Kuka hakattiin kuoliaaksi uuden vuoden aikaan?
Kuka tapettiin?
12
1827
Vastaukset
- 33234rwsrwr
kai jollekkin tuttu yleensä
- Juoppohullut
Miten niin mukavan miehen hakkasivat. Ihme touhua täällä.
- kukkanen
ketä kuka missä!"?
- minä vain
rinkkamies s-marketin edustalta meni taivaisiin..
- siitäs sai
Ihan oikein sille kusipäälle.. HAHAHAHAHAHAHAHA
- kerro vain
Kenenkään hengenriistäminen ei ole oikein, aika junttia nauraa
- 2093sdkj
Se oli se ässän spuge joka istu aina sillä tuolilla , se blondi juoppo nainen lyhyt räkättirastas tappo sen.. tuommosta olen kuullut.. että.
ennenkin kuulemma akka tappanut..
oitin hakikset..
-_- - Munistahirteen
Oittilaiset raggarit päättivät sitte kolmistaan käydä yhden kimppuun.
Tällasia sankareita Suomi tarvitsee! - OlofKirves
Raggareita tääl ei oo käyny Tienhaaran jälkeen ... onkohan kekäle viäl hengis... vois todistaa. Nää nykyset on just niin kun ennen vanhaan jotkut rohkee-olli-toropaiset , et aina tarvitaan pesismaila mukaan ... tai oittilaisil se on kirves.
- hyvingemaster
tulkaa tänne oikeelle kylälle,niin pataan saatte kaikki landepaukut!
- BronxForever
Mitä helvettiä johonki Oitin sotkuihin sotketaan Olli(vainaa) Toropainen..tuskin se liittyy siihen millään tavalla!
- tämä niin joo
ai se oli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521713921Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään813119Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv462153Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka232123Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?551925TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851341Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251278- 401270
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581058Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10768