Turkkilainen vävypoika?

Isukki

Mitenkähän tämän nyt kertoisi. No, tytär lomaili huhtikuussa Alanyassa ja nyt olisi kuulemma joku Marco tulossa meille asumaan marraskuussa pariksi viikkoa, niinikun näin alkuun.
Onko kellään kokemusta moisesta, millaisia kaiffareita ne nämä Turkin pojat oikein on?

23

6009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytteli

      no turkkilaiset ovat oikein mukavia ja kohteliaita. Siinä se olikin... :)

    • Leah

      Mahtaakos Marco olla tarjoilija ja töissä lähellä
      Atatürkin patsasta, toisella puolella katua?
      Aikas vilperi poika!

      • Tarkkana

        Onko tyttäresi täysi-ikäinen? Jos on, millä estät naimisiinmenon?
        Entinen työkaveri oli tällaisen tapauksen kanssa aika liemessä. Tytär nai eräästä Afrikan maasta tulleen miehen. Oleskelulupa taisi naimakaupalla varmistua. Avio-onni ei kauaa kestänyt. Kun ero tuli, oli miehellä jo valmiina seuraava suomalainen, innokas vaimoksipyrkijä.


      • Isukki

        Tämä työskentelee kuulemma autonvuokraustoimistossa. Saattaa olla että joskus ollut ravintola-alalla. Kerro vain kaikki?


      • Leah
        Isukki kirjoitti:

        Tämä työskentelee kuulemma autonvuokraustoimistossa. Saattaa olla että joskus ollut ravintola-alalla. Kerro vain kaikki?

        No tuntemani on n.25v. hoikka, vilkas, puhelias
        pitkä poika. Puhuu suomea melkoisen hyvin. Kiroileekin suomeksi ihan kiitettävästi.
        Ollut jo n.15-vuotiaasta sukulaisten ravintolassa
        töissä, myöhemmin oli siinä Atatürkin patsaan lähellä.
        Onhan noita poikia siellä, lieneekö sama?


      • Anni
        Isukki kirjoitti:

        Tämä työskentelee kuulemma autonvuokraustoimistossa. Saattaa olla että joskus ollut ravintola-alalla. Kerro vain kaikki?

        Ymmärrän halusi saada tietoja siitä kaverista, mutta oisko sinulla muuta konstia? Ehdottaisin ihan vakavissani, että kirjoittaisit kaverille ja kohteliaasti pyytäisit kertomaan itsestään ja perheestään. Sanoisit, että haluat tietää kuka on tulossa kylään. Ja jos mies tänne tulee, kotona sitten majoitus eri huoneissa. Joku nauraa jo kippurassa, mutta se nyt vain toimii näin hyväksi joka tapauksessa. Jos kaveri on asiallinen nuorimies, hän vastaa ja ymmärtää isän vaatimukset. Huithapeli ottaa samantien pakit. Tyttäresi todennäköisesti vastustaa tällaista, mutta etkö isänä voi laittaa vierailulle ehtoja? Ja sitten se viisumi, jota varten vieras tarvii kutsun tänne. Se sitten velvoittaa huolehtimaan hänestä ja elättämään. Kannattaa miettiä pari kertaa suostuuko nimensä sellaiseen laittamaan. Katso lisää poliisi.fi/ulkomaalaisluvat. T. Anni-mummo


      • kepa
        Tarkkana kirjoitti:

        Onko tyttäresi täysi-ikäinen? Jos on, millä estät naimisiinmenon?
        Entinen työkaveri oli tällaisen tapauksen kanssa aika liemessä. Tytär nai eräästä Afrikan maasta tulleen miehen. Oleskelulupa taisi naimakaupalla varmistua. Avio-onni ei kauaa kestänyt. Kun ero tuli, oli miehellä jo valmiina seuraava suomalainen, innokas vaimoksipyrkijä.

        joo ja jokainen turkin mies on sama kuin tama tuntemasi afrikkalainen. hoh hoijjaa....


    • provo

      blondeille....

    • Minä vaan

      ..Tiedäthän sen että olette vastuussa kaikesta mitä poika täällä tekee..joudutte ns "takaamaan" kyseisen herran.Myöskin maahan päästyään kundi voi jättää passinsa poliisilaitokselle vaikka olisi vain turisti viisumi ja anoa oleskelulupaa.Sitä odotellessa voi poika oleskella suomessa sen aikaa vapaasti...Ota asioista selvää ja lukasehan muita täällä olevia juttuja..harkitse tarkkaan asiaa..nimimerkki kokemusta on..5v turkkilaisen kanssa....

      • Apua

        Hei, kerropa meille mahd. vävypojan koko nimi!!! Tätä palstaa lukevat saattaisivat hyvinkin tietää/tuntea ko. henkilön ja kertoa jotain hänestä.

        Toivottavasti jokainen vastaaja vastaa rehellisesti eikä lähde liioittelemaan vastauksiaan. Kaikki turkkilaiset miehet eivät ole läheskään niin sikoja, mitä tällä palstalla annetaan ymmärtää. Suomestahan ei löydy yhtään mieshenkilöä, jonka kanssa olisi sukset menneet ristiin, eihän?!?!?

        Isukille, menkää perheen kanssa lomalle Alanyaan ja tutustumaan tuohon poikaan, ennen kuin hän ostaa lentolipun Suomeen!!!!


      • Isukki

        että jos poika tekee rikoksen, voisin jouitua siitä vastuuseen? Tyttäreni on 17v.


      • järki hoi
        Isukki kirjoitti:

        että jos poika tekee rikoksen, voisin jouitua siitä vastuuseen? Tyttäreni on 17v.

        tyttäresi on 17v.enpä lähtisi lupia kirjoittelemaan,enkä antamaan.Marinaa ja murinaa taatusti tulee,mutta eipä noiden kaikkee tarvii periksi saada.Joku järki sentään....


      • Vastaus
        Isukki kirjoitti:

        että jos poika tekee rikoksen, voisin jouitua siitä vastuuseen? Tyttäreni on 17v.

        Juuri niin..Olen kuullut paljon tarinoita..löytyy mm näiltäkin sivuilta..että poika/mies Suomeen päästyään touhuilee kaikenlaista ja koska tyttäresi on alaikäinen,joudut sinä tod näk pojan tänne takaamaan..ja vastaat kaikesta mitä poika täällä tekee.Suosittelen sinua soittamaan/käymään ulkomaalaisvirastossa/poliisilaitoksella ja selvitä itsellesi minkä vastuun kyseisestä nuoresta herrasta otat,ettei tule ikäviä yllätyksiä...Asustelin 5v Turkissa ja tiedän että noilla nuorilla pojilla on kova hinku päästä pois maisemista..intin,elintason yms takia..Kunhan saavat jalkansa oven rakoon niin..ikävästi voi käydä..Tyttäresi on viellä niin kovin nuori..Tiedän jopa tapauksen jossa poika laittoi hakemukset sisään-piilotteli muiden turkkilaisten luona,rötösteli ja teki kaikenlaista ja naisystävällä laskupino kasvoi.Kundi meni viellä äkkiä toisen naisen kanssa naimisiin ja toisen kanssa asusteli joten homma kävi erittäin vaikeaksi..turkkipoika kun osaa leperrellä..Joku saattaa luulla että olen joku katkera naikkonen,mutta olen itse turkkilaisen kanssa naimisissa,joten se siitä..Ehkä todella pääsisit helpomalla että lomailette Turkissa talvella..tytärtäsi ei sinne kannata yksin talvella päästää..(kokemusta).Jos poika todella tyttärestäsi välittää..sehän on sama missä hänet näkee,kunhan vaan näkee..eikö?


      • voi hyvä tavaton
        Isukki kirjoitti:

        että jos poika tekee rikoksen, voisin jouitua siitä vastuuseen? Tyttäreni on 17v.

