Valon maa tuli kultalevyksi syksyllä.
Kultaiset onnittelut
5
132
Vastaukset
- jaskan kaveri
Kyllä. Siitä on noussut usea laulu jotka hivelevät korvia. Tällä hetkellä se ykkönen on "Kaihonkukka". Löysin sen netistä myös Katrin ja Erinin Vain elämää-duettona; onhan hieno!
- Katri-fani
SIIS: onko se nyt ihan varma, että Valon maa on myynyt kultaa?? Jos on, niin ihanaa, pidän siitä levystä todella PALJON:-)
- varmistus
Tuolla "Paluu Warnerille" -otsikon alla on koko linkki kokonaiseen juttuun Iltasanomista, näin siinä lukee eli "Liimataisen tallissa Katri Helena teki Valon maa -levyn, joka myi kultaa syksyllä 2011."
- Katri-fani
Juu.... tuon minä kyllä luin, mutta ihmettelen vain sitä, miksei siitä kultalevystä ole mitään mainintoja missään muualla?? Ei Katrin sivustoilla , ei kultalevyjä 2012 saaneiden kotimaisten artistien listalla eikä missään muuallakaan:-( MIKSI??? Sen vuoksi en ihan heti sitä uskonutkaan, kun noihin lehtijuttuihin ei ole aina luottamista..... Mutta jos näin todellakin on, niin PALJON ONNEA:-)
- Katri-fani
Katri-fani kirjoitti:
Juu.... tuon minä kyllä luin, mutta ihmettelen vain sitä, miksei siitä kultalevystä ole mitään mainintoja missään muualla?? Ei Katrin sivustoilla , ei kultalevyjä 2012 saaneiden kotimaisten artistien listalla eikä missään muuallakaan:-( MIKSI??? Sen vuoksi en ihan heti sitä uskonutkaan, kun noihin lehtijuttuihin ei ole aina luottamista..... Mutta jos näin todellakin on, niin PALJON ONNEA:-)
Valon maa ei ole myynyt vielä kultaa, valitettavasti.... Kuulemma väärä tieto, kuulin tosi varmasta lähteestä!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607