Olenko nähnyt demonin ?

tietämätön

Mua on häirinnyt tämä asia jo pitkään. Olin noin 3-4 vuotias kun tämä tapahtui. Muistan tän silti niin ku eilisen .. nukuin ihan normaalisti omassa huoneessa, pintasängyssä. Heräsin kuitenkin keskellä yötä, katsoen samalla ovelleni, joka on aina auki. Siinä seisoi pikimusta hahmo, se näytti ihan ihmiseltä, mutta sillä oli punaiset silmät.. en muista oliko sillä myös ihan pienet semmoiset sarvet ? mutta kummiskin, se vilkutti mulle. Sillä oli kokonaan punaiset silmät. Se vain seisoi siinä ja vilkutti mulle.. luulin sitten että se oli joku mörkö joka yritti pelotella mua, ja yritin pysyä mahdollisimman rauhallisena. Sanoin sille "moi mörkö.." sitten käänsin kylkeä ja huusin kauhuissani äitiä. Kun katoin sitä uudestaan, se haihtui pois..

Mikä tämä olento oli ? tämä on jäänyt mieleeni tosta lähtien, ja muistan sen niin hyvin. Oliko se demoni ? vai mielikuvitukseni ? vai mikä se oli, ja miksi se juuri ilmaantui minulle ?

21

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lue netistä

      Valemuisto.

    • ?????

      On voinut olla demoni, mutta lapilla on myös taipumus sokea mielikuvitus ja todellisuus keskenään.

    • thhsm

      Unihalvaus.

    • Palava Pensas

      Kutsu Jeesus Kristus elämääsi, hän on vapahtaja ja voimallinen auttamaan ihmistä uuden elämän alkuun joka ei lopu hautaan vaan jatkuu Jumalan luona iäti perillä taivaassa.

      Jeesus elää.

      http://www.youtube.com/watch?v=o-G7ZGZMgj4

      • jeesustulee

        Ei Jeesus osaa suomea. Kerro lyhyesti aramealainen lause jolla jeesusta kutsutaan?


    • kyllä

      Kyllä noita on paljon. Pahoja henkiä. Rasittuneita, erinäköisiä ihmishahmoja.

      Mormonien oppi ja liitto kirja kertoo totuuksia ja avaimia. Ei niitä tarvitse pelätä. Tahdonvoimalla ja pyrkimmällä omantunnonmukaiseen vanhurskaaseen elämään niiden voimaa vastustaa hyvin.

    • Laizalove

      Saattohan se ollakki, mut lapsena yleensä voidaan sekottaa todellisuus ja mielikuvitus

    • ...........

      Ns. unihalvaus. Niin voi käydä kun on tavallaan unen ja valveillaolon välillä, näkee tutun huoneen johon sekoittuu hahmoja unesta. Siihen voi liittyä myös se ettei pysty liikkumaan. Itselleni on käynyt näin pari kertaa, ensimmäisellä kerralla näin seinässä jonkun maiseman ja toisella kerralla ihmisen kaltaisen hahmon seisomassa nurkassa. Onneksi olin lukenut joskus aiemmin unihalvauksesta, muuten olisin varmasti pelännyt tulleeni hulluksi.

    • lollilo

      Joo Näin kerran ja join teen demonin kaa oli hauskaaaa (=)

    • nukkumatti98

      Todentuntuinen uni ja todellisuus sekottui unen pökkeröisessä lapsen mielessä.

    • Terv. ateisti

      Myös minua kävi lapsena katsomassa usein tuollainen musta enkeli. Muistan sen erittäin hyvin. Se pelotti, mutta ei kuitenkaan suunnattomasti. Emme ole täällä suinkaan niin yksin, kuin asioita kokemattomat uskovat...

    • Slendy

      Unihalvaushan se.

    • keskustelun aloittaj

      No oli varmaan unihalvaus. Mutta sen jälkeen olen kokenut lisää yliluonnollisia asioita. Kerran kuulin puhetta kun olin perheeni kanssa autossa. Kysyin sitten vanhemmiltani "ai mitä?" ja he sanoivat etteivät sanoneet mitään.
      Toisen kerran illalla sängyssäni, kun olin 6 vuotias, yritin saada unta. Yhtäkkiä joku tarttui kädellä päästäni.. tai tuntui todellakin siltä. Siinä menin sitten peiton alle enkä uskaltanut liikkua. Nyt vanhempana nämä ovat kadonneet, enkä ole enään kokenut tällaisia. Paitsi niin, skitsofreniaa minulle on kai tullut, ja näen kokoajan sivusilmällä jotain varjoja ja valopalloja..

    • lisäsy kommenttiin

      Ei tämä kenenkään sielu ole,mutta henkivallat ovat todellisia, demonit ovat langenneita enkeleitä ja saatanan apureita.

    • Kuule se voi olla demoni mutta jos näet sen joskus viellä kysy siltä että mitä se siellä tekee. olen itse aina hengiin yhteydessä kuulen, näen ja puhun heille paljon.

    • joku kanssani2

      Minä olen myös sinua vanhempana n. 10 v.nähnyt ovenraossa viikatemiehen. aivan kuin kauhuleffoissa, pelkkä varjo siis musta hahmo, katsoin sitä hetken sydänläpättäen ja sitten se vain katosi.aluksi luulin että tämä oli vain uni, mutta nyt kummittelua, enneunia on niin paljon omalla kohdalla 20 vuoden ajalla ettei ne selity muulla kun että joku todella seuraa minua ja yrittää sanoa minulle jotain. lue tarinani kirjoittana joku kanssani.

      • Usko sinua täysin. Onko hengi viittonut sinulle jotain tärkeää osoittanut jotain tai muuta vastaavaa kun olet nähnyt sen?? Yleisesti ne haluavat kertoa jotain tärkeää tai sitten ne vai kiusoittelevat. Jos haluat niin voit lähettää minulle sähköpostiin viestiä mitä haluat tietää tai vastaavaa muuta osoitteeni on [email protected]


    • huoran penikka

      Irakilainen nisti

    • ettänäin.

      Minä näin n. 11 vuotiaana kuumehoureissa Darth Vaderin ja Luke Skywalkerin taistelevan valomiekoillaan sänkyni vieressä. Lapsen mielikuvitus on ihmeellinen asia.

    • Atte Ateisti

      En ole nähnyt, mutta tiedän, että yhdellä tuntemallani rock-muusikolla on demoni!

      Kerran kun hän tuli äänitysstudiolta putkikassi kainalossaan, kysyin häneltä mitä hänellä siinä on, niin hän vastasi:

      -Siinä on mun demoni.

      :O

    • Anonyymi

      Mulla on tapahtunut täsmälleen samanlainen asia olin vaa 4-5

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe