Kajaanin ilotulitus

Kajaanissa ammutaan joka vuosi aina samanlaiset raketit taivaalle.
Voisivat käyttää enemmän mielikuvitusta ja pyrkiä tekemään vaihteeksi vähän erilaisen ilotulituksen uudenvuodenaattona.

16

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastuunkantaja

Minun mielestä ilotulitus tulisi lakkauttaa ja siitä koituvat säästöt tulisi pikimiten lähettää eteläiseen eurooppaan.

• tulenjohtaja69

Taivaalle kohtisuoraan ylös kohdistuva ampumasuunta on käynyt vähän yksitoikkoiseksi. Joitain reketteja voisi ampua vaakasuoraankin.

• j.pennasen veli

Paska aloitus taas j.pennaselta saatanan valittaja etkö muuta osaa.

• rocket_man_

Raketti persiiseen pennaselle ja kauas pois!

• j.pennasen veli

rocket_man_ hyvä juttu miten sen sais sille, tuliskohan se torille niin laitetaan sille se raketti.Ei nimttäin koskaan vastaile kenellekkään, vaan aina noita joutavia aloituksia tekee.

• pavos1
        j.pennasen veli kirjoitti:

rocket_man_ hyvä juttu miten sen sais sille, tuliskohan se torille niin laitetaan sille se raketti.Ei nimttäin koskaan vastaile kenellekkään, vaan aina noita joutavia aloituksia tekee.

j.pennasen veli ei myöskään aloita mitään, vaan yrittää epätoivoisesti v:ttuilla veljelleen.

• j.pennasen veli
        pavos1 kirjoitti:

j.pennasen veli ei myöskään aloita mitään, vaan yrittää epätoivoisesti v:ttuilla veljelleen.

Saan minä v:ttuilla sinullekki pavos1 mitä se sinulle kuuluu jos vittuilen.

• pavos1
        j.pennasen veli kirjoitti:

Saan minä v:ttuilla sinullekki pavos1 mitä se sinulle kuuluu jos vittuilen.

Saathan sinä v:tuilla vaikka koko maailmalle, mutta mitä lisäarvoa se tuo tähän keskusteluun? Mitä se on sinulta pois, jos veljesi avaa ihan asiallisia keskusteluja? Positiivista ajattelua, toivoi myös veljemme Vesa tälle vuodelle.

• vaktaa

Ei ole ammuttu joka vuosi sillä onhan se kaupunki välillä säästänyt ja jättänyt ilotulittamatta( tietysti se uusi vuosi kun oli liian huono ilma).Taisi vaan säästää väärässä paikassa kun katsoo tuota kaupungin taloutta tälläkin hetkellä.Mihin lie mennyt nekin rahat?Olispa hyvä tietää varmasti sairaille, vanhuksille ja lapsille;-)

• Rocket woman

Uudenvuoden juhliminen on ihan ok, mutta miksi se pitää tapahtua klo. 20.00? Eihän silloin vuosi vaihdu.

• ja naurettavaa....

Joo ja ilotulitus on yleensä sen merkkinä, että vuosi vaihtuu. Muualla maailmassa se vaihtuu klo 24.00 mutta Kajaanissa klo 20.00, älytöntä!!

• pahan1

Kajaanissa vanhemmat ilmeisesti haluavat päästä vetämään nakit jo alkuillasta, ettei tarvitse lähteä roudaamaan jälkikasvua torille puolenyön aikaan? Ei kai tätä ilotulituksen aikataulua voi muuten selittää.

• 6+6

Tai ehkäpä me vanhemmat haluamme että myös lapsemme ilotulituksen näkevät vai valvooko jonkun alle kouluikäiset lapset todella sinne 24.00:n saakka ? Meillä mentiin kiltisti nukkumaan klo 22.00...

• lapsille lasten ilot

Lasten ilotulitukset pitää järjetää erikseen, siellä voisi tarjoilla limuja ja muuta lapsia kiinnostavaa. Sellainen lasten oma uudenvuoden juhla.

• Oikea äiti.,-

Miksi lasten pitäisi ilotulitus nähdä? Sehän vuodenvaihtumisen sy´mboli eikä sillä ole mitään tekemista lasten halujen kanssa. Lapset nukkumaan!

• pommaus

ei tullunna j.pennanen et oisi laitettu se raketti takapuoleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4463
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3065
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2958
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2763
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2685
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2665
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2339
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2085
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      5
      1981
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe