tänne muuttanut voi arvostella Suomea?
Tämä on kaikissa vertailuissa maailman
paras maa. Eipä ole aihetta arvosteluun.
http://www.hs.fi/kotimaa/ISn päätoimittaja Abu-Hannan kirjoituksesta Vain prinssi ja herne puuttuvat/a1305632303104?ref=tf_iHSisboksi630&jako=10e3717ebdab602b13e9e69fbd96968a
Millä oikeudella joku
16
120
Vastaukset
- iloitaan yhdessä
Olkaamme Abuhannan kanssa iloisia hänen muutostaan, molemmat tuntuvat voittaneen, sekä AH että Suomi.
Pitää ymmärtää, tai ainakin yrittää ymmärtää.
Jos on 30 vuotta ollut Suomessa, ja varsin näkyvästi, eikä kukaan suomalainen mies ole oikeasti kiinnostunut. Mikä on hyvin ymmärrettävää.
Enemmän kummastutti, ettei feministien laulukuoro lähtenyt soittamaan tämän Abu-Hannahin kanssa samaa viulua.
On vissiin mitta tullut täyteen, kun Abu-Hannahille on annettu palstatilaa, annettu tuoda julki mielipiteitään televisiossa.
Toivotaan Abu-hannahille onnellista tulevaisuutta, missä maassa parhaittenonnistuu.- Oikeasti!
Luoja varjelkoon naisia
suomalaiselta mieheltä! Ihan oikein lähteä kun aika on ja se aika oli. Kyllä me olemme adoptoineet tähän maahan tosi paljon kansalaisia Suomi-perheeseen.
Tämän maan resurssit eivät aina oikein olisi riittäneet niin suureen määrään adoptoitavia hoivattavia seisomaan omille jaloilleen vaan silti niin tehtiin, ehkä sen vuoksi toisten jalat horjuivat eivätkä kantaneet mutta kokonaisuuden kannalta on oltu sitä mieltä että lisää pitäisi adoptoida siitäkin huolimatta. Mutta niin kuin joka perheessä, myös Suomi perheessä on se oikeus lähteä maailmalle katsomaan mihin siivet kantaa. Niin on tehneet monet adoptoimattomatkin asukkimme kun ensin on rakennettu ne siivet millä lentää.
Näin elämä kulkee, toivottavasti meidän Suomi-perhe jaksaa vaikeuksien ja kestää "suurilapsisuudenkin" sillä tässä perheessä on kaikenikäiset niitä lapsosia, ei kaikki enää niin ketteriä :)
Koetetaan kuluttaa jotta työtä piisaa mutta niin ettei se kuormita luontoa liikaa.
Ollapa kuulkaa suurin osa esim. julkisen liikenteen käyttäjiä, materiaalina ostoissa se luonnontuote ykköseksi jne.... taas minä aloitin tämän... no joo
Hyvää Uuttavuotta toivon meille KAIKILLESiä olet kauniisti kirjoittanut vaikeasta asiasta, Vantaannainen. Hienoa kun sen vain itsekin osaisi.
- Puusilmälasitko?
Olemme adoptoineet, mutta vain pakosta.
Meillä kun on niin paljon töitä, jotka eivät
kiinnosta suomalaisia. Jos kaikki nämä
maahanmuuttaneet menisivät lakkoon, oli-
si todellisuus järkytys sinullekin, -vantaan-
nainen!
http://www.taloussanomat.fi/tyomarkkinat/2010/06/09/nain-suomi-pysahtyisi-ilman-maahanmuuttajia/20108080/12 miljoona kirjoitti:
Siä olet kauniisti kirjoittanut vaikeasta asiasta, Vantaannainen. Hienoa kun sen vain itsekin osaisi.
pakko vastata kiittäen mitä lämpimimmin sillä on niin vähän asioita joissa voin kiittää siitä että olen onnistunut ja se huomataan.
- jouti mennä
Apuhannalta paloi käämi kun ei saanut ottaa ottolastaan linnaan mukaan Suomen itsenäisyyspäivän juhliin, piti printtinä hameenhelmassa roikottaa.
- Vihan maa!
Jaahas!
Tässähän taitaakin olla uusin vihattava Bäckman!
Kyllä meillä kelpaa!
Arvostelua kuluu useasti täällä Cran Canarialla esim. palveluista/terveydenhoidoista ym. Suomalaisten suusta jossa talvehdin neljättä vuotta.....
Paljon kuulin arvostelua Suomessa Suomesta työskenneltyäni erilaisissa palvelualoilla muualta muuttaneilta.....
Erään Virosta Helsinkiin muuttaneen kampaajan luona lopetin käymisen kun hänen mielipide oli eräästä asiasta näin: Puliukoilta pitäisi kieltää pääsy kokonaan yleisiin kulkuneuvoihin......
Itseäni jos harmittaa ettei asiat toimi täällä esim. niinkuin haluan niin poistuminen maasta on esim. yksi vaihtoehto....takaisin synnyinmaahani.- ei mitää rotia
Minusta vähemmistövaltuutettu Biaudeen tulisi nostaa välittömästi ryhmäkanne kaikkia suomalaisia vastaan Abu-Hannan huonosta kohtelusta.
- Me harmaat hautakive
t.
Olen usein ulkomailla ollessani miettinyt meitä suomalaisia.
Miksi me menemme hiljaisina peräkkäin kuin hautajaissaat-
to. Sen johtuukin siitä, ettemme siedä erilaisuutta. Yritämme
piiloutua toistemme salän taakse, ettei vaan kenelläkään oli-
si mitään huomauttamista. Pelkäämme toisissamme itseäm-
me. - Uusi aika.
Kuunnelkaa ihmiset käsi sydämellä,
ja kertokaa itsellenne mitä kuulitte.
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/20130103017836631_v0.shtml - Isoisänmaani
Miksei voisi? Se koira älähtää...
Uskomattoman hieno puhe Jani Toivolalta ja usealta muultakin muualta Suomeen muuttaneelta olen kuullut samankaltaisia mielipiteitä.
- Aina on
Sanoisin, että ihan samalla oikeudella kuin sinäkin, kun menet vieraaseen maahan ja näet ja / tai koet jotain, mistä et tykkää. Terveellä itsetunnolla varustettu ottaa arvion / arvostelun / kritiikin ... vastaan positiivisessa mielessä ja miettii, ajattelee, onko siihen aihetta oikeasti. Aika useasti on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle441721Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2831709- 231578
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71238Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101077Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii66986Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66935Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko13921