-IP: Ebincraft.org
-Nettisivut www.Ebincraft.net
-Cracked, Ei hamachia!
-mukavat adminit ja paljon plugineja
-Paljon eri maailmoja
-Spleef, Nälkäpeli, lipunryöstö..
Kaikki pelaamaan!
Tervetuloa Ebincraftiin!
Suomalainen Minecraft Serveri [148Slot][Cracked][24/7]
11
1662
Vastaukset
- jhgjhg
hyvä servu
- paska3
aika paskat nettisivut ku ei ees näy ip:tä
- yonis
ööm nii onki tosi p
- yonis
jihuu
- swag2
yolo
- rasse01
mikä ip on
- juhoa00
ku tuun ebincraftiin niin siihen tulee salasana ku oo siel en pääse liikkuu mikä on salasana haluun olla siel.
- noobiaapo
ei toimi enää :( oli tosi hyvä servu
- hahahaha
minä ja mun kaveri tuhottii toi servu
- Tyuuu
Tervetuloa kaikki uuteen poksupvp serveriin! Serveri on giref/raid hc pvp serveri, jossa on kaikki hyvät pluginit, esim tracker, team, soup ja go plugin. Serveri oon pitkälti samanlainen ku mcpvp, mutta serverillä ei ole kauppaa että on vähän vaikeampi pelata ;) . Serveri on 1.7.10 että tervetuloa pelaamaan! Huom! Serveri tarvitsee nopeasti pelaajia!
IP: poksu.mcpvp.fi tai 5.39.74.200:27857
Tv: Serverin ensimmäinen vakituinen pelaaja :D - dfhhhahgf
Moikka!
Etsin servua jolta puuttuu ylläpidosta henkilöitä elikkäs olisin yksi vapaaehtoinen :)! Olen 13 v tyttö joka pelaa mineä käyttäjällä:miotini. omistan skypen ja voin pelata 1-3h tai enemmän päivässä. Olen ollut modena/adminina kaverieni servuissa joten osaan jotain komentoja mutta tarvitsisin apua yhdessä kun ei nyt vaan tule mieleen että miten se ban komento meni jotenkin näin /ban henkilö syy aika? olikohan noin mutta muuten osaan komennot hyvin! lisätietoa/kysymyksiä voi lähettää sähköpostiini: [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103