nopee kyssä

.. jos sopii

Ei kuulu tänne, tiedän mutta palstalla on kävijöitä ja tietäjiä, siksi tänne.

Dial 9959 instead of when call abroad and save your money. 99599 is available on prepaid cards. All prices at www.99599.net.

Lähettäjä: Ei nimeä

Tiedot: Ei tietoja

Numero: Ei numeroa

Tämä viesti puhelimeen/numeroon joka on prepaid ja tiedossa operaattorin lisäksi vain viidellä (5) ihmisellä.

Mistä joku ulkomaanpelle on saanut numeroni?

8

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • setyui

Tiedätkö mitä tarkoittaa random?

• Hmmm..

Jos ne lähettelee kaikkiin numeroihin,osa mene perille, osa ei.

• sopii kait..

Satunnaiset kyllä ymmärrän mutta tämä ei ole ainoa kerta vaikka nyt sen esimerkiksi otinkin. Myös supisuomalaiset toimijat lähettävät minulle "tarjouksia".

Kyse ei ole siitä mitä tulee vaan siitä miksi?

• Hmmm..

Siksi että ne haluaa sinun rahat.

• Rocket Scientist

Massatekstailua tietyn numeroavaruuden kaikkiin numeroihin. Ei mitään rakettitiedettä, siis.

• voih pärse

Kääk!! Noinko se nykyään toimii?? Miljoona numeroa ja sinne vaan, ehkä joku käy koukkuun! Voi suutana ja minä kun luulin jonkun myyneen numeroni :(

• ..jos sopii

Vittu saatana... tämä on samaa kuin eräällä pelisivulla.

Laittovat postiin ilmoitteen, että tuuhan pelaamaan, euro on tilillä. No minä pelaamaan ja pelasinkin yhtäkyytiä sitten ainakin kaksi vuorokautta erilasia pokereita. Saaliina oli lopulta 1270€ ja ajattelin, että nostanpa voitot poikkeen, siirrän omalle tilille. Vitunpaskat, ohjelma kertoi, että minun on edelleen kierrätettävä summa ainakin tuhat kertaa ennen kuin ne ovat ns. omaa rahaa. Kun laskin mitä se tarkoittaa niin tuloksena oli, että euron alkusummasta olisin saanut kierrätettynä nolla euroa ja jokaisesta voitosta, en mitään.

Vaikka olisin pelannut yhdeksän vuotta 24/7 niin kotiutettava summa olisi ollut nolla.

Haistakaa paska!

• Tarkkailija5

Viestiketjun aloittajan kannattaa valittaa Scandicomista Kuluttajavirastoon. Tekstiviestimarkkinointi satunnaisiin matkapuhelinnumeroihin eivät ole sallittuja. Pitää olla asiakassuhde tai hyväksyntä markkinoinnille. Ovat ennenkin vedonneet, että tekstiviesti on mennyt vahingossa väärään numeroon vaikkei näin toki todellisuudessa ole ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1771
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1477
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      123
      1446
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1260
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1251
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      53
      1029
    Aihe