Rekisteröinti pakolliseksi Suomi24:ssa?

Trolleillehan on ihanteellista, ettei heidän tarvitse rekisteröityä, ja siksi pakollisesta rekisteröitymisestä ei haittaakaan juuri olisi. Tai tätä mieltä itse olen, mitä muut?

5

89

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      - Miksi ajattelet että anonyymin rekisteröitymisen pakko vähentäisi häiriköintiä?

      - Rekisteröitymispakon haittapuolia olisivat mm mainostulojen huomattava menetys ja useimmista tärkeistä asioista asiallisesti keskustelemisen loppuminen sen pelossa että rekisteröidyn nimimerkin keskusteluhistoria vaarantaa keskustelijan yksityisyyden.

      - Hyötypuolia ei juuri olisi paitsi että asiattomia viestejä voisi poistaa hieman tehokkaammin poistamalla kaikki häirikön viestit tai koko tili. Häiriköllä olisi tietenkin useita tilejä ja hän saisi niitä milloin tahansa lisää joten asiattomien viestien ongelma ei juuri edes vähentyisi.

      • Ei se häiriköitä tietenkään poistaisi, hidastaisi lähinnä, mutta olisi se parempi tyhjää.


      • mun ehotus
        elvealin kirjoitti:

        Ei se häiriköitä tietenkään poistaisi, hidastaisi lähinnä, mutta olisi se parempi tyhjää.

        Pakkorekkautuminenkaan ei olisi välttämätöntä, mutta sääntöjä rikkovien viestien poisto ainoastaan rekautuneille. Ja sitä kautta myöskin jos olet kirjautuneena niin joutuisi myös nikkiään käyttämään eikä saisi vain valita "käytä toista nikkiä".


    • kiusattu 55

      et kai naurata - jokainen on rekattu - sieltähän al-qaida islaminvastaisten ihmisten nimet kaivaakin - mitä sillä reksiteröinnillä on arvoa?

      olen sanonut sata kertaa älkää sanoko oikeita nimiä täällä !!!

      Siitä rekkaamisesta on se hyöty että saa ilmoituksen feikki sähköpostiin kun joku vastaa.

      Siitä rekkaamiseta on se haittaa - kuten tapauksessani - että kiusaajat rikkovat sen rekatuin nimen
      tässä selostus pulmassa ::
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11183402

      Minun nimi on rikottu ainakin ateisti palstan nimeltään uskonnoton lähimmäinen rikkoi sen - se suuttui jostain ja rikkoi fenno.maani nikin seuraava fennis on rikottu jonkun islaminlaisen / islamin kannttajan / ypin taholta - joten ei ole mitään iloa NÄYTTÄÄ sitä rekisteröityä nimeä. Kyllä se on mutta kaikki aktiivisesti kiusatut piilottaa sen joten ilo jaa aika pieneksi.

      Tuossa alla lukee Käytä muuta kuin rekisteröityä nimimerkkiäsi.

      Sitä klikkaa ja saa valita itselleen uuden nimen niin rekattu nimi ei näy kuin ehkä sherrifille mikä sekin on usein kiusaaja- noita rekatuja nimiä ei kannata näyttää eikä oikeita nimiä tälle huuhaasivustolle antaa



      Äläkä kysy miksi yritän lyödä päätä seinään. Mutta pääni on tosi kipeä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      196
      4592
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      261
      2627
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1391
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1293
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1057
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe