Olisin ostamassa uutta puhelinta. 920 olisi hyvä, hinnan takia en osta sitä.
Eli 800 vai 900????
Lumia 800 vai 900
9
319
Vastaukset
- 620 tilaaja
itse en ostaisi kumpaakaan vaan odottelisin kuukauden pari että kauppoihin tulee uusi hittimalli 620 joka on pieni tehopakkaus 3,8" näytöllä(800 3,7"),snapdragon s4 tuplaydin prossu1ghz ,etukamera ym..laite on kuulumma lähes identtinen 820 ja 920 kanssa mutta maksaa puolet vähemmän
Näin minäkin tekisin mutta jos olisi pakko valita niin Lumia 900 suuremman näytön takia.
- osta halpa
Osta 800 ne on kohta ilmasii.
- Munlumia
Kannattaa ostaa ehdottomasti 900 malli tai sitten odottaa maaliskuuhun ja ostaa Nokia Lumia 620 puhelin..
- odotanvastauksia
Odotan 620 mallia.
Kuulostaa hyvältä, kannatan suuria näyttöjä!- näyttöäon
Mutta eihän 620:ssä ole suuri näyttö. Lumia 820:ssä sellainen on.
- ostoon menee
näyttöäon kirjoitti:
Mutta eihän 620:ssä ole suuri näyttö. Lumia 820:ssä sellainen on.
kyllä monille riittää 620 3,8" näyttö sillä on se isompi kuin 800 eikä siitäkään juuri valiteta,halkoja saa puupinoista jos haluaa
Sanotaanko että 4" tuuman ja sitä suuremmat soveltuvat parhaiten netinselailuun ja kirjoitteluun. Jos mennään alle 4" niin noiden asioiden tekeminen ei ole niin mukavaa. (etenkin kirjoittelu on hankalampaa pienemmällä näppäimistöllä).
- 900king
Mä kyl ottaisin 900, 620 ei nii hyvä kamera!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662228Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381853Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711470Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211444Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.761153Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771134Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211086Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051054En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 76909