mistä tiedätte onko miehenne/vaimonne käynyt vieraissa,ja miten reakoitte jos saatte tietää tapahtuneesta.
vieraissa
8
4346
Vastaukset
- Filenius55
Hmmm...hieman outo paikka tälle kysymykselle.
Minun exä oli totaalisen huono valehtelija. Hän oli niin suurpiirteinen, että ei tajunnut että onnistunut valehtelu tässä tapauksessa vaatii oikeasti yksityiskohtaisempaa suunnittelua. Eleet, ilmeet, vastaukset, jopa liian nopea vastaus kysymykseen paljastavat. Sitten oli vielä tuuriakin matkassa. Se lumppu ei tajunnut milloin piti lopettaa.
Onneksi hän on nyt historiaa, Pettämistä vastenmielisempää on ainoastaan siihen liittyvä aliarviointi. Kyllä ihmiset tajuavat milloin heitä petetään jos ovat siitä kiinnostuneita.
Pettäjille pitäisi tehdä tatuointi otsaan. Kuka haluaa parisuhteeseen pettäjän kanssa? Ai niin, masokisti ainakin. On vaan ajan kysymys milloin pettäjä kyllästyy taas.
Nykyinen siippani on kohtalotoverini ja meillä on ihana luottamus. Aivan satumainen. - uusi3
Turhaa miettiä, onko käynyt vieraissa. Jos käy ilmi, että on käynyt, panee miettimään, löytyykö syy omasta käyttäytymisestå. jos ei suhdetta häirutse, ei kai siitä mitää pahaakaan ole.
- Anonyymi
Kiihotuon kovasti kun pomo oli vaimoani pannut sen työpöydällä
- Anonyymi
Käytös muuttuu, hoitaa enemmän ulkonäköään, erikoisia aikatauluja omissa menoissa, jää pois mökkireissulta kaupunkiin, pikkarit pyykkiin aina palattuaan menoista, arkialusvaatteet parhaasta päästä jos menee kaupungille jne.
Olin lopulta jo löytänyt häntäheikin puhelinnumeron, mutta vaimo vielä kielsi sen olemassaolon. Minä soitin numeroon ja kun kerroin kuka olen, vastaaja ehdotti heti tapaamista tunnin päästä erään hotellin baarissa. Olen sen verran iso ja tarvittaessa pahatapainen, että pohdin turpaanvetoa, mutta kuuntelin mitä itseäni viisitoista vuotta vanhempi äijä selittää. Olivat tavanneet laivalla vaimon reissatessa kaverinsa kanssa. Laivalla oli onkinut tietoon nimen ja asuinpaikan ja aloitti piirittämisen "sattumalta". Lopulta sai vaimoni tapailemaan itseään ja sänkyyn, Suhde oli jatkunut melkein vuoden. Nostin äijän seinälle ja sanoin että jos kuulen sanankin tästä, tulen vetämään turpiin.
Enpä tästä sen jälkeen kuullut kuin vaimon suusta, kun selvitin tapahtunutta. Vaimo valehteli edelleen ja niinpä laitoin eropaperit vetämään. Sitten kun eron olisi saanut, oli kyllä mielinkielin ja olisi halunnut jatkaa, mutta se on jo mennyttä elämää.
Valehtelu satoja kertoja minulle täytti mittani, ei yksittäinen pettäminen. - Anonyymi
Vaimo tullut töiatä kotiin monta kertaa niin, että vieraan miehen spermat on pillussa. Pääsen sotten kotona liukkaille.
- Anonyymi
Onko kertonut sulla jutuista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kertonut sulla jutuista?
Tämäkin Täyttä paskaa
- Anonyymi
Siwasa pyllyä aah ananas 🍍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot19117604Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss4810101Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?1736235Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman473253Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.232949Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.392923"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita592741Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling882700Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki12542Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen531993