Terve,
Miksi en saa kyselyssä näkymään kaikkia tietoja, vaikka en ole laittanut mitään suodatusta tms. päälle? Vain osa näkyy, vaikka tarkoituksena olisi saada kaikki tiedot näkyviin, tosin siten että kolmen eri taulun tiedot olisi yhdistetty.
access - kysely ongelma
2
307
Vastaukset
- Punikki & 7 hyypiötä
väittäisin näin kylmiltään
- sikke
usean käyttäjän kantaa vahtivana olen monasti joutunut tuon saman eteen, joku ei saa näkyviin kaikkea, vaikka varsin tietää että dataa on enemmän. joku toinen, aiemmin samaa qrytä käyttänyt, on tallentanut filtterin johonkin sarakkeista. kukaan ei tietysti koskaan "muista" sellaista tehneensä, mutta aina sieltä vaan löytyy joku filtteri - jos sarakkeita on 50-100, niin etsiminen on kyllä aika puuduttavaa jobia - helpommalla pääsee kun tekee koko qryn uusiksi. Tai itse olen tehnyt qryistä mallit, ja niistä sitten kopiot väen käyttöön, ei tarvi kun tehdä 1 kopsu lisää ja nimetä se uudelleen alkuperäisen mukaiseksi, niin toimii makrot ja yhteydetkin taas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564