Onko PV liian pieni semmoselle 180 senttiselle?
Pystyykö sillä siis ajamaan?
PV :)
8
1916
Vastaukset
- joona
Ei pv ole suositeltava mopedi yli 170 senttiselle kuskille...
- Lexa
Kyllä PV sopii myös 180cm vallan mainiosti. Itselläni oli PV ja pystyin ajamaan aivan hyvin,vaikka olenkin 183cm silloin painoin n.95kg. Mopollani ajoin yli 20000km. Suzuki PV on ainoa oikea mopo. Tämä on minun mielipide.
- minä
olen jotain 185cm pitkä ja minulla on Suzuki PV. olen ajanut muillakin mopoilla esim. honda monkey. voin sanoa että minun mielestäni PV on ollut niistä parhain
- pevekki
Pvllä pystyy ajamaan vaikka 160cm kuski eikä mitään ongelmaa.
- Jeah..:)
pevekki kirjoitti:
Pvllä pystyy ajamaan vaikka 160cm kuski eikä mitään ongelmaa.
Joo no pv:llä voi kyl
vähän pitempi ku 160cm tyyppi ajaa!!:)
ite oon 175cm ja omistan pv:n!!pevukki on
minusta hyvä mopedi suosittelen!! - kyllä
Suzuki pv on parhai suomeen tuotu mopo.... olen itse 183cm pitkä eikä ole edes hankala ajaa... ja on helppo virittää 70km/h asti ja hyvä ajaa semmmoisissa nopeuksissa.... pensiinin kulutus on pieni jos vertaa uusiin isopyöräisiin mopedei!!!!
- Gobra
Paremmin en ois itekkään sanonu.
- peve miäs
Gobra kirjoitti:
Paremmin en ois itekkään sanonu.
itellänikii on pv ja oon 160cm ja välillä se tuntuu liian isoltakii jos koittaa jotain temppuu :) ja oma peve kulkee lähemmäks 90km\h :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199