Sähköposti tökkii!!!

NoNiin

Ei taida kolumbus nyt oikein toimia, ainakaan mulla, entäs siellä lähistöllä, partneri? :P

17

617

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä niin

kukaan ei ole muuten vaan tainnut mailata sulle! :D

• NoNiin

NiinNiin! :(

• ihan niin
        NoNiin kirjoitti:

NiinNiin! :(

laitoin sulle mailin tässä taannoin! :D

• NoNiin
        ihan niin kirjoitti:

laitoin sulle mailin tässä taannoin! :D

Oliko se vuonna viis vai kuus? Kyllä mä oon saanut mailia tuossa reilu tunti takaperin ja muistaakseni vastasinkin sulle. Eikös ole tullut perille vai mikä mättää? :D:D

• tiedoksi vain

taitaa olla sähköpostivika vain suomi24 palvelimella menossa . kyllä se siitä taas sujuu älä välitä eihän se niin kiireellinen juttu ole .
      Jos on kiire soita puhelimella tai laita tekstari

• jaa niin

mitäs tekemistä kolumbuksen sähköpostilla on suomi24:n palvelimen kanssa? ei hjymmärrä.

• NoNiin

Minulla ei ole puhelinnumeroita, enkä voi myöskään tekstata.

• NoNiin
        jaa niin kirjoitti:

mitäs tekemistä kolumbuksen sähköpostilla on suomi24:n palvelimen kanssa? ei hjymmärrä.

Kaikki kolumbuksen sähköpostit kulkevat tietysti suomi24 palvelimien läpi. ;)

• ai jaa
        NoNiin kirjoitti:

Minulla ei ole puhelinnumeroita, enkä voi myöskään tekstata.

olla asiaakaan

• NoNiin
        ai jaa kirjoitti:

olla asiaakaan

EiNiin olekaan! Taidan heittää mäkeen koko roskan! :D

• jaa vai niin
        NoNiin kirjoitti:

Kaikki kolumbuksen sähköpostit kulkevat tietysti suomi24 palvelimien läpi. ;)

nyt kyllä puhut soopaa! :DDDD

• tiedoksi vain
        NoNiin kirjoitti:

EiNiin olekaan! Taidan heittää mäkeen koko roskan! :D

Tavallinen kirje kulkee ja postikortti mutta on vasta huomenna tai ylihuomenna perillä jos viitsit tänään sen postiin viedä tai edes laatikkoon .
        Eihän sähköpostiakaan tule jos ei itse viitsi edes kirjotella ,näin se menee.
        ja voithan laittaa monta eri sähköpostiosoitetta kolumbus ei ole ainoa olemassa.
        laita vaikka työpaikan ja jippiin ja suomi24 n postiin ja sitten maikkarille ja hotmailit kyllä joku sähköposti aina toimii .
        Eikä tarvitse lähteä sun edelleenkään minnekkään liikkeelle voit istua koneen ääressä. No Niin teepä se

• mies 50+
        tiedoksi vain kirjoitti:

Tavallinen kirje kulkee ja postikortti mutta on vasta huomenna tai ylihuomenna perillä jos viitsit tänään sen postiin viedä tai edes laatikkoon .
        ja voithan laittaa monta eri sähköpostiosoitetta kolumbus ei ole ainoa olemassa.
        laita vaikka työpaikan ja jippiin ja suomi24 n postiin ja sitten maikkarille ja hotmailit kyllä joku sähköposti aina toimii .
        Eikä tarvitse lähteä sun edelleenkään minnekkään liikkeelle voit istua koneen ääressä. No Niin teepä se

Tai paa kone palamaan partsille,siitä saa hyviä savumerkkejä.

• oh niin
        tiedoksi vain kirjoitti:

taidat tehdä tuon jälkimmäisen? :)

• NoNiin
        tiedoksi vain kirjoitti:

Eikä, kun minä haluan nimenomaan lähettää vain ja ainoastaan sähköpostia vain ja ainoastaan kolumbuksella.

• niin

äsken mailin, ettet taas luule ettei toimi!

• NoNiin

Ihan helpotti suuresti, kun huomasi työpäivän jälkeen saaneensa postia. Kiitos. Tulostan sen viestin tulostimella ja ripustan seinään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe