Onko kellään kokemusta hotellin varaamisesta esim. Booking.comin kautta Hurghadaan?Toimiiko hyvin varatessa ja paikan päällä?
Booking.com
Shedwan
151452
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
Vastaukset 15
Vanhimmat
Paras kun katsot Tripadvisorista kyseisen hotellin arvosteluja. Booking.com on hyvä palvelu, mutta sitten jos siellä perillä hotellissa jokin mättää, niin käsittääkseni booking ei ole siitä vastuussa.
ollaan pari kertaa varattu hotelli booking.comin kautta ja ihan hyvin on mennyt, vastuista en tiedä kuka vastaa ja kuka ei, mutta eiköhän itse puhumalla ne ongelmat kuitenkin järjesty.
Maksoitteko mirkis hotellin varaamisvaiheessa vai vasta perillä?Booking.comin kautta varatessahan voi maksaa jotkut hotellit vasta perillä??Tripadvisorista olenkin katsonut hotelliarvostelut.Sitä juurikin mietin että jos tulee sekaanusta et miten sitten...
Jos oot Shedwan Golden beachiiin menossa (nimimerkissäsi tuo Shedwan viittaa siihen) niin en suosittele elleivät ole remontoineet koko hotellia ja vaihtaneet henkilökuntaa...
Olen ollut kyseisessä hotellissa viimeksi 2005 tai 2006.Remontin tarpeessa oli tosiaan jo silloin.Onko sinulla tuoreempia kokemuksia?
No jos se tuolloin on ollut rempan tarpeessa, on jo todennäköisesti romahtanut. Rakennustapa ei liene tuolla niin tärkeä.
kolme kertaa oon hotellin varannu hurghadaan booking.com:in kautta ja kaikilla kerroilla kaikki meni hyvin, luottokortille sivusto tekee katevarauksen siltä varalta ettei ilmesty koskaan paikalle varaamaansa hotelliin mutta hotelli maksetaan siis paikan päällä vasta ja jos jotain muutoksia/upgradeja haluaa niin paikan päällä saa muutettua varauksesta mitä haluaa.
Kiitos vastauksesta, juuri tätä vastausta odotin.
Toki on mennyt "hyvin" koska olet näiden rikollisten palkattu paskanpuhuja verkossa.
Odotetaanpas poliisiuutisia kun tämä päätuomari Kokeer on tuomiolla
Mikä on totuus?
booking comista on runsaasti rikosjuttuja vireillä mm Europolillä
Myös lehdet Suomessa varoittavat
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8e7e3fcc-ac4e-4ea4-86af-517ccf4fa8f8
Päärikollinen majailee Hollannissa ellei ole jo vangittu
https://nl.linkedin.com/in/david-koker-7a21b81
Palvelun laatu. Booking com markkinoi tätä rikollisten kiinalaisten huonotasoista motellia rahanpesua asiakkaitten uhkailua ja myrkyttämistä mm saastuneilla rotilla ja nisäkkäillä
https://epidemicwarningsfinland.wordpress.com/
En varaisi mitään Bookingin kautta!! Jos vaikeuksia et saa mitään kautta IHMISTÄ kiinni em kasvottomasta firmasta. Ei edes s-postilla.
Varokaa hyvät ihmiset....kerrasta oppinut
Juha varasi hotellin Tallinnasta – sitten tuli outo viesti: ”Oli todella lähellä”
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000011813199.html
Älkää hyvät ihmiset uskoko tai luottako tuohon Booking.com varausjärjestelmään.
Varmaan toimii oikein hyvin, mutta muista olla "varausvahvistusten" kanssa varovainen. Lue tarkkaan, lue vielä kertaalleen, äläkä klikkaile linkkejä. Soita mieluusti paikan päälle. Tulee halvemmaksi.
Juha varasi hotellin Tallinnasta – sitten tuli outo viesti: ”Oli todella lähellä”
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000011813199.html
VAROKAA!