Pelit nykii

zz-top123

Pakko kysyä apua täältä, eli pelit nykii esim hitman absolution, ja far cry 3, ja koneen tehot kyllä riittää ultra asetuksille.

i73770k
z77 lauta
8gb ddr3 1600mhz
näyttis gtx 660ti 2gb
2 teraa kovotilaa
600w corsair gs 600w

Mietin johtuisiko vika virta lähteestä, koska se on ruvennut inisemään ,ja kajareista kuuluu powerin ininä, jos näyttis ei saa tarpeeksi virtaa. Nimittäin pelissä, jos katsoo paikkaa jossa ei ole paljo metsää, tai liikettä pyörii paremmin. Heti, kun enemmän tavaraa ruudulla pätkiminen alkaa.

20

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zz-top123

      lautana asus p8z77- vle ja johtuu vissiin emosta toi Micro Shuttering juttu koska powerin ostin tänään ei vaikutusta sekä 2 pv sit uuden näyttiksenkin ja sama jatkuu

    • Pyyhis

      Laita reunanpehmennys pois päältä. FC3 tarvitsee todella kovatasoisen näytönohjaimen/ SLI:n, jotta FarCry 3:a voisi pyörittää täysillä 16x tai edes 8x reunanpehmennyksillä. FC3 on täyttä silmäkarkkia ilman sitäkin.

      Jos poweri tilttaa, niin peli kaatuu saman tien. Omassa koneessa on vanhempi Asus P8Z68-V Gen 3 emo, [email protected] Ghz ja nVidia 470GTX SLI, ja siinä FC3 pyörii hienosti ultralla, mutta ilman reunanpehmennystä.

    • zz-top123

      Jännä juttu itsellä on 40 tuummanen lcd tv, ja 24 tuumainen näyttö koneessa, ja kyseisellä näytön ohjaimella laitoin molemmat kiinni, ja menin nettiin, ja pyöritin videota. Samalla telkkarissa niin kuva nyki kokoajan. Sain sen pois sillä tavalla, kun laitoin näytön virkistys taajudeksi 59hz vaikka kyllä tuossa tvssä on 60 hz. ei siinä mitään 59 ja 60 hz ei oo kyl oikeestaan mitään eroa

    • zz.top123

      oiskohan vika prosessoriss kun kaikki muut on jo vaihdettua

      • zz-top123

        Koska mulle tuli uus näytön ohjainkin ton 660ti tilalle 7970 3gb eikä mitään auttanut ja poweri vaihdettu ´muistit ,emo ihan kaikki paitti prosessori


    • zz-top123

      osaisko kukaan auttaa

    • zz-top123

      Vai voiko vika johtua muistien yhteen sopivuudesta emolevylläni emoni on z77x-d3h ja muistini ovat nämä http://www.jimms.fi/tuote/KHX1600C9D3K2/8GX ja koneessa on nyt 16gb keskusmuistia vai onko prosessori sit paskana

    • Pyyhis

      Nuo muistit tukevat XMP:tä, ja ne käyvät 1600MHz nimenomaan XMP päällä. Tarkistapa millä taajudella muistit käyvät, ja jos eivät käy 1600MHz niin se pitää kytkeä päälle biosista. Omassa koneessa on Corsairin muistit, ne myytiin 1866MHz:nä mutta oikeasti ne käyvät 1600MHz ilman XMP.tä.

      Jos prosessori tai muistit ovat rikki, niin koneesi ei toimisi lainkaan.

    • on nostettu ei vaikutusta uus prosessori tulee saas nähä auttaako

    • oiskohan noi muistit jotenkin että ei ole yhteen sopivia emolevyni kanssa koska pelöit nykivät heti jos menee yli tai alle 60fps

    • Meikä vaan

      Far cry 3 ultralle tehot eivät riitä koska se vaatii seuraavat:

      Hi-Performance Specs

      Video: Nvidia GTX680/AMD Radeon HD7970 or equivalent shiny new DirectX 11 card
      CPU: Intel Core i7-2600K/AMD Bulldozer FX4150 or equivalent quad-core
      Memory: 8GB.

      Hitman vaati kait GTX670...

      Näytön ohjaimesta ei löydy tarvittavia tehoja tai sitten koneesi ilmastointi ei ole kunnossa... Onko prossulla oma jäähdytin? ja koneessa riittävä ilmankierto eli etupaneelissa tuuletin takana tuuletin ja ylhäällä tuuletin alhaal.

      • zz-top13

        LÖYTYY JA MUL ON 7970 3GB NÄYTTIS JA SILTI NYKII JOS FPS MENEE YLI TAI ALI 60FPS OISKO SIT EPÄ SOPIVAT MUISTI KAMMAT MULLA


      • zz-top13 kirjoitti:

        LÖYTYY JA MUL ON 7970 3GB NÄYTTIS JA SILTI NYKII JOS FPS MENEE YLI TAI ALI 60FPS OISKO SIT EPÄ SOPIVAT MUISTI KAMMAT MULLA

        Koita ottaa näytönohjaimen ajurin asetuksista pois käytöstä V-Sync, mikäli on käytössä. Jotenkin tuntuu, että vaihtelet osia ihan summittaisesti, mikäli prossu olisi rikki, kone ei hyvin suurella todennäköisyydellä edes lähtisi käynnistymään. Mikäli epäilet, että muisteissa on jotain vikaa, lataa Memtest86 , ja buuttaa kone tuolla. Tuo sovellus testaa emolevyä ja muisteja ja näyttää mikäli laskennan aikana tulee virheitä. Testin kannattaa antaa pyörähtää läpi ainakin 2-3 kertaa. http://www.memtest.org/


    • zz-top123

      vai onko normaalia että nykii alle 60fps hieman

    • zz-top123

      ei ainekaan onnistunut kun laitoin usb tikulle

      • Kait laitoit koneen buuttaamaan USB:lta? Ja miten muuten loit tuon USB-tikun?


    • zz-top123

      tikku kii ajoin sen memtesin sillä Memtest86 USB Installer ja kone boottiin ja boottaamaan tikulta ja ei tapahtunut mitään

      • Polta tuo .iso image vaikka cd-rw levylle. CD:ltä buutin pitäisi ainakin onnistua.


    • zz-top123

      niin ja sitten kysymys esim uusimmissa peleissä esim tobraider resoluutiona 1920x180p ja kaikki kaakossa kun pelaa peli toimii 30-59 heti ku vähän ees tippuu näyto 60hz nykii onko toi normaalia

    • niin ja sitten kysymys esim uusimmissa peleissä esim tombraider resoluutiona 1920x1080p ja kaikki kaakossa kun pelaa peli toimii 30-59 heti ku vähän ees tippuu 60hz nykii onko toi normaalia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      324
      1032
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      38
      722
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      710
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      43
      652
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe