Mun keskiyö taas linjalla

Petr Pan

Olet kertonut paljon mulle hyvin, mutta millainen on tuleva vuosi minulle?

8

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      sinä ikuinen nuori! hyvää uutta vuotta sinne koto-suomeen! täällä paukkuu niin vimmatusti...

      kas, kun en ole vieläkään oppinut näkemään aikoja. voin vain vihjailla :-)
      hyvä vuosi, ehdottomasti. alkaen ehkä lähiaikoina pienellä matkalla. siis, ajasta en mene takuuseen, mutta uskoisin.
      ei mennytkään vuosi sinulle huono ollut, kotonasikin on ollut kaikenlaista hyvää.
      sinulla on ihailijakin, et vain vielä tiedä haluatko.

      sitten on tämä muualta tullut katala nainen, joka haluaa tehdä tuttavuuttta. olehan varovainen. kodissasi sinulla on kaikki niin hyvin, että kateilen tuota kiiltävyyttä!
      mitä olet tehnyt?

      miessukulaisille tuotat päänvaivaa. kahdelle kappaleelle.
      etkö toimi heidän oppien mukaan, vai mikä on vikana? oletko liian omatahtoinen heidän muottiinsa? ainakin toinen heistä on sinua reilusti vanhempi.
      voi kun kiva että olet taas hyvissä voimissa.

      sinulle suku on tärkeä kuitenkin. hääkutsukin on tulemassa.
      onnellisen tyttösen näen vierelläsi, hän on hyvästä talosta.

      t. Keskiyö

      • Petr Pan

        Kiitos tuntijani taas, olet ihku! Minkä ikäinen muuten oot, vaikkei naiselta saakaan kysyä, jos sellainen olet. Pan on vaan utelias.


      • :) Keskiyö paras yö
        Petr Pan kirjoitti:

        Kiitos tuntijani taas, olet ihku! Minkä ikäinen muuten oot, vaikkei naiselta saakaan kysyä, jos sellainen olet. Pan on vaan utelias.

        Miksi minulle tulee niin vahva tunne ettei Keskiyö ole nainen?Tämä tunne on tullut aikaisemminkin,en vaan tiedä miksi. :)


      • yks vaan..
        :) Keskiyö paras yö kirjoitti:

        Miksi minulle tulee niin vahva tunne ettei Keskiyö ole nainen?Tämä tunne on tullut aikaisemminkin,en vaan tiedä miksi. :)

        Juu.... On mies. Minun mielestä :-)


      • Petr Pan
        yks vaan.. kirjoitti:

        Juu.... On mies. Minun mielestä :-)

        Mut tyttömäisiä sanontoja. Siksi luule hänen olevan nainen.


      • Kaunis sielu
        Petr Pan kirjoitti:

        Mut tyttömäisiä sanontoja. Siksi luule hänen olevan nainen.

        Ensimmäisen kerran kun olen ottanut juuri tällä palstalla tulkintaa Keskiyöltä,tuli niin vahva intuitio siitä,että hän on mies.Sitä vaan vahvisti kun otin häneltä myös pitkän tulkinnan.Hän on erittäin kaunosieluinen ja romanttinen ihminen,jonka huomaa kirjoitustavasta ja siitä miten hän asettelee sanansa.On suuri kunnia meille kaikille,että hän on täällä meidän parissamme


      • yks.kysynyt.
        Kaunis sielu kirjoitti:

        Ensimmäisen kerran kun olen ottanut juuri tällä palstalla tulkintaa Keskiyöltä,tuli niin vahva intuitio siitä,että hän on mies.Sitä vaan vahvisti kun otin häneltä myös pitkän tulkinnan.Hän on erittäin kaunosieluinen ja romanttinen ihminen,jonka huomaa kirjoitustavasta ja siitä miten hän asettelee sanansa.On suuri kunnia meille kaikille,että hän on täällä meidän parissamme

        Jos miehet voivat olla raskaana, niin sitten se on mahdollista. Lue tuo Hilmat aloittama ketju, niin huomaat. Raskaudesta lähteviä iskiasvaivoja...erittäin naisellista;-)


      • Hihhih
        yks.kysynyt. kirjoitti:

        Jos miehet voivat olla raskaana, niin sitten se on mahdollista. Lue tuo Hilmat aloittama ketju, niin huomaat. Raskaudesta lähteviä iskiasvaivoja...erittäin naisellista;-)

        Meil oli ni et mieski oli raskaana ku mieki olin,hih.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe