Seksiunet

taivalpää3

Oletko koskaan nähnyt seksiunia? Mitä niissä tapahtui?

Luultavasti runkkaamatta oleminen ja ilman seksiä oleminen kasvattaa seksiunien mahdollisuutta nopeasti.
Itse olen nähnyt muutaman kerran seksiunia, jotka ovat olleet hyvin realistisia ja mukavia. Nyt yritän olla ilman orgasmia niin kauan kunnes näen jälleen seksiunen :)

Kokemuksia?

17

2665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16v poika

      Olen jonkun ehkäpä 5-6 kertaa nähnyt ( varmaan enemmänkin mutta ei muista ). Yleensä siinä on juurikin sitä panemista, ja yleensä se nainen / tyttö on ollut sellanen jonka tunnen. Itsellä ei toi runkkaamatta oleminen siihen vaikuta, voi runkata illalla ja unessa voi olla seksiä. Mutta ne on mukavia unia :)

    • latedude96

      Ei vaikuta paskaakaa

    • sex69

      Välillä tuntuu että seksiunessa orgasmi tulee helpommin kuin runkatessa.

    • paIjas uneksija

      Itse olen ollut lakossa neljä kuukautta unissa laukeamista odottaen, mutta ei sitä sitten tullut. Seksiunia kyllä näen kaikesta kokemastani, mutta olen lauennut unissani vain kahdesti joskus 16-17-vuotiaana. Nyt on ikää 22 ja sitä kolmatta odotan edelleen...

      • paIjas uneksija

        Aw yes, olen mies.


    • Poigahdayi

      Itellä ollu muutamia kertoja. Niissä unissa se on vaan nuissimista, yleemsä jonkun tuntemattoman muijan kanssa. Kyllä tuntuvat v*tun hyville.

    • ghjmk,

      Huomasin joskus että seksin ajatteleminen nukkumaan mennessä auttaa, on jo vähän niin kun tunnelmassa. Tosin se vaikeuttaa nukahtamista.

      Itse olen nähnyt pari kertaa, mutta heräsin ennen kuin päästiin pitemmälle.

    • joumatfaka

      Olen nähnyt yhdesti ja juuri sinä iltana runkkasin 3kertaa putkeen orgasmin tunkkasin venasin että laskee sitten uuestaan sama kahesti ja yöllä se helvetin hyvän näkönen muija tuli vaa meile ja imi eka mun munaa ihan realistiselta se tuntu sitten pantiin vähä peppusex ja pillusex ja sit imi taas mun munaa kokeiltiin monenlaisii asentoi mutta siltiki ku toi uni vaihtu ni tuntu että se loppu kesken vaikka se kesti vitun kauan...

    • huskyyy

      olin jossai koulun ojas kunnes joku random tyyppi alko panee muo. siinä ihan chillisti opettajien eessä :pp

    • dhaze

      Näen seksiunia aika usein, jostain syystä unissa toistuu usein se, että harrastan seksiä useamman miehen kanssa samaan aikaan. Plus tilanteet ovat huippuabsurdeja ja seksikumppanitkin usein ihan outoja (joskus tuntemattomia hottiksia mutta myös tuttuja joiden kanssa en harrastaisi seksiä).

      Tyttönä en tiedä olenko saanut orgasmia nukkuessani.

      En oikein tiedä mikä vaikuttaa seksiunien määrään, tunnun näkevän niitä aika paljon. Toisaalta muistan suurimman osan kaikista unistani, että ehkä te muutkin näette em. unia useammin kuin muistattekaan (ei ehkä laukeamiseen asti, mutta kuitenkin).

    • Kerri Kerro Kuvastin

      Olen nähnyt ainenkin 2 kertaa seksiunia.

      Ekalla kerralla minä ja kaverin setä pantiin kaverini kotona ja sitte meidät yllätti kaverini kun meno oli kiihkeää..

      Tokalla kerralla näin unta että kävelin pimeällä kadulla ja joku mies hyökkäs mun kimppuun. Sain miehen lopettamaan ja se meni kotiinsa. Lähdin perään ja kyselin mitä tää halus. Noh sit se pani mua rajusti takaapäin ja sain orgasmin. Lähdin miehen kotoa ja seuraavaks unes oli toinen päivä jolloin mun ex halus panna mua ja sovittii aika. Ennen tota olin jonkun rock tyypin kans lusikka -asennossa harrastanut seksiä mut ei tuntunu yhtä hyvälle ku ekan kanssa. Miehellä oli vaikeuksia saada mela sisälle.

      Huomasin myös että olin pannut kahden kanssa ilman kortsua ja kiireen vilkkaan menin seuraavana päivänä apteekkiin hakemaan pilleriä.

      Tän jälkee pantii exän kanssa kun tää käytti kortsua.


      -------

      Outoa oli että nussin itseäni 5-20 vuotta vanhempien äijien kanssa.

    • Anonyymi

      Olen nähnyt ja seksitauko(sis. runkkaamisenkin) aiheuttaa enempi seksiunia.
      Ovat yllättävänkin realistisia ja loogisia, aiheet vähän vaihtelee, mutta ovat poikkeuketta hyviä unia ja olen jopa saanut siemensyöksynkin joitain kertoja unien aikana.
      Useimmiten olen vielä unessa pannut jotain tyttöä/naista, kenen kanssa olen ollut unessa tekemisissä, ja siemensyöksy on vähän kuin alkanut ensin unessa ja sitten olen tuntenut unen läpi, kun oma ja oikea siemensyöksy on tullut. En osaa sitä oikein tämän järkevämmin selittää, mutta kuitenkin.
      Eräässä unessa olin yhden tutun tytön kanssa jossain menossa, maaseudulla muistaakseni, ja satuimme näkemään eläinten parittelevan, mitä jäimme seuraamaan. Sitä minne olimme menossa, en muista, mutta kun pääsimme perille seurattuamme ensin tosiaan tuon parittelun kokonaan, meillä lähti asiat jotenkin käsistä ja aloimme keskenämme harrastamaan seksiä. Olimme jotenkin kiihoittuneet tuosta paritelusta ja se oli muutenkin jäänyt mieleemme pyörimään, joten siinä ei tarvittu edes oikeastaan mitään esileikkejä.
      Vaatteet vain nopeasti pois päältä ja aktiin ja meidän seksimmekin siinä unessa oli aika eläimellistä rynkytystä. Sen unen aikana sain tosiaan itsekin oikean siemensyöksyn.
      Toisessa unessa olin jonkun mimmin kanssa uimarannalla ja me aloimma vaan jotenkin pelleilemään ja se menikin jotenkin seksiin liittyväksi. Sitä en muista, oliko unessa yhdyntä, mutta ainakin kaikkea käsihyväilyjä ym.
      Kolmas uni liittyi erääseen saunomistilanteeseen, meidän koulussamme oli siskokset, jotka olivat kumpikin todella kauniita ja olin päätynyt yhden kaverini kanssa heidän kanssaan saunomaan. Toinen siskoksista sitten hengasi kaverini kanssa ja itse hengasin toisen kanssa ja tämä minun seuralaiseni istui laudetta alempana ja hieroin hänen niskojaan ja katselin samalla hänen alastonta vartaloaan ja sitten hyväilinkin loppuviimeksi häntä vähän joka paikasta. Rinnoista, emättimestä, eri puolilta kehoa ja suutelimmekin ym kaikkea kivaa ja ihanaa.
      Siitä siirryimme sitten jossain vaiheessa pesuhuoneeseen harrastamaan seksiä ja sen muistan siitä unesta, että se oli jotenkin helkkarin hellää ja kiihkeätä samaan aikaan. Taisin silläkin kertaa saada myös oikeasti orkun.
      Että aika realistisia tosiaan ovat:)

      • Anonyymi

        Saunoimme siis tuossa unessa, oikeasti emme olleet ikinä olleet saunomassa yhdessä:)
        En tiedä mistä sekin uni ja sen aihe tuli, mutta mukava uni joka tapauksessa oli...


    • Anonyymi

      Kävin tytön tallilla missä ratsastaa odottelin tallin vierellä, pieni poni äänteli yksin parressa, meni katsomaan, päällä oli vain kesämekko rapsuttelin ponia se pukki päällään haaroihin karvojen tuntu käsissä sai kostumaan käytin sormia pillussa katselin ympärille ja annoin haistaa, iso kalu laskeutui alas pidin sen päätä pilua vasten koko ajan pukki päällään kalu heilahteli isona, laskeuduin ja koskin siihen jäntevä lämmin kalu. Lähdin äkkiä ulos tyttö tuli jonkin ajan päästä laittoi hevosen ja lähdettiin. katselin kotona poni seksiä halutti hirveästi semmoista isoa.
      yölä näin unta pesin ponia ja kalua runkkasin sitä kaksin käsin minulla oli mini mekko kävelytin sen latoon makasin henäpaalin päällä poni käveli päälle sen kalu hieroi mekkoa päältä sitten sen pää osui sen alle tiukka mekko ohjasi kalua se tökki suolen kohdalla ja sitten meni sisään liuuin paalin päällä kun se pani sen kalun pää kasvoi ja kasvoi ja sitten kiljuin, heräsin kun mieheni puisteli, saoin näin painajaista koski pilluun kuiskasi pantiinko sinua kuiskasin pantiin ja väkisin mieheni nousi päälle työntyi raakasti sisään annoin halusta tulin heti rajusti mieheni jatkoi huusin silmät kiinni halusin sen näyn silmiini tulin toisen kerran ja mieheni laukesi en ole koskaan ollut niin kiinni miehessäni rutistin pitkään. Mieheni sanoi että heräsi ääniini ja kosketteli nännejä olin valittanut heti, oli sievästi hieronut pillun ylä osaa kun heräsin. Olin koko päivän niin tyydytetty kuin voi olla.
      Vein mielellään tyttöä tallille, olin ilman housuja valuin kun ajattelin ponia siitä jäi ihme himo.

    • Anonyymi

      Panin ylimielistä naista unessa. Se on meidän työpaikasta, oli jotkut juhlat työnsin sen sänkyyn revin auki paidan ja imin nännejä oli pitkät samalla nostin hametta ja laskin pikkarit pois työnnyin sisään pillu alkoi kostua se oikein valui kalu oli isompi kuin oikeasti Mirkku tämä kotiäiti oli heti valmis kuiski haluan kunnolla ei hiplaamista panin voimalla ja laskin sisään, ovelle tuli kasi työkaveria alkoivat naimaa kun lähdin.
      Tämä uni ollut monesti mielessä illalla.

    • Anonyymi

      Kun lueskelin näitä juttuja usempana iltana näin tosi härskiä unta. olin uimassa ja matkassa oli kolme 13 - 14 vuotiasta tyttöä, opetin niitä uimaan olin unessa alasti vedessätytöt hyppi miellään syliin kun kalu oli kovana sitoivat jalkoilla kalu itseään vasten osa siirsi uikkareita että tuntee kunnolla. Uni siirtyi sisälle kaikki kolme oli samassa sängyssä, mietin unessa miten saan ne pois, vaimo kävi unessa sanoi anna nukkua ja hävisi. Tytöt tirskui yksi nousi päälle ilman housuja kuiskas pane ja hinkkasi pilluaan levitin tytön jalkoja tunsin ei sovi levitin pillua pääsin sisään kiristi hirveästi olin vetämässä pois kiristys jatkui, heräsin vaimo imi kiivaasti alkoi sanomaan olit niin unessa silloin lensi ja korkealle vaimo huokasi hitto mitä unta näit kun huudahtelit,
      otin vaimon kainaloon sanoin jotain painajaista, pyysi monesti mitä näit. Sanoin siskon tyttösi keimaili ja vaati kyrpää unessa kalu oli hirveän isona työnnin siihen kiimapilluun ja heräsin kun imit. Vaimo tuli kainaloon kuiskas pitää vahtia sinua.
      Aamulla tenttasi katseletko sinä siskon tyttöä sanoin katselen.

    • Anonyymi

      Olin kaksitoista kun näin todentuntuisen unen, nukuin miehen viressä tuli kylmä menin saman peiton alle jalkani päällä makasi pitkä kalu nostin sitä pois se nytkähti pidin kädessä se vain paisui tunsin kuinka se koveni liikutin kättä tunsin pienissä rinnoissa kuin ne olisivat käpertyneet menin pikku hiljaa alemmas ja pidin kalua kaksin käsin aloin innokkaasti runkata mutta sitten heräsin.
      Sen jälkeen lähdin aina saunaa jos oli miehiä mukana, kesällä sain usein olla saunassa miesten kanssa ja näin kaareviia kaluja usein.
      Kerran menin pimeään saunaan olin hiljaa, isä tuli sisään liikutteli nahkaa ja virutteli vedellä, äiti huuteli en tule nyt pärjää itse vaikka sillai.
      Isä liikutteli nahkaa kalu oli silloin valtava minun silmissä nyt olin jo neljätoista, pillua jomotti isä nousi lauteelle kuiskas herra jumala sinä ja istui viereen kalu ei laskenut sanoin isälle en kerro jos saan koskea ensi kertaa.
      Menin isän viereen puristin kalusta se oli saman tuntuinen kuin vuosia sitten unessa isä huokaili ja työnsi sormea sisään isä kuiskas olet jo nainen ja liukaskin levitin jalat leviälle tätä ihanaa en ollut saanut koskaan liikutin ja liikutin kättä isän sormi liikkui nopeaan pelkäsin että pissa tulee oli niin ihanaa tulossa kiljaisin kun laukesin sormet tuntui ihanalta melkein heti lensi spermaa ryöppyinä minun kylkeen. Peseydyttiin ja isä meni ensin minä odottelin ja menin sitten olohuoneeseen, äiti makoili sängyssä hiivin omaan huoneeseen.
      Aamupäivällä oltiin kahden äiti oli ajat sitten mennyt töihin, isä makoili omassa sängyssä. Juoksin sänkyyn ja peiton alle isä yritti kovastikkin työntää pois nousin isän päälle työnnin pienet rinnat naamalle ja aika pian tunsin kuinka imi rintoja laskin housuni ja hieroin pillua vatsaa vasten isä nosti kui kukkasen naamalleen kiljuin heti sitä tunnetta kun nuoli ja kieli lipoi tulin isän suuhun ihanasti. Menin viereen isä silitteli ei sinun pitäisi näin oppia hyväilin kalua laitoin siihen sylkeä ja käännyin päälle isä vain odotti kun aloin istumaan kalua sisään tuntui että en saa tarpeeksi istui ja istuin vaikka olin perillä asti isä otti kiinni ja nosteli tulin melkein heti isä työnsi pois kerkisin ottaa kalusta kiinni ja sain suuhun kun laukesi sitä valui huulien välistä ja osan nielin.
      Päivällä isä varotteli ei noi pitää olla kumi, kumin kanssa pantiin aina kun voi olin nainen pojat ei kiinnostanut ja koulu kiinnosti enemmän.

      Kun sain pillerit ja pantiin ensi kerran rauhassa paljaalla olihan se aivan eriä. oli vuoden kuin kiimainen narttu aina kävi jos oli tarve. Kaikki loppui heti kun menin amikseen toiselle paikkakunnalle, kun tavattiin oli äiti usein kotona samaan aikaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2859
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      403
      2752
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2220
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      78
      1924
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      70
      1893
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1803
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1794
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1738
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1542
    Aihe