Osaisiko joku kertoa mikä on vialla.. Mulla on jo jonkun aikaa ollut sietämätöntä kutinaa, punoitusta, haavaumia ja runsasta valkovuotoa joka peittää koko alapään. Tämä vaiva haittaa normaalia elämääni pahasti, välillä ei voi käydä edes pissalla kun kirvelee niin paljon. Mulla todettiin klamydia viime keväänä jonka hoidin pois, kävin testeissä ja olin puhdas. Myös poikaystäväni hoidettiin ja on siis puhdas. Sukupuolitauti ei siis voi olla kyseessä.
Soitin tänään terkkariin mutta lääkäriaikoja ei ollut enään saatavilla, pitäisi kuulemma huomenna yrittää uudestaan. Käskettiin vaan hakea diflucan niminen pilleri joka siis on tarkoitettu hiivatulehduksen hoitoon. Ei ole siis millään tavalla testattu että onko edes hiivaa (ikinä ennen mulla ei ole ollut) mutta halusi varmaan helpottaa mun oloa.. Jos oikein ymmärsin niin kyseinen valmiste vaikuttaa vasta muutaman päivän kuluttua, ainakaan mitään muutosta ei ole tapahtunut.
Joudun välillä olla lähes koko illan suihkussa koska olo on niin sietämätön. Aluksi vesikin on ihan tuskaa koska olen raapinut itseni lähes verille :/ mutta sitten se helpottaa. Tämä on ihan älytöntä. Olen kokeillut kaikkia mahdollisia kotikonsteja, pessyt piimällä jne. mutta ei auta, kirvelee vain. Mikä ihme mulla voi olla? Jos ei siis hiivaa ole. Toivon tosissaan että tuo lääke nyt auttaisi mutta mitä jos ei?
Kärsin nykyään myös kuivuudesta, ennen ei tätäkään ongelmaa ole ollut.. Viimeisen vuoden aikana olen syönyt varmaan 10 antibiootti kuuria erilaisiin vaivoihin kuten angiinaan ja virtsatulehduksiin, voiko tämä olla syynä? Lisäksi otin lokakuussa ehkäisykapselin ja luin juuri tuoteselostuksesta että saattaisi aiheuttaa hiivaa? Osaisiko joku sanoa mitä muuta tämä voisi olla? Pelottaa... Niin ja unohdin myös mainita että sairastan vielä tämän lisäksi diabetesta.
Toivoisin pikaisia ja asiallisia vastauksia ! Hyvää alkanutta vuotta kaikille :)
Soitin tänään terkkariin mutta lääkäriaikoja ei ollut enään saatavilla, pitäisi kuulemma huomenna yrittää uudestaan. Käskettiin vaan hakea diflucan niminen pilleri joka siis on tarkoitettu hiivatulehduksen hoitoon. Ei ole siis millään tavalla testattu että onko edes hiivaa (ikinä ennen mulla ei ole ollut) mutta halusi varmaan helpottaa mun oloa.. Jos oikein ymmärsin niin kyseinen valmiste vaikuttaa vasta muutaman päivän kuluttua, ainakaan mitään muutosta ei ole tapahtunut.
Joudun välillä olla lähes koko illan suihkussa koska olo on niin sietämätön. Aluksi vesikin on ihan tuskaa koska olen raapinut itseni lähes verille :/ mutta sitten se helpottaa. Tämä on ihan älytöntä. Olen kokeillut kaikkia mahdollisia kotikonsteja, pessyt piimällä jne. mutta ei auta, kirvelee vain. Mikä ihme mulla voi olla? Jos ei siis hiivaa ole. Toivon tosissaan että tuo lääke nyt auttaisi mutta mitä jos ei?
Kärsin nykyään myös kuivuudesta, ennen ei tätäkään ongelmaa ole ollut.. Viimeisen vuoden aikana olen syönyt varmaan 10 antibiootti kuuria erilaisiin vaivoihin kuten angiinaan ja virtsatulehduksiin, voiko tämä olla syynä? Lisäksi otin lokakuussa ehkäisykapselin ja luin juuri tuoteselostuksesta että saattaisi aiheuttaa hiivaa? Osaisiko joku sanoa mitä muuta tämä voisi olla? Pelottaa... Niin ja unohdin myös mainita että sairastan vielä tämän lisäksi diabetesta.
Toivoisin pikaisia ja asiallisia vastauksia ! Hyvää alkanutta vuotta kaikille :)
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.