Voiko kuulokojeen kanssa toimia normaalisti työelämässä? Toisin sanoen, häiritseekö kuulokojeen käyttö puhelimessa puhumista / vaikeuttaako kokouksen seuraamista (monta eri puhujaa, meluisa ympäristö)? Entä miten hyvin laite toimii kahdenkeskisessä keskustelussa? Kyseessä on siis Kuulokeskukselta saatava laite. Olisi kiva kuulla teidän mielipiteitä ja kokemuksia asiasta. Minulla on lievä kuulonalenema.
Kuulokoje ja työelämä
5
450
Vastaukset
- hjlfy
Hyvin pärjää ja kannattaa. Itse sain molempiin korviin laitteet puoli vuotta sitten, auttamaan kuulonalenemaan, tinnitukseen ja ääniyliherkkyyteen. Olen vasta kolmekymppinen ja käytän laitteita lähes päivittäin toimistotyössä. En ole kertonut töissä laitteista, vaan pidän hiuksia auki tai kiinni niin että laitteet peittyvät. Helpottaa elämää kun kuulee keskustelut selkeämmin ja pidemmän matkan päästä. Kuulokeskuksessa on hyvä palvelu ja omat laitteet esim. kaiuttivat ääntä, mutta niitä säädettiin ja nyt ovat ok. Mielestäni myös ilman laitteita kuuleminen on helpottunut sen johdosta kun on laitteita säännöllisesti käyttänyt.
- pärjäät toki
Ja varsinkin jos on lievä kuulonalenema. Minulle itselleni tarjottiin 30 vuotta sitten kuulokojeita, mutta en silloin vielä omasta mielestä tarvinnut niitä. Olen ollut kuitenkin työelämässä koko ajan ja aluksi juuri aisakaspalvelussa.Myöhemmin kuuloni huonotumisen takia sain kuulokojeen ja nyt on kolmas malli menossa.Vaikka minulla on jo keskivaikea kuulovika olen työelämässä, en toki enää asiakaspalvelussa.Sinun tapauksessasi varmasti pärjäät toimistotyössä ja varsinkin puhelimien äänentoisto on parantunut huomattavasti verrattuna 80 lukuun.
- hrm
mielummin jäin eläkkeelle! vaikka kuulo kojeen kan pärjäisinkin? töissä!?en ole asiakas palvelus alalla! vaik sosiaali alaa voi samax verrata!! kuulon aleneminen aihuttaa muutakin!! ja riittä kun se vähänenkin sosiaali elämä pelaa nyt..!! :) mut jokaisella eri kokemukset!!?? elämän tilanteet........??
- valmis oisin vapaall
Pääsitkö eläkkeelle huonon kuulon takia? Luulisin, että täytyy olla jotakin muuta sairautta päästäkseen nykyisin eläkkeelle.
- hrm
juu.. kuulon alenimisen/ tinnituksen! aihettama masennus! ja siihen liittyvät oireet...?? :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984