kuvataide

erkki21

myisin 100 kpl eri taiteilijoiden tauluja mm r immonen laine eglund v koivu o taskanen toikkanen merimaisema 2kpl tila taidetta 2.70 kertaa1.70 toinen esittää tesselokian luostaria kreikan rannalla jäävä historiaan nunnaluostari jossa asunut noin 2000 nunnaa toinen esittää osaa kiinan muurista.kukkaaiheita useita ,ehken arvokkaitakin itse olen taiteillut puurefielejä joista en henno vielä luopua .myyn nytten 100kpl hintaan 10000 euroa eli 100 euroa kpl ei pitäisi olla riisto hinta.jos kiinnostaa aloittaa taiteen keräily hyt se on mahdollista heti kerralla 100 taulua.erkki kautto miljoonatie113 41390 äijälä puh on 0452069156.ps sisältäen myös antiikki taidetta.

10

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anita20

      Kukaan ei ostaa tollasta pas kaa! LOLOLOLOLOLOLOLOOOOO

      • erkki21

        vastaan anitalle osta sitten picasson taulu tai akseli gallelan taulu tai pekka halosen taulu jos on rahhaa eipä taida olla asiatonta kirjoittelua jos ei ymmärrä taiteesta mitään niin parasta olla kirjoittamatta mitään .mit'hän mahtaa anitan mielessä liikkua .kun tommosta soopaa kirjoittaa olis paras olla hiljaa ja haaveilla tauluista jos ei ymmärrä mistään mitään .


      • Samaa mieltä!!
        erkki21 kirjoitti:

        vastaan anitalle osta sitten picasson taulu tai akseli gallelan taulu tai pekka halosen taulu jos on rahhaa eipä taida olla asiatonta kirjoittelua jos ei ymmärrä taiteesta mitään niin parasta olla kirjoittamatta mitään .mit'hän mahtaa anitan mielessä liikkua .kun tommosta soopaa kirjoittaa olis paras olla hiljaa ja haaveilla tauluista jos ei ymmärrä mistään mitään .

        Tietaen jotain "kokoelmastasi", tuo hinta ei todellakaan ole riistoa!
        Naista "anita20"- sun muista samanlaisista keksityista nimimerkista ei kannata niin valittaa varsinkaan talla palstalla. ;) Kun kayttaa pikkaisenkaan alynystyroita niin ymmartaa kylla mista se kenka puristaa tamankin- ja yleensakin tallaisten nimimerkkien kohdalla.

        Minulla todellakin kiinnostaisi toi kokoelma mutta nyt talla hetkella minulla sellaiseen tutustumiseen ei ole mahdollista koska olen nyt ulkomailla.
        Sitten kun se on mahdollista niin minun kylla pitaa saada itse valita ne taulut jotka ostan. Katsotaan sitten vaikkapa niita Relieffejasikin "silla silmalla". ;)


      • erkki21
        Samaa mieltä!! kirjoitti:

        Tietaen jotain "kokoelmastasi", tuo hinta ei todellakaan ole riistoa!
        Naista "anita20"- sun muista samanlaisista keksityista nimimerkista ei kannata niin valittaa varsinkaan talla palstalla. ;) Kun kayttaa pikkaisenkaan alynystyroita niin ymmartaa kylla mista se kenka puristaa tamankin- ja yleensakin tallaisten nimimerkkien kohdalla.

        Minulla todellakin kiinnostaisi toi kokoelma mutta nyt talla hetkella minulla sellaiseen tutustumiseen ei ole mahdollista koska olen nyt ulkomailla.
        Sitten kun se on mahdollista niin minun kylla pitaa saada itse valita ne taulut jotka ostan. Katsotaan sitten vaikkapa niita Relieffejasikin "silla silmalla". ;)

        kiitos kerrankin kunnon kommentista sinulle joka olet siellä ulkomailla on sentää vielä järkeviäkin ihmisiä maailmassa paljon kiitoksia vieläkin ja hyvää jatkoa sinulle,ehken joskus tulet katsomaan jos mahdollista ja miksei olisi ,kyllähän taulut on nähtävä ennenkuin rupeeaa niitä liikaa arvostelemaan ,taide syntyy joskus inspiraatiosta ,väkisin tekemällä ei mitään ,minulle vain kerran vuonna 1983 tuli tarve tehdä puurefielejä ja niiden sanoma on hätähuuto ihmiskunnan puolesta ,lisäsksi olen keräillyt muidenkin taiteilijoiden töitä ,kaikki taide syntyy joskus tarpeesta ,ilmaista jotain ,jääköön tuo anitan kommentti omaan arvoonsa.olen kotoisin laukaasta keskisuomesta.


      • anita20
        erkki21 kirjoitti:

        vastaan anitalle osta sitten picasson taulu tai akseli gallelan taulu tai pekka halosen taulu jos on rahhaa eipä taida olla asiatonta kirjoittelua jos ei ymmärrä taiteesta mitään niin parasta olla kirjoittamatta mitään .mit'hän mahtaa anitan mielessä liikkua .kun tommosta soopaa kirjoittaa olis paras olla hiljaa ja haaveilla tauluista jos ei ymmärrä mistään mitään .

        Mua säälittää se, että sun munas niin helve****tin pieni!


      • erkki21
        anita20 kirjoitti:

        Mua säälittää se, että sun munas niin helve****tin pieni!

        kuule anita 20 muuta heti sinne ahvenanmaalle ja pysy siellä taikka sitten afrikkaan tuommoinen kirjoittelu ei ole kotoisin kuin saairaalta ihmiseltä ,olisikon aika mennä hoitoon ajoissa.naurettavaa todellakin hepäisit edes mitä kirjoittelet ois pitäny saada kasvatus lapsena,nyt se taitaa olla myöhästä.jos vielä on tervettä järkeä kiireesti hoitoon ,ja aikuis kasvatus vois ehken vielä auttaa vai auuttaneeko enää .epäilen toivoton tapaus.tämä anita 20.


      • No kerrottakoon...
        erkki21 kirjoitti:

        kuule anita 20 muuta heti sinne ahvenanmaalle ja pysy siellä taikka sitten afrikkaan tuommoinen kirjoittelu ei ole kotoisin kuin saairaalta ihmiseltä ,olisikon aika mennä hoitoon ajoissa.naurettavaa todellakin hepäisit edes mitä kirjoittelet ois pitäny saada kasvatus lapsena,nyt se taitaa olla myöhästä.jos vielä on tervettä järkeä kiireesti hoitoon ,ja aikuis kasvatus vois ehken vielä auttaa vai auuttaneeko enää .epäilen toivoton tapaus.tämä anita 20.

        ...että se ei ole nainen ainakaan ;) Vanhemi ukonköriläs. Kun ihmisellä on kaksisuuntainen mielenhäiriö niin tuollainenkin käyttäytyminen on ihan normaalia hänelle.
        Jätä omaan arvoonsa!


      • Ei...
        No kerrottakoon... kirjoitti:

        ...että se ei ole nainen ainakaan ;) Vanhemi ukonköriläs. Kun ihmisellä on kaksisuuntainen mielenhäiriö niin tuollainenkin käyttäytyminen on ihan normaalia hänelle.
        Jätä omaan arvoonsa!

        ...kyllä Anita on vanhempi naishenkilö ja tuolta virallisen taidemaailman puolelta ja nimimerkki "No kerrottakoon..." on sama henkilö joka joka käänteessä ja joka asiasta syyttää kateuttaan samaa taiteilijaa!


      • erkki21
        Ei... kirjoitti:

        ...kyllä Anita on vanhempi naishenkilö ja tuolta virallisen taidemaailman puolelta ja nimimerkki "No kerrottakoon..." on sama henkilö joka joka käänteessä ja joka asiasta syyttää kateuttaan samaa taiteilijaa!

        jos anita 20 on reilu ja rehellinen niin kertokoon kuka on en oikein jaksa ymmärtää tommoista kirjoittelua,vai oiskohan se todellakin jätettävä omaan arvoonsa ,kyllä keskustelua ainakin riittää ,kun tuollaisia kirjoittelee mutta eipä varmaan uskalla paljastaa kuka on vai uskallatko jään odottamaan .kiitos muille jotka olette kirjoittaneet asiallisesti.


    • rtkk

      Ei kannata myydä kuin Hagelstamilla ja Bukowskilla. Muualla menevät alnnusmyyntiin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe