siis auto on astra 1.6 16v sport caravan 01 ajettu 106tkm.
autosta on luultavasti hammastanko rikki ?? rattia paikallaan pyörittäessä tuntuu ratissa lonksahduksia ja rutinaa ja jos pitää samalla jarrua pohjassa niin tuntuu jarrupolkimessa myös pientä nykimistä.
tiedän että on ollut ooppelien vika nuo rikkinäiset tehostimet mutta ne on olleet enemmän öljyvuotoa,mutta tässä tapauksessa ei tanko vuoda yhtään.
vai voisiko olla mahdollisesti ohjaustangon ristinivel rikki,josjollain on kokemuksia samanlaisesta viasta niin apu olisi tarpeen.
ps:sattuisiko joku tietämään opelin maahantuojan linkkiä tai numeroa,kun en kuukkelillakaan näin yhtäkkiä sitä löytänyt.
astran hammastanko
vikaa
3
552
Vastaukset
- Jussi
.. löystynyt ohjausakselin laakeri. Kiristettiin mulla 15 huollossa kun valitin väljästä ohjauksesta.
- kepa4
mä mistä löytäisin sen hammastangon opel astraan 98v puslat pulppuaa puh 0452618882 kokkola
- MecOpel
Sattuisko olemaan joustintuen laakerit sököt. Tarkista ennenkä vaihdat hammastankoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541698- 141510
- 821383
- 1741376
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3021306- 181239
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98965Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61948Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347845