Ostin sen ykkösosan jo varmaan vuos sitten, mutta missä kakkososa on?
Tietääkö kukaan?
Gravitation ex 2
1
<50
Vastaukset
- Doomedmoon
Eipä ole näkyvissä ei, kolmisen (?) vuotta olen sitä itse myös odotellut. Vuosien aikana myös Tokyopop on kerinnyt kaatua, joten englannistajastakaan/kustatajasta ulkomaanmarkkinoille ei liene tietoa? Suurin syy on luultavasti se, että Murakamilla kestää. Ansaitseehan sellaisen työputken päätteeksi lomaa, oli muita sarjojakin ja piirtämisessä yksinkertaisesti menee tuhottomasti aikaa. Ainoa mitä kakkososasta on tietojeni mukaan julkaistu on kuusisivuinen maistiainen.. mikä saa toivomaan että Murakami laittaa vipinää kinttuihin! :D Toivottavasti tästä oli edes hieman apua!
Näät ne kuusi sivua esim. täältä http://www.mangahere.com/manga/gravitation_ex/v02/c018/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922124Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882039- 981752
- 4421715
- 71414
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1091183- 211955
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9876Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41812Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72800