Kertokaahan kokemuksia kyseisestä paikasta?
Imatran eläinklinikka
51
14936
Vastaukset
- hoitoon vaan
Uskoisin että sut hoidetaan siellä ilomielin.
- kurrrnauu
Varmaan hyvä palvelu ; )
- paska paikka
kokemusta on ja pelkkää huonoa
- 135
No olisit menny TK:een tai vaikka yksityiselle ??
- paska olet
135 kirjoitti:
No olisit menny TK:een tai vaikka yksityiselle ??
no jos sinä menisit jonnekkin hoitoon
- ooooooooooooooo1
palvelu on aina ollut hyvää ja ammattitaitoista :)
- vihanen3
pelkkää paskaa, todella törkeitä ja herrahan ei tutki koiraa ennen kuin se on rauhoitettu.. viimeviikolla käytinn ja silloin pätin että eläimet saa kuolla mielummin syliin, mutta sinne en toisten mene!!
- kerrankäynyt
Täysin samaa mieltä nimimerkki vihainen3 kanssa !
- eija paras
joo yhden kerran käytin koiraa ja oli myös viimeinen kerta,sarkanen huusi suoraa huutoa koira sai hirveän kammon vieraita kohtaan
- giwespois
Ihan asiallista toimintaa ja hyvää palvelua saanut kissalle.
- susi
Erittäin nopeaa, asiantuntevaa ja hyvää palvelua olen saanut ja aion käyttää edelleenkin molemmat koirani tällä klinikalla.
- Hoitoa
Koiraa ei kannata sinne viedä oli todella tosi töykeää kohtelua oli lopettamassa heti koiran koiria rakastavan eläinlääkärin hoidossa eli monta vuotta.
- Anonyymi
Hoitoa kirjoitti:
Koiraa ei kannata sinne viedä oli todella tosi töykeää kohtelua oli lopettamassa heti koiran koiria rakastavan eläinlääkärin hoidossa eli monta vuotta.
Leku ollutkin paskahäntä fani,eli vihaa koiria. Älkää viekö koiria sinne.
- Heltzu1
muutama vuosi sitten koirani jouduttiin lopettamaan siellä.Meni tuhkukseen myrskylään.Tuli tekstiviesti koirani tuhkat on tullut.Menin hakemaan isäntä jutteli ennen minua kissaihmisen kanssa pitkään.Soi puhelin otti puhelun.käänsi selän minuunpäin,se puhelukin oli tosipitkä.Ennenkuin sain rakkaan koiranituhkat,kyllä harmitti paljon,silloin päätin etten tähän paikkaan tuo.Nyt on uusi koira toinen eläinlääkäri
- menettelee
Hyvä lääkäri. Käytöksessä petraamista. Kelläpä ei.
- kurrkuuurrr
Mua nauratti kun se rouva pelkäs niin mun kissaa,meiän katti ku ei tee muuta kun kehrää!Häkkiin piti työntää kun piikin antoi,kisu vaan kurnutti , ))))
- Sähköjänis
Kissa kävi mahdollisen suolistotukoksen takia diagnoosissa; toimenpide tapahtui ehdottomasti ammattitaitoisesti ja asiakasta kuunnellen. Hinta oli kohdallaan, mitään turhaa ei tehty, vaihtoehdoista keskusteltiin.
Paikalla oli vain toinen eläinlääkäri, Marjukka, Pekan ollessa asiakaskäynnillä tms, mutta koska muita asiakkaitakaan ei tuona hetkenä ollut, en osaa sanoa mikä tilanne olisi kiireisempänä ajankohtana.
Hieman jäi paikasta hiljainen vaikutelma; muissa kaupungeissa kokemukseni on ollut että klinikoilla on töissä yleensä ainakin yksi pieneläinhoitaja lääkäreiden lisäksi hoitamassa asiakaspalvelua ja sensellaista, mutta tähän hätään moista ei tosiaan tarvittukaan.
Kaikenkaikkiaan luottamusta herättävä kokemus, vien kyllä eläimeni tuonne toistekin jos tilanne niin vaatii.
Ei tullut kysyttyä millaiset valmiudet klinikalla on hoitaa vaativampia operaatioita; sen verran pienen oloinen klinikka kuitenkin että tuskin omaa minilabraa löytyy, mutta ainakin verkkosivujen perusteella ultra ja röntgen varustukseen kuuluvat, eikä kirurgia ole kummallekaan lääkärille vierasta!- paska paikka
Kaikkea muuta kuin ammattitaitoista palvelua....kyllä saa eläimet kärsiä ja turhaan.
- Mööööööö
Marsua käytin siellä parivuotta sitten muutamia kertoja kynsien leikkuussa, sairastumisen ja nuhan takia. Ei mitään pahaa sanottavaa.