        Voi hyvän tähe, en paremmin sano! Minulla on itselläni samanikäinen tyttö, eikä tulisi mieleenikään että tällainen tulisi kysymykseenkään, ei edes hurjimmissa unissakaan. Olen aina sanonut ja sanon edelleenkin tyttärelleni että niin kauan kun olet alaikäinen minun sanaani tulee uskoa ja sitten kun olet täysikäinen, perusta vaikka haaremi. Niin kauan kun hän minun kattoni alla asuu, käsittäisin että minä olen se joka määrää tahdin. Samaa olen sanonut hänelle koiran ottamisesta lemmikiksi. Niin kauan kun minä vastaan asunnon ja hänen kuluistaan, ei meille koiraa tule. Koska koiran pito kerrostalossa on mielestäni eläinrääkkäystä, eikä allergiaperheeseen muutenkaan kannata karvaisia ottaa. Olen siihenkin sanonut että kun omaan huusholliin muutat, perusta sitten vaikka kenneli. Tämä pätee näissä poikajutuissa myös.
        Myös kotioloissa meillä on näissä poikajutuissa selvät sävelet. Poikaystävä poistuu arkisin viimeistään klo 20 ja viikonloppuna 23. Nykyään sallin yöksi jäämisen viikonloppuna yhdeksi yöksi. En tiedä, mitä muut tällaisesta ajattelee, mutta minusta tämä on järkevää kun on toinenkin pienempi lapsi ja itse käyn työssä.
        Joten, Rakas Isukki; älä ihmeessä salli tätä tytöllesi, vaikka siitä mimmoinen sota syttyisi. Myöhemmin hän vielä kiittää siitä sinua ja jos poika on tosissaan (harvemmin on ) hän kyllä malttaa odottaa tytön täysikäisyyttä. Avioliiton solmimisen jälkeen nainen on nyrkin ja hellan välissä kirjaimellisesti, olipa paikallinen tai ulkomaalainen.
        Turkissahan nainen ei mene miehen kanssa sänkyyn ennen avioliittoa ja pojat ovat näin ollen turistityttöjen "varassa". Pojalla on todennäköisesti hyötymistarkoitus, älä ota vastuuta tästä. Toivon että kantasi on jo selvinnyt. Ystävällisesti Äitiliini


      • järki hoi
        voi hyvä tavaton kirjoitti:

        Voi hyvän tähe, en paremmin sano! Minulla on itselläni samanikäinen tyttö, eikä tulisi mieleenikään että tällainen tulisi kysymykseenkään, ei edes hurjimmissa unissakaan. Olen aina sanonut ja sanon edelleenkin tyttärelleni että niin kauan kun olet alaikäinen minun sanaani tulee uskoa ja sitten kun olet täysikäinen, perusta vaikka haaremi. Niin kauan kun hän minun kattoni alla asuu, käsittäisin että minä olen se joka määrää tahdin. Samaa olen sanonut hänelle koiran ottamisesta lemmikiksi. Niin kauan kun minä vastaan asunnon ja hänen kuluistaan, ei meille koiraa tule. Koska koiran pito kerrostalossa on mielestäni eläinrääkkäystä, eikä allergiaperheeseen muutenkaan kannata karvaisia ottaa. Olen siihenkin sanonut että kun omaan huusholliin muutat, perusta sitten vaikka kenneli. Tämä pätee näissä poikajutuissa myös.
        Myös kotioloissa meillä on näissä poikajutuissa selvät sävelet. Poikaystävä poistuu arkisin viimeistään klo 20 ja viikonloppuna 23. Nykyään sallin yöksi jäämisen viikonloppuna yhdeksi yöksi. En tiedä, mitä muut tällaisesta ajattelee, mutta minusta tämä on järkevää kun on toinenkin pienempi lapsi ja itse käyn työssä.
        Joten, Rakas Isukki; älä ihmeessä salli tätä tytöllesi, vaikka siitä mimmoinen sota syttyisi. Myöhemmin hän vielä kiittää siitä sinua ja jos poika on tosissaan (harvemmin on ) hän kyllä malttaa odottaa tytön täysikäisyyttä. Avioliiton solmimisen jälkeen nainen on nyrkin ja hellan välissä kirjaimellisesti, olipa paikallinen tai ulkomaalainen.
        Turkissahan nainen ei mene miehen kanssa sänkyyn ennen avioliittoa ja pojat ovat näin ollen turistityttöjen "varassa". Pojalla on todennäköisesti hyötymistarkoitus, älä ota vastuuta tästä. Toivon että kantasi on jo selvinnyt. Ystävällisesti Äitiliini

        näin,olipa kerrankin asiaa...


