Tiedätekö mitä tämä 50 629 Lehtivuori Joonas tarkoittaa?

Vai mikä tämä on

2. marraskuu 2011 – Joona Heikkilä, 18 1 Luulen, että tiedän. ... Janne Teräsvirta kehitti ideaa jo 2000-luvulla opiskellessaan arkkitehdiksi Otaniemessä. ...... Timo ..........................50 629 Lehtivuori Joonas ............48 829 Jokinen Tommi .................39 ...

50 629 Lehtivuori Joonas onko tämä postinumero.Vai Joonaksen puhelinnumero.

11

107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten on

Tiedätekö onko tälle Joonakselle olemassa puhelinnumeroa.

• En ole löytänyt tätä

Olen yritänyt jo monta kertaa etsiä tämän joonaksen puhelinnumeroa fonecktasta internet sivuilta.Löytyykö tätä Joonaksen puhelinnumeroa kenties 0200 0200 puhelinnumerosta.

• Vai mikä on

Mitä nämä numerosarjat ovat.Postinumeroko?

• Tätä joonasta

En ole nähnyt yli kahteen kymmeneen vuoteen tätä joonasta.Voi olla että se ei minua enää muista ollennkaan.

• Eikö niin että Joonas
        Tätä joonasta kirjoitti:

En ole nähnyt yli kahteen kymmeneen vuoteen tätä joonasta.Voi olla että se ei minua enää muista ollennkaan.

Eikö niin,että tämä Joonas Lehtivuori ei muista minus enää.Koska en ole nähnyt tätä Joonas Lehtivuorta yli kahteenkymmeneen vuuoteen.

• Joonas oli ystäväni
        Eikö niin että Joonas kirjoitti:

Eikö niin,että tämä Joonas Lehtivuori ei muista minus enää.Koska en ole nähnyt tätä Joonas Lehtivuorta yli kahteenkymmeneen vuuoteen.

Eikö niin,että tämä Joonas Lehtivuori ei muista minus enää.Koska en ole nähnyt tätä Joonas Lehtivuorta yli kahteenkymmeneen vuoteen.

• Onkohan tällä

Lehtivuori Joonas ............48 829 onko tämä 48829 Joonas Lehtivuoren postinumero.Löytyyköhän tätä Joonas Lehtivuoren puhelinnumeroa ihan tavallisesta puhelinluettelosta.Vai mistä se löytyy? Vai onko Joonas Lehtivuorella salainen puhelinnumero kenties!

• Savolainen Kari

Soitappa sille Joonakselle.Ja kerro että välität hänestä vieläkin.Vaikka et ole nähnyt häntä yli kahteenkymmeneen vuoteen.Me emme täällä suomi24:ssä pysty auttamaan sinua ja Joonasta takaisin yhteisiksi kavereiksi.

• Miten kannattaa

Kannataako minun olla enää yhteydessä tähän Joonas Lehtivuoreen.En ole nähnyt tätä Joonas Lehtivuorta yli kahteenkymmeneen vuoteen.

• mikkomh83

On ihme jos se Joonas Lehtivuori muistaisi minut vielä.On siitä jo aikaa ylii 22 vuotta.Kun tapasin sen viimeksi.

• Ikävä on tätä
        mikkomh83 kirjoitti:

On ihme jos se Joonas Lehtivuori muistaisi minut vielä.On siitä jo aikaa ylii 22 vuotta.Kun tapasin sen viimeksi.

On kauhean ikävä tätä joonasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi kuollut ulosajossa lauantai-iltana Loimaalla

On tainnut olla melkoinen ylinopeus kun on tuollaista jälkeä tullut. Onneksi ei kuitenkaan sivullisia menehtynyt https://viranomaisuutiset.fi/ulosajo-
      Loimaa
      124
      4809
    2. Kerro jotain kaivatustasi

jotain mitä teille on sattunut keskenään? Ei silmiin katsomista kun sitä on kaikilla. Jotain mistä hän voisi tietää että olet täällä...
      Ikävä
      122
      1810
    3. Sofian kylppärikuva.

Pyllistys! Miten voi tuon ikäinen nainen olla noin pissis ja lapsellinen? Hoh hoijaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1590
    4. 449
      1291
    5. Haittaako se, että olen sua nuorempi?

Mulle ikäerolla ei ole mitään väliä, mutta voiko naista se haitata, jos on vanhempi miestä?
      Ikävä
      112
      1202
    6. Illat ilman sua (mies)

ovat niin turhia! Toivittavasti sulla on kaikki hyvin. Miettii yksi pieni sydän ikävissään!
      Ikävä
      103
      966
    7. Jos meistä tulis jotain,

niin sulle mies pitäis eka opettaa hieman käytöstapoja. Mut ootkohan sä liian vanha oppimaan yhtään mitään? 🤔
      Ikävä
      61
      928
    8. Rikoin sun sydämen.

Se oli silti sulle oikein.
      Tunteet
      68
      837
    9. Kysymys haavemaihin

Hei haaveileva mukava nainen, miten meni viikonloppu?
      Ikävä
      224
      828
    10. Iso vaalee vauhdissa

Onko hyvä vai paha jotta tällä muutamalla taitaa olla aika huono itsetunto kun pitää jokapaikassa ja tilanteessa tuoda oma erinomaisuutensa ja muiden
      Suomussalmi
      14
      819
    Aihe