Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rahan pölliminen vanhemmilta

qwwdxgj

Kokemuksia/vinkkejä :)?

15

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ____________________

      Ilmiantaisinko tämän poliiseille. Pölliminen on laitonta, myös vanhemmilta. Sen sijaan voisit vain säästää rahaa ja tehdä töitä tai vaikka palata sinne hiekkalaatikkoosi leikkimään pikkuautoilla ja taistelu-ukoilla. Se on taas laillista.

    • girll_

      Mä pöllin joskus mun faijalta 50€ sillon just olin rahapula ja tarvitsin että pääsin ryyppämään :D ei se huomannu mitään että rahaa oli hävinny

    • ____________________

      Trolli. Jokainen huomaa 50 euron vajauden... Asiani : Kts. Eka vastaukseni täällä.

    • dfkjgbkdfbgk

      On kokemusta enkä enää ikinä tee sillee! Mun iskä oli linja-auto kuski ja se kanto kotiin aina sen salkun mukaan. Siellä on aina se sama pohjakassa, ja pahimmas tapaukses olin ottanu sieltä yhteensä 200€. Kyllä, tuli huudot ja iskä joutu maksaan omasta lompakosta sen kadonneen määrän takas.. Hitto et olin idiootti.. Ja olin sillon 11-12 vuotias.

    • parikymppinenlapsi

      Hävetkää te kakarat jotka vanhemmiltanne varastatte! Rikollisille poluille taitaaa elämän tie johtaa -.- ...Itse en koskaan vanhemmiltani varastanut, vaan autoin kotitöissä saadakseni viikkorahaa.

      Voi ku vaan vanhempanne narauttaa, toivottavasti joudatte sitten lastenkoteihin kasvamaan ja oppimaan elämästä. Toivovat varmaan vanhemmatkin etä olisi abortin tehny jos moinen pelleily jatkuu.

      Mihin sitä rahaa muutenkaan tarvitsee lapsena? Veikkaampa ettette mitään karkkia osta, vaan olette juuri niitä lökäpuntteja, jotka minultakin kaupan kulmilla tupakkaa pummii.

    • TääNNKKSss

      Mistäs ne vanhemmat sen rahan saa.. Ei ne sitä itkemäällä/vinkumalla/pöllimällä ole saanut. kunnioittakaa vanhempianne ja mitä he ovat teille hommanneet: puhelimet, tietokoneet, pelit, viikkoraha. Ei heidän ole pakko näitä hommata. Ei se ole velvollisuus. Ja kiitätte pihistämällä loputkin rahat mitkä heille jää käteen asunnon, ruoan, sähkön, veden ja auton maksujen jälkeen

      • vanhakonna

        voi vittu mitä maitopoikia. Ei meidän tarvitse ajatella niin että olsimme kiittollisuuden velassa. Jos on rahat loppu ni paras tapahan on pölliä porukoitten lompakoista. Ei kiinnosta mua ainakaan paskaakaan mitä ne on mulle jo hommannut. Olen siitä heille ehkä kiitollinen mutta en ala olemaan mikään persereikä joka ajattelee että en varasta kun osti eilen niin hienon puhelimen. Ja jos porukat ei edes huomaa niin vitunko väliä jos ei kerran kenenkään persettä se edes kutita. Ja sitä paitsi tuo kaveri kysyi neuvoja miten eikä mielipiteitänne asiaan. Vittu mitä porukkaa saatana.

        Niin ja alottajalle. Otat vaa sielt lompakosta jos ne ei ole paikalla. Eitsä nyt oikein mutenkaan voi ellei niillä ole joku kätkö jossain. Tai sitte sanot että olen kaverille velkaa 20€ kebabista ni ne antaa sulle sen rahan.


      • Ou jee
        vanhakonna kirjoitti:

        voi vittu mitä maitopoikia. Ei meidän tarvitse ajatella niin että olsimme kiittollisuuden velassa. Jos on rahat loppu ni paras tapahan on pölliä porukoitten lompakoista. Ei kiinnosta mua ainakaan paskaakaan mitä ne on mulle jo hommannut. Olen siitä heille ehkä kiitollinen mutta en ala olemaan mikään persereikä joka ajattelee että en varasta kun osti eilen niin hienon puhelimen. Ja jos porukat ei edes huomaa niin vitunko väliä jos ei kerran kenenkään persettä se edes kutita. Ja sitä paitsi tuo kaveri kysyi neuvoja miten eikä mielipiteitänne asiaan. Vittu mitä porukkaa saatana.

        Niin ja alottajalle. Otat vaa sielt lompakosta jos ne ei ole paikalla. Eitsä nyt oikein mutenkaan voi ellei niillä ole joku kätkö jossain. Tai sitte sanot että olen kaverille velkaa 20€ kebabista ni ne antaa sulle sen rahan.

