nopee kyssä

.. jos sopii

Ei kuulu tänne, tiedän mutta palstalla on kävijöitä ja tietäjiä, siksi tänne.

Dial 9959 instead of when call abroad and save your money. 99599 is available on prepaid cards. All prices at www.99599.net.

Lähettäjä: Ei nimeä

Tiedot: Ei tietoja

Numero: Ei numeroa

Tämä viesti puhelimeen/numeroon joka on prepaid ja tiedossa operaattorin lisäksi vain viidellä (5) ihmisellä.

Mistä joku ulkomaanpelle on saanut numeroni?

8

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • setyui

      Tiedätkö mitä tarkoittaa random?

    • Hmmm..

      Jos ne lähettelee kaikkiin numeroihin,osa mene perille, osa ei.

    • sopii kait..

      Satunnaiset kyllä ymmärrän mutta tämä ei ole ainoa kerta vaikka nyt sen esimerkiksi otinkin. Myös supisuomalaiset toimijat lähettävät minulle "tarjouksia".

      Kyse ei ole siitä mitä tulee vaan siitä miksi?

      • Hmmm..

        Siksi että ne haluaa sinun rahat.


    • Rocket Scientist

      Massatekstailua tietyn numeroavaruuden kaikkiin numeroihin. Ei mitään rakettitiedettä, siis.

    • voih pärse

      Kääk!! Noinko se nykyään toimii?? Miljoona numeroa ja sinne vaan, ehkä joku käy koukkuun! Voi suutana ja minä kun luulin jonkun myyneen numeroni :(

    • ..jos sopii

      Vittu saatana... tämä on samaa kuin eräällä pelisivulla.

      Laittovat postiin ilmoitteen, että tuuhan pelaamaan, euro on tilillä. No minä pelaamaan ja pelasinkin yhtäkyytiä sitten ainakin kaksi vuorokautta erilasia pokereita. Saaliina oli lopulta 1270€ ja ajattelin, että nostanpa voitot poikkeen, siirrän omalle tilille. Vitunpaskat, ohjelma kertoi, että minun on edelleen kierrätettävä summa ainakin tuhat kertaa ennen kuin ne ovat ns. omaa rahaa. Kun laskin mitä se tarkoittaa niin tuloksena oli, että euron alkusummasta olisin saanut kierrätettynä nolla euroa ja jokaisesta voitosta, en mitään.

      Vaikka olisin pelannut yhdeksän vuotta 24/7 niin kotiutettava summa olisi ollut nolla.

      Haistakaa paska!

      • Tarkkailija5

        Viestiketjun aloittajan kannattaa valittaa Scandicomista Kuluttajavirastoon. Tekstiviestimarkkinointi satunnaisiin matkapuhelinnumeroihin eivät ole sallittuja. Pitää olla asiakassuhde tai hyväksyntä markkinoinnille. Ovat ennenkin vedonneet, että tekstiviesti on mennyt vahingossa väärään numeroon vaikkei näin toki todellisuudessa ole ollut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1116
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      951
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      178
      826
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe