HYI!! punasta huulipunaa

13 vuotias naine

Koitin tossa äsken punaista huulipunaa, aattelin ekaks ku ostin sen et tää vois sopii mulle mut EI oikeesti tasan sovi!!!!!

Mitä värii käytätte huulissa vai käytättekö huulikiiltoo vai ette mitään??
Mun mielipide on se et huulikiilto on pikkutytöille tarkoitettu tuote ja huulipuna on sellainen naisellinen!

3

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfgthyujki

Hupanen tuo sun nimimerkki. Et sää vielä mikkään nainen oo. Oo vaan realistinen ja sano itteäs reilusti vaan tytöksi. Ja jätä se meikkaaminen myöhemmälle.

• no 14v "nainen" täs

Hah kyllä nuorenakin voi meikata. Itse käytän ihan punaista huulipunaa ja yleensä tavallisesti kyllä ihan pelkkää huulirasvaa kun ei jaksa alkaa säätämään mitään kun ne huulet pitäis jaksaa rajata ja kaikkee :D Mutta huulikiilto sopii joillekkin, joillekkin ei. mulla se mun mielestä tekee jotenkin lookin halvan näköiseks, mutta esim. yhdellä kaverille se sopii tosi hyvin!

Mä tiedän että mun viestissä ei olluu päätä eikä häntää, sori :DD

• jalkasieni

kyl mie ainaki tupruttelen punaist sinnetänne, hyvä tulee.

oon 12v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      27
      3176
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      863
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      770
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      760
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      694
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      601
    7. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      12
      580
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      20
      569
    9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      560
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      549
    Aihe