        Vanhakonna on vähä gangsta


      • kari233
        Ou jee kirjoitti:

        Vanhakonna on vähä gangsta

        vittu nyt sitä kannattaa repii niistä lompakoista niin paljon kun saa koska maailmanloppu tulee kohta ite otin just mummin lompuukista 300€ eika huomannu


      • Hävetkää.16v
        kari233 kirjoitti:

        vittu nyt sitä kannattaa repii niistä lompakoista niin paljon kun saa koska maailmanloppu tulee kohta ite otin just mummin lompuukista 300€ eika huomannu

        Pitäs varmaa ilmottaa nettipoliisille tämmösistä varkauksien suunitteluista... On kyllä tosi itsekästä ja ahnetta porukkaa jos joku vanhemmilta varastaa. Ajatelkaa jos teilt varastettais.


      • kari233
        Hävetkää.16v kirjoitti:

        Pitäs varmaa ilmottaa nettipoliisille tämmösistä varkauksien suunitteluista... On kyllä tosi itsekästä ja ahnetta porukkaa jos joku vanhemmilta varastaa. Ajatelkaa jos teilt varastettais.

        jepp varastimine on vitun noloo menkää töihin!!!


      • noloa,niin noloa
        vanhakonna kirjoitti:

        voi vittu mitä maitopoikia. Ei meidän tarvitse ajatella niin että olsimme kiittollisuuden velassa. Jos on rahat loppu ni paras tapahan on pölliä porukoitten lompakoista. Ei kiinnosta mua ainakaan paskaakaan mitä ne on mulle jo hommannut. Olen siitä heille ehkä kiitollinen mutta en ala olemaan mikään persereikä joka ajattelee että en varasta kun osti eilen niin hienon puhelimen. Ja jos porukat ei edes huomaa niin vitunko väliä jos ei kerran kenenkään persettä se edes kutita. Ja sitä paitsi tuo kaveri kysyi neuvoja miten eikä mielipiteitänne asiaan. Vittu mitä porukkaa saatana.

        Niin ja alottajalle. Otat vaa sielt lompakosta jos ne ei ole paikalla. Eitsä nyt oikein mutenkaan voi ellei niillä ole joku kätkö jossain. Tai sitte sanot että olen kaverille velkaa 20€ kebabista ni ne antaa sulle sen rahan.

        Kukahan tässä on maitopoika.En tippaakaan arvosta tuollaista käytöstä,olet niin lellikki ja lellitty,että et itse edes tajua.Lapsellista,niin lapsellista.
        Oletko olevinasi kovakin jätkä?Fiksut lapset osaa arvostaa sitä mitä vanhemmat lapsilleen antaa ja jos vähänkin on aikuisuutta ollaan kiitollisia esim.viikkorahasta ja aikuisuutta on saada se summa riittämään,minkä vanhemmat teille hyvän hyvyyttään antaa,vaikka ei olisi mikään pakko.Kyllä nuori voi olla myös vastuullinen ja huolehtia omasta osuudestaan.Jos ei osaa hoitaa omaa osuuttaan ja huolehtia raha-asioistaan ja vielä varastaa vanhemmiltaan rahaa tai kitisee,kuin pikkuvauva,"yhyy,taas on rahat loppu,tarvisin lisää" niin onko tosi miehen juttu vai pikkulapsen?


      • kdkföz
        noloa,niin noloa kirjoitti:

        Kukahan tässä on maitopoika.En tippaakaan arvosta tuollaista käytöstä,olet niin lellikki ja lellitty,että et itse edes tajua.Lapsellista,niin lapsellista.
        Oletko olevinasi kovakin jätkä?Fiksut lapset osaa arvostaa sitä mitä vanhemmat lapsilleen antaa ja jos vähänkin on aikuisuutta ollaan kiitollisia esim.viikkorahasta ja aikuisuutta on saada se summa riittämään,minkä vanhemmat teille hyvän hyvyyttään antaa,vaikka ei olisi mikään pakko.Kyllä nuori voi olla myös vastuullinen ja huolehtia omasta osuudestaan.Jos ei osaa hoitaa omaa osuuttaan ja huolehtia raha-asioistaan ja vielä varastaa vanhemmiltaan rahaa tai kitisee,kuin pikkuvauva,"yhyy,taas on rahat loppu,tarvisin lisää" niin onko tosi miehen juttu vai pikkulapsen?

        Martta hei? Oonko kiltti lapsi kun en panna mummo saatana maitoa! Piiillllluuuuaaaaaa maitoa! Maitoa! Maitooooooaaa! Palvon stnaaaaaaaaaaa jumalaaaaaa maitoaaaaa! Es aloitti kaiken ja es myös lopettaa kaiken...


    • KDkko

      Toivottavasti vanhemmat heittävät sinut pihalle ja jättävät perinnöttömäksi!

    • generalilössi

      Joo oon 11v poika ja keikkasin kerran äitiltä 5€ setelin sitte en oo enää pölliny muuta siltäkujotai 50 sentin hiluja nuuskaa varte :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe