Onko kellään tietoa kuinka paljon hyttysiä on Rayongin alueella syksyisin. Denguekuumetta on ollut ilmeisesti taas liikkeellä, jota hyttyset levittävät. Oletteko kokeneet ongelmaksi? Onko kova riski lähteä lasten kanssa?
Denguekuume Thaimaassa
3
4171
Vastaukset
- doctor
Kipaiseppas katsomaan www.formin.fi ja www.ktl.fi.
Formin sivuilta löytyy ajankohtaiset matkustustiedoitteet ja ktl:n sivuilta rokotuksista ja muuhun matkailijan terveyteen liittyvistä asioista tietoa.
Tropiikissa pitää aina suojautua hyttysiltä. Säästyy monelta pahalta jutskalta.- reppuli
eli world health organization julkaisee sivuillaa maakohtaiset ja tarvittaessa aluekohtaiset tiedot.
- reppuli
reppuli kirjoitti:
eli world health organization julkaisee sivuillaa maakohtaiset ja tarvittaessa aluekohtaiset tiedot.
en tiedä, missä päin kysyjän alue on, mutta
olen menossa kolmeksi viikoksi bangkok-trat-phnom penh-siem reap (angkor)-ym. alueille. kiertelen siis myös maaseudulla. lääkärien mukaan järkevin suoja dengueta vastaan on vaatetus, verkot ja myrkyt. eivät pitäneet riskiä erityisvarotoimia vaativana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2081685- 811110
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm105927- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87817- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19586