      • eveliina

        kummallista etta jos kerta olet ollut turkkilaisen kanssa 5v tekemisissa et tieda sita etta suomessa jokainen on rikoslaissa vastuussa itsestaan. viisumia varten tarvitsee vain vierailun ajaksi takuun etta syottaa ja majoitta vieraan ja jos hanelle tulee akillisia sairaanhoitokuluja, pitaa niista huolen.
        terveisia istanbulista, suomen kansalainen.


      • eveliina
        voi hyvä tavaton kirjoitti:

        Voi hyvän tähe, en paremmin sano! Minulla on itselläni samanikäinen tyttö, eikä tulisi mieleenikään että tällainen tulisi kysymykseenkään, ei edes hurjimmissa unissakaan. Olen aina sanonut ja sanon edelleenkin tyttärelleni että niin kauan kun olet alaikäinen minun sanaani tulee uskoa ja sitten kun olet täysikäinen, perusta vaikka haaremi. Niin kauan kun hän minun kattoni alla asuu, käsittäisin että minä olen se joka määrää tahdin. Samaa olen sanonut hänelle koiran ottamisesta lemmikiksi. Niin kauan kun minä vastaan asunnon ja hänen kuluistaan, ei meille koiraa tule. Koska koiran pito kerrostalossa on mielestäni eläinrääkkäystä, eikä allergiaperheeseen muutenkaan kannata karvaisia ottaa. Olen siihenkin sanonut että kun omaan huusholliin muutat, perusta sitten vaikka kenneli. Tämä pätee näissä poikajutuissa myös.
        Myös kotioloissa meillä on näissä poikajutuissa selvät sävelet. Poikaystävä poistuu arkisin viimeistään klo 20 ja viikonloppuna 23. Nykyään sallin yöksi jäämisen viikonloppuna yhdeksi yöksi. En tiedä, mitä muut tällaisesta ajattelee, mutta minusta tämä on järkevää kun on toinenkin pienempi lapsi ja itse käyn työssä.
        Joten, Rakas Isukki; älä ihmeessä salli tätä tytöllesi, vaikka siitä mimmoinen sota syttyisi. Myöhemmin hän vielä kiittää siitä sinua ja jos poika on tosissaan (harvemmin on ) hän kyllä malttaa odottaa tytön täysikäisyyttä. Avioliiton solmimisen jälkeen nainen on nyrkin ja hellan välissä kirjaimellisesti, olipa paikallinen tai ulkomaalainen.
        Turkissahan nainen ei mene miehen kanssa sänkyyn ennen avioliittoa ja pojat ovat näin ollen turistityttöjen "varassa". Pojalla on todennäköisesti hyötymistarkoitus, älä ota vastuuta tästä. Toivon että kantasi on jo selvinnyt. Ystävällisesti Äitiliini

        Turkissa ei todellakaan kaikki miehet ole 'turistityttojen varassa' nayttaa silta etta aitiliinilla ei ole mitaan hajua turkin suurkaupunkien elamasta. itse olen asunut taalla 7 vuotta ja sen voin sanoa etta eipa nama paikalliset ayset ja zeynepit mitaan neitsyita ole, sen kun pitavat matalaa profiilia 'ettei faija saa tietaa'.
        etta sitten teilla onkin ennakkoluuloja ja vaaraa tietoa!


      • sairaanhoitokulut
        eveliina kirjoitti:

        kummallista etta jos kerta olet ollut turkkilaisen kanssa 5v tekemisissa et tieda sita etta suomessa jokainen on rikoslaissa vastuussa itsestaan. viisumia varten tarvitsee vain vierailun ajaksi takuun etta syottaa ja majoitta vieraan ja jos hanelle tulee akillisia sairaanhoitokuluja, pitaa niista huolen.
        terveisia istanbulista, suomen kansalainen.

        En tiedä olenko väärässä, mutta ymmärtääkseni sairaanhoitokulut ulkomaalaiselle suomessa ovat pikkasen toista kuin meille suomalaisille. Liikkuvat hoidosta riippuen suurissa summissa. Täällä kotikaupungissani oli eräs matkaaja joutunut turvautumaan sairaalan apuun ja käynti sairaalassa maksoi muistaakseni 300-400E, ei ihan pikku raha. Vai miten toimii Turkista Suomeen matkaavan matkavakuutus, siitä minulla ei ole tietoa.


      • Alma
        sairaanhoitokulut kirjoitti:

        En tiedä olenko väärässä, mutta ymmärtääkseni sairaanhoitokulut ulkomaalaiselle suomessa ovat pikkasen toista kuin meille suomalaisille. Liikkuvat hoidosta riippuen suurissa summissa. Täällä kotikaupungissani oli eräs matkaaja joutunut turvautumaan sairaalan apuun ja käynti sairaalassa maksoi muistaakseni 300-400E, ei ihan pikku raha. Vai miten toimii Turkista Suomeen matkaavan matkavakuutus, siitä minulla ei ole tietoa.

        yleensä ole. Sairaanhoitokulut Suomessa ovat turkkilaisille turisteille aika kovat koska maiden välillä ei ole mitään sopimuksia terveydenhoitoalalla. He siis maksavat täyden hinnan eli todelliset hoitokulut. Esim. tehohoitoon jos sattuisi joutumaan, puhutaan tänä päivänä useammastakin satasesta/vuorokausi.


    • suleiman

      Nämä ulkomaille pyrkivät nuoret miehet pyrkivät välttämään ensisijaisesti intin.Lisäksi me turistit olemme omalla käyttäytymisellämme vääristäneet kuvan mitä oikeasti omassa maassamme olemme. Näille nuorille miehille on välittynyt kuva rahassa rypevästä nuoresta aktiivisesta nuoresta naisesta eikä heillä ole aavistustakaan miten tämä nuori nainen kotimaassaan oikeasti elää. Nämä lomakaupungeissä työskentelevät nuorukaiset ovat pääsääntöisesti kotoisin turkin maaseuduilta, hyvinkin kaukaa. Heidän loma-aikainen työskentely liittyy kotikaupungissa tapahtuvaan opiskeluun, jotkut ovat aivan noviiseja lautasenkantajia työharjoittelijoiden apuna ja itsekin silmät pyöreinä ympärillä tapahtuvasta touhusta.Ei heidän kotiseudullaan ole mitään tämänkaltaista. Mutta joka maassahan on rohkeita seikkailijoita jotka uskaltavat laittaa itsensä likoon. Harva heistä itsensä ulkomailla elättää,
      - tyttöystävät pienistä palkoistaan ja meidän lakisääteinen työttömyysavustus kunhan jalka sen oven väliin on tyttöystävä naituaan saadaan.
      Jos olet tytärtäsi ymäärtävä isukki ja haluat antaa tyttärellesi mahdollisuuksia tutkia elämää, ostat matkalipun hänelle ja itsellesi Turkkiin ja yhdessä tutustutte tähän nuoreen mieheen.Hän on varmaan charmikas, miellytävä, ulospäin suutautuva - mutta elämää ymmärtävänä isukkina et mene helppoon vaan näet keskusteltuasi sitten tyttäresi kanssa mikä on homman nimi.Keskustele pojan kanssa mitä hän odottaa elämältään unohtamatta että suku on tärkeintä näille turkkilaisille nuorukaisille kuitenkin.
      Tämä kaikki em. juttu perustuu siihen että vuosia turkkia kiertäneenä olen keskustellut ko asioista sekä näiden nuorten miesten että heidän perheidensä kanssa.Olen jotenkin päässyt käsitykseen että tosi turkkilainen mies avioituu vain oman maan naisen kanssa, jossa taustalla on yhteinen uskonto ja valitettavasti vielä maaseudulla uskontoon littyä sopimusavioliitto.
      Saamasi neuvot keskustelusta poliisilaitoksella vierailuluvasta avartavat myös jotenkin näkemystäsi ja saat varmaan oikeaa faktaa missä nissä asioissa mennään. Kahden vikon viisumiaika ei anna turvaa asialle - tällä Marcolla saatta olla jo kavereita, joita on jo onnistanut - täällä Suomessa. (oikea nimi tuskin Marco, se ei ole ollenkaan turkkilainen nimi)

      • Eveliina

        hei jos joku tulee pariksi viikoksi suomeen kaymaan onko pakko vetaa asiasta tallainen ihme paniikki?!?

