Digivire onko kokemusta Tilauksesta?

artsi8

Oletko tilannut ja onko asiat toimineet niin kuin piti? Olen tilaamassa kameraa sieltä olisi hyvä tietää onko luotettava kauppias!

19

2886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurre678

      Ei ole luotettava. Entinen Magnet-e, joka teki konkurssin jatkaa vain uudella nimellä. Eivät maksa veroja, eivät ALVia ja takuut ja palautukset ovat vaikeita. Jossain vaiheessa, kunhan on kerätty riittävästi hoitamattomia velkoja, liike menee kiinni ja avautuu uudella nimellä.

      Vältä tätä ellet halua tukea veronkiertoa ja huijausta! En suosittele!

      • "Eivät maksa veroja, eivät ALVia..."

        Jaa, täytyypä tutustua kyseisen firman valikoimiin. Vaikuttaa reipashenkiseltä toiminnalta.

        Verosuunnittelulle peukku ylös!


    • obskunhakija

      Mä oon tilaamassa sieltä piakkoin erästä kameraa,eikö millään tavalla saa postiennakkoon maksettua?

    • uhkapeluridzki

      Täytyy hyväksyä hieman jännitystä elämään jos aikoo noin halvalla kameransa ostaa. Ehkä tulee, ehkä ei. Ehkä ensi viikolla, ehkä kuukauden päästä.

    • ???

      Lukee että "kaupan luotettavuuden takaa verkkomaksut.fi" Onko tuollaisella takauksella mitään merkitystä?

    • Kannattaa lukaista
      • tommi_j

        Mielenkiintoista luettavaa näyttäis olevan.


    • Ammattikuvaaja

      Jätä digivire väliin ellet voi itse mennä paikanpäälle ja saada tuotetta heti mukaan.

    • angrybiiird

      en todellakaan suosittele, odotan edelleen tilaamaani tuotetta. ei ole näkynyt. juuri otin yhteyttä kuluttajavirastoon.

    • Iphooni

      Olen tilannut Digivirestä Iphone 5:n jonka maksoin suoraan firman tilille Suomen verkkomaksujen kautta tilaushetkellä. Tilaaminen tapahtui joulukuun 2012 lopussa.

      S-postiin tuli heti tilausvahvistus. Tammikuun 2013 puolivälissä tuli s-posti, jossa kerrrottiin tilauksen viivästyvän hieman. Tammikuun loppupuolella tuli ilmoitus s-postiin, että tavarat ovat lähteneet logistiikkakeskukselta. Seuraavana päivänä tavarat tulivat perille Matkahuoltoon.

      Paketin lähetystiedoista näkyi, että paketti oli lähtenyt Viroon rekisteröidystä logistiikkakeskuksesta. Tuote oli tarkoitettu Iso-Britannian (jonkun vanhan brittien alusmaan) markkinoille. Tämän huomasi paketin sisällä olevasta Brittimallisesta laturista. Pakkaukseen oli sinetöidyn Iphonen paketin lisäksi laitettu Iphonen Eu-mallinen laturi.

      Kuitissa ei ollut Digivireen nimeä ja kuitin alaosasta näkyi, että tuotteen oli myynyt jokin Sveitsiin rekisteröity yritys. ALV-erittelyä ei kuitissa myöskään ollut.

      Laitteen käyttöönotto ja rekisteröinti sujuivat hyvin.

      • iphonen metsästäjä

        saanko kysyä että paljonko tuli hintaa koko jutulle ?


      • Iphooni
        iphonen metsästäjä kirjoitti:

        saanko kysyä että paljonko tuli hintaa koko jutulle ?

        Maksoi 649€. Nyt hinta näkyy olevan 629€.

        Lähetyksessä mukana tuleva paketin ulkopuolella oleva EU-laturi ei ole Applen oma valmiste, muttakin täysin toimiva laite. Pakkauksen sisällä oleva Brittimalli on Applen oma.

