Onko PV liian pieni semmoselle 180 senttiselle?
Pystyykö sillä siis ajamaan?
PV :)
8
1895
Vastaukset
- joona
Ei pv ole suositeltava mopedi yli 170 senttiselle kuskille...
- Lexa
Kyllä PV sopii myös 180cm vallan mainiosti. Itselläni oli PV ja pystyin ajamaan aivan hyvin,vaikka olenkin 183cm silloin painoin n.95kg. Mopollani ajoin yli 20000km. Suzuki PV on ainoa oikea mopo. Tämä on minun mielipide.
- minä
olen jotain 185cm pitkä ja minulla on Suzuki PV. olen ajanut muillakin mopoilla esim. honda monkey. voin sanoa että minun mielestäni PV on ollut niistä parhain
- pevekki
Pvllä pystyy ajamaan vaikka 160cm kuski eikä mitään ongelmaa.
- Jeah..:)
pevekki kirjoitti:
Pvllä pystyy ajamaan vaikka 160cm kuski eikä mitään ongelmaa.
Joo no pv:llä voi kyl
vähän pitempi ku 160cm tyyppi ajaa!!:)
ite oon 175cm ja omistan pv:n!!pevukki on
minusta hyvä mopedi suosittelen!! - kyllä
Suzuki pv on parhai suomeen tuotu mopo.... olen itse 183cm pitkä eikä ole edes hankala ajaa... ja on helppo virittää 70km/h asti ja hyvä ajaa semmmoisissa nopeuksissa.... pensiinin kulutus on pieni jos vertaa uusiin isopyöräisiin mopedei!!!!
- Gobra
Paremmin en ois itekkään sanonu.
- peve miäs
Gobra kirjoitti:
Paremmin en ois itekkään sanonu.
itellänikii on pv ja oon 160cm ja välillä se tuntuu liian isoltakii jos koittaa jotain temppuu :) ja oma peve kulkee lähemmäks 90km\h :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339