-IP: Ebincraft.org
-Nettisivut www.Ebincraft.net
-Cracked, Ei hamachia!
-mukavat adminit ja paljon plugineja
-Paljon eri maailmoja
-Spleef, Nälkäpeli, lipunryöstö..
Kaikki pelaamaan!
Tervetuloa Ebincraftiin!
Suomalainen Minecraft Serveri [148Slot][Cracked][24/7]
11
1675
Vastaukset
- jhgjhg
hyvä servu
- paska3
aika paskat nettisivut ku ei ees näy ip:tä
- yonis
ööm nii onki tosi p
- yonis
jihuu
- swag2
yolo
- rasse01
mikä ip on
- juhoa00
ku tuun ebincraftiin niin siihen tulee salasana ku oo siel en pääse liikkuu mikä on salasana haluun olla siel.
- noobiaapo
ei toimi enää :( oli tosi hyvä servu
- hahahaha
minä ja mun kaveri tuhottii toi servu
- Tyuuu
Tervetuloa kaikki uuteen poksupvp serveriin! Serveri on giref/raid hc pvp serveri, jossa on kaikki hyvät pluginit, esim tracker, team, soup ja go plugin. Serveri oon pitkälti samanlainen ku mcpvp, mutta serverillä ei ole kauppaa että on vähän vaikeampi pelata ;) . Serveri on 1.7.10 että tervetuloa pelaamaan! Huom! Serveri tarvitsee nopeasti pelaajia!
IP: poksu.mcpvp.fi tai 5.39.74.200:27857
Tv: Serverin ensimmäinen vakituinen pelaaja :D - dfhhhahgf
Moikka!
Etsin servua jolta puuttuu ylläpidosta henkilöitä elikkäs olisin yksi vapaaehtoinen :)! Olen 13 v tyttö joka pelaa mineä käyttäjällä:miotini. omistan skypen ja voin pelata 1-3h tai enemmän päivässä. Olen ollut modena/adminina kaverieni servuissa joten osaan jotain komentoja mutta tarvitsisin apua yhdessä kun ei nyt vaan tule mieleen että miten se ban komento meni jotenkin näin /ban henkilö syy aika? olikohan noin mutta muuten osaan komennot hyvin! lisätietoa/kysymyksiä voi lähettää sähköpostiini: [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646558
- 531933
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441721- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3441104Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501055Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l131000Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79930Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14907