Onkohan jollakulla jo kokemuksia kyseisestä hotellista? On tullut vasta tänä talvena Aurinkomatkojen valikoimiin. Olen arvosteluja lukenut netistä ja osa on ollut niin järkyttävän huonoja että hitusen jopa pelottaa, että onko tosiaan kyseessä huono hotelli.
Mikäköhän mahtaa olla Meksikossa tupakan hinta? Kannattaako ottaa Suomesta mukaan vai onko edullista paikanpäällä?
Occidental Allegro Playacar
2
269
Vastaukset
- Käynyt
Ei ole huono hotelli mutta ei ole myöskään huippu. Rauhallinen, ruoka syötävää, palvelu hyvää. Aamiainen päärakennuksen toisessa kerroksessa. Toiminta siirtyy kymmenen maissa altaille jossa tarjoilla ruokaa klo 12 alkaen. Illallinen päärakennuksessa. Viihdepuoli olematonta. Hotellissa näkyy kuluneisuus.
- Amigos1
Joo, asuin kyseisessä hotellissa 10.12. 2012-7.1.2013 ensimmäisen viikon asuin alueella 3302 eli alakerran huoneistossa, kanuskit pitivät niin kovaa meteliä joka ilta ja yö niinpä sain vaihdettua alueelle 5515 ranta ja altaat vieressä ja yläkerran huoneisto paljon avarampi ja ilmavampi (olkikatto).Toki käyttö näkyi eihän hotelli ollut uusi, mutta ihän siedettävä.Meksiko on hieno lomakohde ja sehän oli tärkeintä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184251Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421891- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91294Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10751
- 106747
- 27721