Olemme perheen kanssa lähdössa barceloonaan helmikuussa. Onko kellään kokemuksia lippujen hankkimisesta?
kuinka parhaiten hankkia lippuja barcan otteluihin
5
457
Vastaukset
- El culé
Vaihtoehtoja on monia. Esim.
- paikanpäältä FCB:n myymälästä
- netistä (monia välitysfirmoja)
- FCB:n virallisilta kotisivuilta
Noita kolmea konstia olen itse käyttänyt ja kaikki ovat toimineet hyvin. Netistä välitysfirmasta ostettuna liput tulevat vaan kalliimmaksi kuin nuo kaksi muuta konstia, mutta voit ainakin olla varma, että pääset haluamaasi ottelua katsomaan. - ytryrty
Kannattaa ostaa liput paikan päältä! Moni hotelli esim järkkää lippuja.Sit kun menetteRAMBLALLE (kaikki turistit käy siellä) niin siellä on useita kojuja joista saa lippuja!
- paik aurigos.lomlyly
esim lä'hellä catalunya aukioata ramblalla kaupunfin matkailuinfo
yleensä jos ei ole realia vastaan peli
hinnat 35-85 e
suomesta välittäjät pulitta lisuta noin 152 - barcaman
Osta ehdottomasti FCB n omilta sivuilta..kun fanikerholta vapautuu lippuja n. pari viikkoa ennen ottelua..niin iske kiinni...mitä "heikompi" vastus tai esim joku mestarien liigan vähäpätöisempi ottelu,sitä helpompi on lippuja saada.ja halvalla..tärkeintähän on tunnelma??telkkarista on parempi katsoa matsia kuin esim yläkatsomosta josta näkyy vain pikku-ukkoja!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725