Poistukoon syöpä jokaisesta teistä tulevana vuonna ja terveys voittakoon.
Lämpimät toivotukset aamun-virkku MTJ ,lysu 10, mailta mies, ira, kari1,ja kaikki muutkin uudet ja vanhat "syöpäläiset".
HYVÄÄ Alkanutta Uutta Vuotta 2013.
1
114
Vastaukset
- rs 2012
Kiitos ja näin minäkin toivon.BRCA potilaana sitä on varuilla jotenkin koko ajan,ei koskaan tiedä mitä tapahtuu.Ajatukset elämästä on muuttunut,en enään usko että tulen elämään kovinkaan vanhaksi.Juuri tällä hetkellä en saa mitään hoitoja,olin luuston röntgenissä ja kylkiluusta löytyi jotain ja se pitää tutkia.Uusi röntgen on edessä päin.
BRCA muutti elämäni täysin,mikään ei ole kuin ennen,elän jonkinlaisessa kummalisessa tilassa koko ajan,jos syöpä leviää,ja miten sitten käy.Sytostaateista olen saanut aina vaikeita sivuoireita ja viimeksi ne lopetettiinkin neljännen kuuurin jälkeen,koska sivuoireet olivat niin pahat.
Olen ruvennut heittelemään turhia tavaroita pois,annan toisille mitä en itse tarvitse. Teen jonkinlaista suursiivusta kotona koko ajan.Olen tekemässä keittiö remonttia,haluan uuden keittiön.Mistä syystä teen näitä asioita en oikein itsekkään ymärrä. Käyn KBT kurssia ja sielä keskutellaan masennuksista joita on jokaisilla ihmisiällä,niistä ei vaan uskaleta sen kummemin puhua ääneen.En tunne olevani masentunut,on vain kummalinen olo,jota en osaa selittää.Onko ketään toista joka ajattalee näin?
Hyvää uutta Vuotta kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100