Aihe

HYI!! punasta huulipunaa

13 vuotias naine

Koitin tossa äsken punaista huulipunaa, aattelin ekaks ku ostin sen et tää vois sopii mulle mut EI oikeesti tasan sovi!!!!!

Mitä värii käytätte huulissa vai käytättekö huulikiiltoo vai ette mitään??
Mun mielipide on se et huulikiilto on pikkutytöille tarkoitettu tuote ja huulipuna on sellainen naisellinen!

3

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfgthyujki

Hupanen tuo sun nimimerkki. Et sää vielä mikkään nainen oo. Oo vaan realistinen ja sano itteäs reilusti vaan tytöksi. Ja jätä se meikkaaminen myöhemmälle.

• no 14v "nainen" täs

Hah kyllä nuorenakin voi meikata. Itse käytän ihan punaista huulipunaa ja yleensä tavallisesti kyllä ihan pelkkää huulirasvaa kun ei jaksa alkaa säätämään mitään kun ne huulet pitäis jaksaa rajata ja kaikkee :D Mutta huulikiilto sopii joillekkin, joillekkin ei. mulla se mun mielestä tekee jotenkin lookin halvan näköiseks, mutta esim. yhdellä kaverille se sopii tosi hyvin!

Mä tiedän että mun viestissä ei olluu päätä eikä häntää, sori :DD

• jalkasieni

kyl mie ainaki tupruttelen punaist sinnetänne, hyvä tulee.

oon 12v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      19601
    2. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      377
      7291
    3. Uusin Seiska herttainen Torppa

Uskomatonta luettavaa herttaisesta Torpasta. Olisi nyt kiva saada valkopesuri-jankkaajan ja palstalaisia oikeusjutuilla uhkailleen ja uhonneen kir
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2427