Tunteeks joku seuraavia ihmisiä,
-Lassi Mäkinen
-n. 180 cm
-16w (-88)
-Sinisilmänen
-Vaaleaverikkö
-Omistaa koiran nimelt Opas Yle
-Kaksi veljeä, Riku ja Topias
-Riku Mäkien
-n. 170 cm
-14w (-90)
-Sinisilmänen (?)
-Vaaleaverikkö
-Omistaa koiran nimelt Opas Yle
-Kaksi veljeä, Lassi ja Topias
Haluaisin tietää jotain näistä mukavista ihmisistä joihin tutustuin vuosi sitten. Vastailkaa JOKU!! Elintärkeää! He asuivat ainakin keväällä Vantaalla!!!!
Tunteeks Joku???????
7
737
Vastaukset
- S@bin@
Miks ihmeessä sä etit Lassii ja Rikuu täältä? Ne ei varmaankaan käy hirveesti tälläsillä sivuilla. Joo, tunnen ne, aikas hyvin. Ja muuten, Sä Veit Mun Nicin!!
- S@bin@
sori huora! Ja tää on vittu mun nikki!!!! Et pää kii vaa ruma lehmä!!!!!!!!
- oho
S@bin@ kirjoitti:
onpas täälä kehkeytymäs mehevä riita....kissatappelu...iiik!!!!
- S@bin@ (alkuperäinen)
S@bin@ kirjoitti:
Vitut sulle!! Tää on ollut mulla niccinä jo lähemmäs neljä vuotta!!!! En vaan käy täällä kovin usein joten et ole mua tainnut ennen tavata! Huora, Lesbo ja Runkkari!!!
- S@bin@
oho kirjoitti:
onpas täälä kehkeytymäs mehevä riita....kissatappelu...iiik!!!!
pidä sinä vittu se turpas kii!
- S@bin@
S@bin@ (alkuperäinen) kirjoitti:
Vitut sulle!! Tää on ollut mulla niccinä jo lähemmäs neljä vuotta!!!! En vaan käy täällä kovin usein joten et ole mua tainnut ennen tavata! Huora, Lesbo ja Runkkari!!!
itsesi? Kyllä olet varmasti lesbo ja runkkari, mutta että ihan huorakin? Paljoks on tuntitaksa? Annatko vakioasiakkaille alennusta? Onks puliukkoja kiva naida? Ja tiedoks, oli tää nikki ollu kenen tahansa, ni nyt se on mun, tsori!
- ;_;
S@bin@ kirjoitti:
itsesi? Kyllä olet varmasti lesbo ja runkkari, mutta että ihan huorakin? Paljoks on tuntitaksa? Annatko vakioasiakkaille alennusta? Onks puliukkoja kiva naida? Ja tiedoks, oli tää nikki ollu kenen tahansa, ni nyt se on mun, tsori!
Rauhoittukaapas nyt.
alkuperäinen S@bin@, tuo on varmaan vain
joku feikki, joka haluaa niksusi.
en kommentoi asiaa tämän enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3656590Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483886Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava261438Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard201189- 981081
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,1781003Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue18936- 52930
- 56886
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9857