Kovin moni lentoyhtiö ei Suomesta tunnu Kyprokselle lentävän, valitettavasti.
Ei näköjään ainakaan Norwegian, SAS/Blue1, Ryanair.
Eli jos suoran lennon haluaa, vaihtoehdoksi taitaa jäädä siis vain Finnai,r tai Aurinkomatkojen ja Tjäreborgin tyyppiset valmispaketit tai heidän kalliilta vaikuttavat "pelkkä lento" paketit?
Jos valmispakettia ei halua, mikä olisi paras vaihtoehto? Montaa ei taida olla?
Lento Kyprokselle?
Harmi.
1
200
Vastaukset
- Virsapiri
Suoria lentoja ei taida loytya enaa ollenkaan.Itse olen kayttanyt LOTia muutaman kerran.Varsovassa tosi tylsa kentta,mutta ei pitkaa odotusta lentojen valilla. Asun Kyproksella ja mielellani kavisin useamminkin Suomessa,mutta yhteydet ovat tosi huonot tahan vuoden aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302602- 111272
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331012- 45912
- 45864
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20839Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44726
- 46656