On markkinoilla Suomessa myynnissä yhtään hydraulihalkaisijaa jossa on riittävän nopea liike? Marketeista ja rautakaupoista mitä löytää niin ne on hitaita ja äänekkäitä.
Nopein hydraulihalkaisija ?
7
758
Vastaukset
- rairatirairai
Vaihdat vaan isomman hydraulikoneikon( ehkä venttiilit ja letkut) niin kyllä liikkuu...
- 098
Onnistuu itse koko laitteen rungon teko ja terän myös.On työkalut ja taito sen tekoon.
Mutta hydraulisylinterin,pumpun,sähkömoottorin joutuisi kyllä ostamaan kaikki,mistä saisi kaikki noi tarvittavat käytettynä tai uutena?näistä ei kokemusta
Olis tuommonen matala nopea halkaisija kätevä. Kiinalalaisia en ole juuri ostanut koska on niin hitaita.
- tiedän
Japa tai Palax halkelija, on nopea ja hyvä. Ei ole halvin mutta kestää enemmän kuin 20 kiinalaista.
- Joku vaan
Palax on hyvä myös ruuvihalkojalla. Olen oikein etsinyt siitä suunnittelu- tai valmistusvirhettä, mutta en ole löytänyt.
- tiedän
Niinpä, on hyvä. Monesti on niin että ensin ostetaan kiinalainen ja sitten vasta oikea kone.
- aloitt
ei tässä ole vielä koneita ostettu,noita kiinalaisia mitä on eri värillä ja kymmenkunta eri nimillä on kaikki käytännössä samanlaisia.Ei tarvitse ostaakaan kun kysyy maahantuojilta tarkemmat tiedot nopeudesta,kannattaisi ilmoittaa myynnin yhteydessä.Japa ym maksaa varmaan muutaman tuhannen euron,niin voi olla että fiskarsin kirveille on käyttöä vielä.
- rairatirairai
En jassanut laskea komponenttiarvoja mutta tuskin sitä itsekään tekemällä alle tuhannen euron saisi kun nuo koneikot tuppaa kuitenkin olemaan aika kalliita jos uuden joutuu ostamaan..
Jos kuitenkin innostut rakentelemaan niin googlellahan noita komponenttitoimittajia löytyy. Näkyi valmiita koneikkojakin olevan aika hyvin tyrkyllä, niin verkkovirtaan kuin polttomoottorikäyttöisiäkin. Varmaan voivat mitoittaa komponentitkin kaupantekijäisiksi kun ei tuon hankalampi homma ole. Ts. valitse painetaso -> laske sylinterin halkaisija jolla saat haluamasi työntövoiman -> valitse sylinteri varmistaen että kestää nurjahtamatta -> päätä haluamasi liikenopeus -> laske sylinterihalkaisijan ja liikenopeuden perusteella tarvittava tilavuusvirta ja teho -> valitse sopiva pumppu ja moottori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2063858Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622446Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472223
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 711175
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136