Agents is here to stay!! Agents rocks forever!!=) ainaki ku ne vetää elvarin biisejä;)
Eiks niin??
agents is.......rock!!
5
269
Vastaukset
- Päivi
Agents on paras, ihan ehdottomasti!
- lissu
kyllä agents on suomen kovin bändi. kakkosena on yölintu. eikö vain?
- rokkibaby
Jeps. Kakkosena tullee yölintu;)
- himself
rokkibaby kirjoitti:
Jeps. Kakkosena tullee yölintu;)
mut en laskis huonommaksi myöskään topi sorsakoskea agentsien kanssa aikoinaan, ei mitn järkee kylmät väreet tulee pitkin selkää kun rupee kuuntelemaan esim. surujen kitara, eeva ym..kuunnelkaa itse ni voitte tuntee samat väristykset...
- Cat
himself kirjoitti:
mut en laskis huonommaksi myöskään topi sorsakoskea agentsien kanssa aikoinaan, ei mitn järkee kylmät väreet tulee pitkin selkää kun rupee kuuntelemaan esim. surujen kitara, eeva ym..kuunnelkaa itse ni voitte tuntee samat väristykset...
Agents on ilman muuta Suomen ykkönen! Kääriäinen saa kylmät väreet mun selkääni, mutta ei huono ollu sekään kun Topi lauloi mulle kerran pätkän Straycatseja. Huhhuh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16615ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419