Trolleillehan on ihanteellista, ettei heidän tarvitse rekisteröityä, ja siksi pakollisesta rekisteröitymisestä ei haittaakaan juuri olisi. Tai tätä mieltä itse olen, mitä muut?
Rekisteröinti pakolliseksi Suomi24:ssa?
5
99
Vastaukset
- ???
- Miksi ajattelet että anonyymin rekisteröitymisen pakko vähentäisi häiriköintiä?
- Rekisteröitymispakon haittapuolia olisivat mm mainostulojen huomattava menetys ja useimmista tärkeistä asioista asiallisesti keskustelemisen loppuminen sen pelossa että rekisteröidyn nimimerkin keskusteluhistoria vaarantaa keskustelijan yksityisyyden.
- Hyötypuolia ei juuri olisi paitsi että asiattomia viestejä voisi poistaa hieman tehokkaammin poistamalla kaikki häirikön viestit tai koko tili. Häiriköllä olisi tietenkin useita tilejä ja hän saisi niitä milloin tahansa lisää joten asiattomien viestien ongelma ei juuri edes vähentyisi.- mun ehotus
elvealin kirjoitti:
Ei se häiriköitä tietenkään poistaisi, hidastaisi lähinnä, mutta olisi se parempi tyhjää.
Pakkorekkautuminenkaan ei olisi välttämätöntä, mutta sääntöjä rikkovien viestien poisto ainoastaan rekautuneille. Ja sitä kautta myöskin jos olet kirjautuneena niin joutuisi myös nikkiään käyttämään eikä saisi vain valita "käytä toista nikkiä".
- kiusattu 55
et kai naurata - jokainen on rekattu - sieltähän al-qaida islaminvastaisten ihmisten nimet kaivaakin - mitä sillä reksiteröinnillä on arvoa?
olen sanonut sata kertaa älkää sanoko oikeita nimiä täällä !!!
Siitä rekkaamisesta on se hyöty että saa ilmoituksen feikki sähköpostiin kun joku vastaa.
Siitä rekkaamiseta on se haittaa - kuten tapauksessani - että kiusaajat rikkovat sen rekatuin nimen
tässä selostus pulmassa ::
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11183402
Minun nimi on rikottu ainakin ateisti palstan nimeltään uskonnoton lähimmäinen rikkoi sen - se suuttui jostain ja rikkoi fenno.maani nikin seuraava fennis on rikottu jonkun islaminlaisen / islamin kannttajan / ypin taholta - joten ei ole mitään iloa NÄYTTÄÄ sitä rekisteröityä nimeä. Kyllä se on mutta kaikki aktiivisesti kiusatut piilottaa sen joten ilo jaa aika pieneksi.
Tuossa alla lukee Käytä muuta kuin rekisteröityä nimimerkkiäsi.
Sitä klikkaa ja saa valita itselleen uuden nimen niin rekattu nimi ei näy kuin ehkä sherrifille mikä sekin on usein kiusaaja- noita rekatuja nimiä ei kannata näyttää eikä oikeita nimiä tälle huuhaasivustolle antaa
Äläkä kysy miksi yritän lyödä päätä seinään. Mutta pääni on tosi kipeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563161Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810