        mita nyt nuoret seurustelevat!

        se, etta ihminen matkustaa ulkomaille pariksi viikoksi kavereita tapaamaan ei ole elintasopakolaisuutta tai armeijan valttelya (em henkiloa ei paasteta ulos maasta jos askerlik islemleri eli inttiasiat ei ole kunnossa).

        se, etta ihminen haluaa menna 2viikon tuttavuuden jalkeen naimisiin ja valittomasti muuttaa suomeen on.

        pikkasen ymmarrysta ja sympatiaa please, ei aina tata ennakkoluuloista selitysta.

        kayvathan ne suomalaisetkin ulkomailla!

        antaa pojan matkustaa!


      • jep jep
        Eveliina kirjoitti:

        hei jos joku tulee pariksi viikoksi suomeen kaymaan onko pakko vetaa asiasta tallainen ihme paniikki?!?

        mita nyt nuoret seurustelevat!

        se, etta ihminen matkustaa ulkomaille pariksi viikoksi kavereita tapaamaan ei ole elintasopakolaisuutta tai armeijan valttelya (em henkiloa ei paasteta ulos maasta jos askerlik islemleri eli inttiasiat ei ole kunnossa).

        se, etta ihminen haluaa menna 2viikon tuttavuuden jalkeen naimisiin ja valittomasti muuttaa suomeen on.

        pikkasen ymmarrysta ja sympatiaa please, ei aina tata ennakkoluuloista selitysta.

        kayvathan ne suomalaisetkin ulkomailla!

        antaa pojan matkustaa!

        Tosiasia on ja pysyy..jos jäbä tänne pääsee vaikka viikoks ,SE VOI JÄTTÄÄ POLIISILAITOKSELLE PASSIN JA HAKEA OLESKELULUPAA..vaikka olisit kököttänyt Istanbulissa 25 vuotta,turha on faktoja kieltää...on ne muutkin ollu tekemisissä Turakkejen kanssa....


      • elämää nähnyt
        jep jep kirjoitti:

        Tosiasia on ja pysyy..jos jäbä tänne pääsee vaikka viikoks ,SE VOI JÄTTÄÄ POLIISILAITOKSELLE PASSIN JA HAKEA OLESKELULUPAA..vaikka olisit kököttänyt Istanbulissa 25 vuotta,turha on faktoja kieltää...on ne muutkin ollu tekemisissä Turakkejen kanssa....

        että tämmöinen hysteria saadaan aikaiseksi yhdestä
        lomalle tulijasta. Kyllä se on ihan käsittämätöntä että ei nähdä kun se kääntöpuoli EI KAIKKI TURKKILAISET OLE SAMANLAISIA eikä kaikki suomalaiset ole samanlaisia turha yleistää.
        Hyvä on jos pystyt vähän selvittään pojan taustoja ym.mutta ei sitä välttämättä täältä saa apua ainakaan todellista.Olen seurustellut kaksi vuotta Turkkilaisen kanssa tutustunut pikkuhiljaa
        häneen ja hänen sukuunsa ja nyt hän on tulossa suomeen jos saa viisumin huom. JOS. sekun ei ole aina taattua varsinkin jos on armeija käymättä niin nykyään ei tahdo saada edes lyhyt aikaista viisumia.Jos poika on itse kustantamassa matkaansa ja muuten niin kannattaa kuitenkin harkita mutta jos hän pyytää lähettämään rahaa matkaa varten niin en kyllä harkitsisi missään nimessä tiedän useamman tapauksen jossa on käynyt niin että tyttö on lähettänyt matka rahat mutta poika on hyvässä lykyssä mennyt aivan muualle rahoinensa ja yllättäin seurustelu on päättynyt siihen että koko poikaa ei löydy mistään.
        Terve järki ja pieni miettiminen ja harkinta on aina paikallaan.Mutta se ajatus kannattaa käydä itse läpi eikä täällä palstalla kyllä siellä Turkissa on niitä hyviäkin miehiä niinkuin varmaan täällä Suomessakin.
        Hyviä syksyjä kaikille.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1250
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      50
      894
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      824
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      96
      779
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      82
      727
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      625
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      623
    10. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      621
    Aihe