhöyryjen hengittämisen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368