- mitä ihmettä
Kuulostat oikealta marsuasiantuntijalta, kuka ihme ei osaa leikata itse lemmikkinsä kynsiä? Ellei ne sitten ole kasvaneet vaarallisen pitkiksi ja kivuliaiksi. Ja sitten tuo nuha, jolle on yleensä syynä liian vetoinen paikka. Nostapa sen marsuparan häkki ylemmäs. :(
- mersu-ton
voi teitä... XD
- perttieräaukko
oma kissani meinasi kuolla nukutusaineen yliannostukseen, tärisi ja vapisi, oli selkeästi kauhuissaan tilanteesta. järkyttävää
t.järkyttynyt kansalainen- koiranomistaja
Anestesian vaikutusta etukäteen ei voi etukäteen tietää. Jotkut ovat herkempiä knuin toiset.
- hiekkalaatikko
Voiko sinne viedä naapurin kissan lopetettavaksi?
- kissi
Herra eläintohtori pelkää eläimiä!
- hyvätoiminta
ihan hyvä paikka! meidän koiraa puraisi kyy viime kesänä mökillä, heti löytyi sieltä asiantunteva apu, onnistui tippa ja löytyi lisäksi vastamyrkky! koira toipui nopeasti.
- ensuosittele
Itse en ole käynyt mutta kyliltä olen kuullut että lopettaa eläimiä todella heppoisin syin ja onpa käynyt niinkin että omistajan vietyä toisaalle tutkimuksiin ei siellä ole löydetty mitään lopettamisen perusteita. Töykeä ukko on kuulemma (paitsi jos asiakkaana tutuntuttu tai ukkoa miellyttävä rotu, esim. ajo- tai pystykorva).
- Surkeaahoitoa
Juuri näin, heillä itsellä oli jotain kääpiösnautsereita yms. mutta esim. meillä oli kunnon palveluskoira ja kuis ollakkaan ennenkuin suurempia tutkimuksia tehtiin se sai lopetusuhan päälle..kyseisiltä "LÄÄKÄREILTÄ" ,Szepaniak eläinlääkäri antoi lääkkeet ja koira eli pitkän ja hyvän elämän 13 v asti. Toiset suosittelee, minä en missään nimessä!
- Anonyymi
En koskaan enää vie koiraani Sarkaselle, koska eläinlääkärin käytös todella törkeää!
- Anonyymi
Hoitajat ja avustajat mukavia ja asiansa osaavia, itse lääkäri todella töykeä ja täysin vailla ymmärrystä, siitä mitä lemmikit merkitsevät omistajilleen. Laittoivat rauhoittavan piikin vastoin pyyntöäni, vaikkei eläin muutenkaan ollut kykenevä liikkumaan. Vanhempi mieslääkäri hyvin tahditon ja kiinnostunut vain maksusta.
- Anonyymi
voihan se eläin tarvita rauhottavan piikin muustakin syystä. Anna palautetta lääkärille itselleen, tuntuu hölmöltä, että täällä avaudut asiasta. Ei saisi mustamaalata ketään.
Itse olen saanut asiallista palvelua ei valittamista.
- Anonyymi
En veis ees kultakalaa tuonne.
- Anonyymi
Virallinen silmätarkastus ja sydänkuuntelu tehty.
Kommentoi jatkuvasti ikävällä tavalla koiraani. Koirani rakastaa eläinlääkäreitä, mutta kyseisen herran luona oli todella stressaantunut.
Pekka ei tervehtinyt eikä hyvästellyt. Asiakaspalvelutaidot täysi 0. Koirani yleensä nauttii ell-käynneistä, nyt halusi äkkiä pakoon. En voi kyllä suositella yhtään kenellekään, todella p*ska maku jäi suuhun. Oli koiraani kohtaan todella kovaotteinen.- Anonyymi
No et sanonut mitään vastaan kun kommentoi koiraasi ikävästi? Olisin itse ainakin ärähtänyt takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et sanonut mitään vastaan kun kommentoi koiraasi ikävästi? Olisin itse ainakin ärähtänyt takaisin.
Minä kerran ärähdin takaisin ni joha muuttu käytös
- Anonyymi
Kerran jouduin koirani ko. paikassa käyttämään kun muualle ei saanut aikaa. Todella ikävää palvelua ja huono fiilis jäi koko käynnistä. Mieslääkäri oli epäkohtelias, "murahteli" vain eikä kertonut toimenpiteistä. Hoitaja taas ei juurikaan puhua pukahtanut. Lääkäri välillä poistui yllättäen tutkimushuoneesta eikä sanonut sanallakaan miksi. Toivottavasti ei tule toista kertaa tarvetta mennä.
- Anonyymi
Käytin tänään nuoren poika kanin klinikalla kastroitavana. Kun menin leikkauksesta hakemaan kania Pekka ilmoitti että kani oli saanut sydänkohtauksen ja kuollut. Pahoitteli kovasti ja sanoi sitten että rauhotusainetta ei varmaan oltu annettu tarpeeksi. Toista kaniani en siellä tule enää käyttämään.
- Anonyymi
Ukko sarkanen on ylimielinen
- Anonyymi
Tämä palkittu norppien suojelija tappoi tuttuni arvokkaan ajokoiran! Koira meni lääkäriin häntä heiluen ja täysin kunnossa,edellisenä päivänä vetänyt 12km lenkin. Koiralla todettiin kasvain tutkimuksessa,edelleen KOROSTAN ETTÄ KOIRA EI OIREILLUT MITENKÄÄN,pelkkä patti mahassa. Tohtori jutteli omistajan ja hoitajan kanssa kulkukissoista ja samalla ohimennen pisti koiraan lopetuspiikin,omistajan kysyessä mitä helvettiä nyt tapahtuu?? Herra tohtori totesi että OLETIN että koira pitää lopettaa!! Mitä vittua?? Siihen loppui rakkaan lemmikin elämä,VAHINGOSSA! Jälkeenpäin herra on tarjonnut korvausta koirasta KÄTEISELLÄ. .tästä jutusta tullaan vielä kuulemaan lisää. Toivon että tämän herran eläinlääkäripalvelut ovat tulleet tiensä päähän! Elkää missään nimessä viekö lemmikkejänne sarkasen hoidettavaksi!!!!
- Anonyymi
Eikö tuosta kannattaisi jo nostaa juttu hoitovirheestä?
- Anonyymi
Näyttää siltä että tämä töykeä herra on saanut jo sekoilla vuosia kenenkään puuttumatta asiaan? Piikittelee syyttä ja tunteettomasti hengettömäksi ihmisten rakkaita perheenjäseniä,ei ole ihan normaalia toimintaa!!Ois varmaan jo aika jonkun puuttua.
- Anonyymi
30 v. Ollut koira ja jouduttu välillä käyttämään. Aina on ollut hyvä vastaanotto ja hoito. Kerran jopa kantoi noutajani sisälle kun teki tenän. Viimeksi viime viikolla käytiin. Ammattitaitoa on.
- Anonyymi
Varo, ettet ens kerralla joudu itse kantamaan koiraa ulos,jos se vaikka ohimennen lopetetaan..
- Anonyymi
Vietiin oireeton koiramme TUTKIMUKSIIN ko. klinikalle vatsassa olevan patin takia, pikaisen tutkimuksen jälkeen eläinlääkäri P.Sarkanen lopetti koiramme,kysymättä siihen lupaa, kertomatta metrin päässä olevalle omistajalle, mitä oli tekemässä.
Anteeksi pyyntöjä sateli: rauhoitutaan kaikki anteeksi olen pahoillani OLETIN, että koira pitäisi lopettaa .Lähdimme shokissa kotiin. Eihän tälläista voi kertakaikkiaan tapahtua!!!
Odotimme yhteyden ottoa, sitähän ei tullut. Ottaessamme itse häneen yhteyttä asian sovittelemiseksi hän kertoi, ettei ole hänen asiansa yhteydenottoon, koska meillehhän tämä tapahtui. Anteeksi pyynnöt olivat mennyttä aikaa ja hän katsoikin oikeudekseen tappaa koiramme kokemukseensa perustuen. Lisäksi hän kertoi, ettei kuolevalla koiralla ole mitään arvoa!(kertonee hänen arvostuksestaan hänen hoitoonsa luotettuja lemmikkejä ja maksavia asiakkaita kohtaan),koska kuolemattomia en ainakaan itse ole 40 vuotisen koira urani aikana onnistunut kasvattamaan, tai sellaisia tavannut.
Ai niin lupasi hän kantaa juuri tappamansa metsästystoverini autoon, ei suostuttu.- Anonyymi
Veittekö asiaanne koskaan eteenpäin, vai jäikö vain teidän ja eläinlääkärin väliseksi?
- Anonyymi
Oliko mielestäsi hyvä teko Sarkanen antaa kaverin metsästys koiralle lopetus piikki ilman omistajan lupaa taidat olla teurastaja etkä parantaja
- Anonyymi
On hyvä kun tuli tietoon , että kyseisessä paikassa tapetaan omin luvin lemmikkejä. Kierrän paikan kaukaa ja niin varmaan tekee moni muu.
- Anonyymi
Törkeetä toimintaa
- Anonyymi
Pekka Sarkaselle en veisi yhtään elävää lemmikkiä. Elinikäiset traumat jäivät tyttärelle ja äidille rakkaan kissan viimeisestä päivästä 2011!!! Mengele- tyyliin
- Anonyymi
Ok!
- Anonyymi
Kannattaako kissa viedä pekka sarkaselle säärileikkaukseen? Vähän hämärä mies mutta kissa olisi mahdollisimman pian saatava kuntoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241060
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871036- 87965
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70779