olen jo vuosia kuullut ääniä. kolme eri ääntä, yksi niistä on pääläessäni kiinni kun olen sohvalla menossa nukkumaan, pää ja aivot menee aina kylmäksi silloin ja osin senkin takia en saa joskus öisin hyvin nukuttua.
Nämä ovat todellisia henkilöitä, ns.auransyöjiä/energiavampyyreitä/sieluloisia
ja totaalisia psykopaatteja... tunnen heidät, he asuvat Turussa (tämän mahdollistaa se että: maailma on suurimmaksi osaksi tyhjyyttä, eikä etäisyyksiä ole hengen maailmassa, siinä jota me kaikki pohjimmiltaan olemme.) He ovat yhdessä terrorisoimassa minua koska, mielellä on tapana järjestäytyä samanmieleisiin joukkoihin, ei pelkästään pinnallisesti kerääntymällä saman uskonnon/poliittisen ryhmän tms. piiriin vaan laajemminkin: samankaltaiset ihmiset löytävät toisensa ja mieli joka on pohjimmiltaan yhteinen, moniulotteinen ja loputtoman monimuotoinen, on täynnä kollektiivisia voimia ja yksilötajuntojen yhteyksiä eri tasoilla. Yksilötajunnat saattavat jakaa vaikka saman sairaan psykopaattisen mielen, kuin monipäinen: Hydra lohikäärme, joka monesta päästään huolimatta oli yksi olento. Näitä monipäisiä lisko/lohikäärmeitä on tarinoissa muitakin, mutta erittäin hyvä vertauskuva asiasta on (ei niinkään lohikäärme): Medusan hahmo, jonka hiukset on eläviä käärmeitä.
Älköön mikään tulko auringon ja aivojen väliin,
ei mikään uskonto, auktoriteetti, valheajatus.
Kuulen ääniä
-0-
1
124
Vastaukset
- erthert
Oikeastaan olet ihan otollisessa tilassa tullaksesi scientologiksi. Hiukan vielä lisää päätä sekaisin niin alkaa kuulostaa hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620