Suomalainen Minecraft Serveri [148Slot][Cracked][24/7]

-IP: Ebincraft.org
-Nettisivut www.Ebincraft.net
-Cracked, Ei hamachia!
-mukavat adminit ja paljon plugineja
-Paljon eri maailmoja
-Spleef, Nälkäpeli, lipunryöstö..
Kaikki pelaamaan!
Tervetuloa Ebincraftiin!
111817
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

hyvä servu

Äänestä

aika paskat nettisivut ku ei ees näy ip:tä

Äänestä
  • ööm nii onki tosi p

Äänestä

jihuu

Äänestä

yolo

Äänestä

mikä ip on

Äänestä

ku tuun ebincraftiin niin siihen tulee salasana ku oo siel en pääse liikkuu mikä on salasana haluun olla siel.

Äänestä

ei toimi enää :( oli tosi hyvä servu

Äänestä

minä ja mun kaveri tuhottii toi servu

Äänestä

Tervetuloa kaikki uuteen poksupvp serveriin! Serveri on giref/raid hc pvp serveri, jossa on kaikki hyvät pluginit, esim tracker, team, soup ja go plugin. Serveri oon pitkälti samanlainen ku mcpvp, mutta serverillä ei ole kauppaa että on vähän vaikeampi pelata ;) . Serveri on 1.7.10 että tervetuloa pelaamaan! Huom! Serveri tarvitsee nopeasti pelaajia!
IP: poksu.mcpvp.fi tai 5.39.74.200:27857

Tv: Serverin ensimmäinen vakituinen pelaaja :D

Äänestä

Moikka!

Etsin servua jolta puuttuu ylläpidosta henkilöitä elikkäs olisin yksi vapaaehtoinen :)! Olen 13 v tyttö joka pelaa mineä käyttäjällä:miotini. omistan skypen ja voin pelata 1-3h tai enemmän päivässä. Olen ollut modena/adminina kaverieni servuissa joten osaan jotain komentoja mutta tarvitsisin apua yhdessä kun ei nyt vaan tule mieleen että miten se ban komento meni jotenkin näin /ban henkilö syy aika? olikohan noin mutta muuten osaan komennot hyvin! lisätietoa/kysymyksiä voi lähettää sähköpostiini: [email protected]

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

asetus2 kirjoitti:

-IP: Ebincraft.org
-Nettisivut www.Ebincraft.net
-Cracked, Ei hamachia!
-mukavat adminit ja paljon plugineja
-Paljon eri maailmoja
-Spleef, Nälkäpeli, lipunryöstö..
Kaikki pelaamaan!
Tervetuloa Ebincraftiin!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu