lyhytkasvuinen on henkilö joka on alle 150 cm ja lyhytkasvuisuus on perinnöllistä. Olen itse lyhyt mies mutta en siis kuitenkaan lyhytkasvuinen virallisesti. En entsikkään enää lyhytkasvuista naista koska yhteisellä lapsella olisi huomattavan suuri riski jäädä lyhytkasvuiseksi, nyt tähtään 165 cm naisiin
huh en olekkaan lyhytkasvuinen
2
140
Vastaukset
- letkis1
Onnea, hieno juttu ettet olekkaan virallisesti pätkä :)
- ihmejakumma
Kyllä sinun kannattaa tähdätä yli 175 cm naisen etsimiseen, ihan vain sen takia että se osoittaisi kuinka laskelmoivasti osaat ajatella perimääsi ja tulevia lapsianne, ettei heistä vain tule liian lyhyitä. Älykästä olisi myös etsiä fiksua että se kompensoisi sinun puutteesi siinä asiassa.
Mutta siinä on vaan sellainen asia että ihan kuka tahansa voi saada lyhytkasvuisen perillisen, aivan siis kuka tahansa joka lapsia saa. Tämä tieto löytyy kaikista niistä julkaisuista joissa kerrotaan lyhytkasvuisuudesta, se ei ole mikään salaisuus. Mutta siinä on taas se kumma juttu että lapsesta voikin kasvaa ihan menestyvä ja onnellinen ihminen. Aika ihmeellistä, eikö vain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk652133Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921452Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151125
- 69960
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j75928Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍79853Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise10834