        Applen originaalilaturin saa Applen omasta kaupasta hintaan 25€ postikuluineen.


    • mitä helv?

      Nyt Syljettää. Osaisko joku neuvoa miten seuraavassa skenaariossa voitais edetä?

      1. Tilasin kuulokksset 28.12.2012
      2. Tilaus kestää ja kestää, saapuvat vihdoin kuukausi tilauksen jälkeen postista.
      3. Järkytys, Shokki. Kuulokkeet väärennetyt ja käytetyt.
      4. OK, tehdään reklamaatio - tosin hieman epäilevin mielin.
      5. Reklamaatioon tulee vastaus: "palauttamisi kuulokkeet eivät ole samat kuin myymämme. Haluamme asiasta lausuntosi ja ryhdymme toimenpiteisiin"

      Siis mitä helvettiä?

      • kohtalotoveri

        kuinka tässä lopulta kävi?


    • huijarifirma

      Milloin te opitte? Älkää ostako sieltä mistä saa halvimmalla. Toiseksi tai kolmanneksi halvin myyjä on yleensä OK. Super-edulliset hinnat kertoo että kyse on huijarifirmasta.

      Maksan ennemmin kolmekymppiä liikaa samasta kamerasta kun saan tilattua sen luotettavalta myyjältä. Digivire ei näytä olevan luotettava. Hintakin on epäluotettava.

    • Kokemusta on

      Ihan OK-kauppa. Maksu tilille ja tavarat tuli viikossa kotiin TNT:n kuskaamana. Ei valittamista. Mitä tulee tohon veronkiertoon niin tässä maassa asuessa maksetaan veroja jo ihan kaikesta enemmän kun tarpeeksi, joten mielellään sitä tilaa harrastusvälineet sieltä mistä ne halvemmalla saa. Säästöt on huomattavat verrattuna hintoihin täällä.

    • 654321

      Itse tilasin viime viikolla kameran linssin digivireestä. Paketti saapui alle viikossa. Paketissa kaikki tarvittava: akku, suomeen sopiva laturi, ohjekirjat (ei tosin suomeksi - saa netistä), ajuri/utility cd.t, kaulahihna, välipiuha ja tietysti kamera objektiivi. Takuutodistus ei ollut paketissa mukana, mutta sähköpostia digivireeseen ja vastaus/takuutodistus tuli alle tunnissa. Hinta halvempi 190e verrattuna suomeen. Siitä ei ole kokemusta jos joutuu käyttämään takuuhuollossa, mutta jos tarvetta tulee, olen senkin puolesta luottavainen (sen verran hyvin joka vaiheessa digivireestä oltu yhteydessä). Itsellä ei ole kuin positiivistä sanomista kyseisestä kaupasta.
      Tnt paketin toimituksesta ei jäänyt ihan niin hyvä kuvaa, kun eivät soittaneet ensin (ja vaikka itse muutin toimituksen seuraavalle päivällä, koittivat toimittaa ekana päivänä). Olisi ilmeisesti pitänyt pistää lisätietoja kohtaan, että soitto ennen toimitusta. No, paketti kuitenkin lopulta hyvin perille (kolme soittoa vaati tnt.lle ja toimitusaika oli silloinkin "työpäivän aikana").

    • jorma3

      Kuitista turha uneksia tältä firmalta. Kyllä mun mielestä pitäs verot maksaa, tai sitten reilusti ilmoitttaa että "me jätetään verot maksamatta, minkä johdosta tuote on Teille kympin halvempi.

      Eli: Paskaa.

      Googlelle: Digivire huijari, Digivire kusettaa, Digivire perseestä, Digivire ALV, Digivire vero, Digivire kokemuksia surkea

    • huijatuksitullut.

      älä saatana tilaa tuolta mitään! huijareita... menetin 309e tuon paikan takia! koko nettisivu poistui tilaukseni jälkeen kun rahat olivat lähteneet tililtä eikä tuotteesta kuulunut mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      163
      6863
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4067
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1581
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1555
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe