Hei, h-hetki lähestyy ja en osaa päättää millaiset sisarus/tuplarattaat olisivat tilanteeseen parhaat, jossa isompi on 1-vuotias ja pienempi vastasyntynyt.
Voisitteko auttaa ja suositella, kertoa kokemuksia, Kiitos!
Tuplarattaista!
1
70
Vastaukset
- mamma4
Meillä kans meni ihan viime tippaan tuplien hankinta, koska kaikissa vaunuissa vaan oli jotain "vikaa" (siis ominaisuuksissa, liaan leveät, liian pitkät yms) ja mitkään ei vaikuttaneet omiin tarpeisiimme sopivilta. Lopulta ostettiin bugaboo donkey duot (meillä ikäeroa n.1,5v) vaikka hinta oli kova, mutta ne olivat ainoat missä oli tarpeeksi niitä ominaisuuksia mitä haluttiin. Yritettiin siis kyllä viimeseen asti etsiä muita vaihtoehtoja, mutta aina jäi jotain tärkeää puuttumaan :/
Nyt täytyy sanoa että ne olivat hyvä ostos ja monta kertaa myös tullut tilanteita että ollaan lähdetty vaan jomman kumman lapsen kanssa johonkin niin on ollut hyvä että rattaat muuntuvat myös yhdele lapselle sopiviksi. Eli se oli meillä tärkein kriteeri että saa myös yhdelle käyttöön ja sellaisiahan on muitakin kuin donkeyt, missä saa esim. sisaristuimen pois. Eli suosittelen ostamaan sellaiset että saat ne tarvittaessa käyttöön myös yhdelle lapselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984