Booking.com

Shedwan

Onko kellään kokemusta hotellin varaamisesta esim. Booking.comin kautta Hurghadaan?Toimiiko hyvin varatessa ja paikan päällä?

9

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...????

      Paras kun katsot Tripadvisorista kyseisen hotellin arvosteluja. Booking.com on hyvä palvelu, mutta sitten jos siellä perillä hotellissa jokin mättää, niin käsittääkseni booking ei ole siitä vastuussa.

    • mirkis

      ollaan pari kertaa varattu hotelli booking.comin kautta ja ihan hyvin on mennyt, vastuista en tiedä kuka vastaa ja kuka ei, mutta eiköhän itse puhumalla ne ongelmat kuitenkin järjesty.

      • Shedwan

        Maksoitteko mirkis hotellin varaamisvaiheessa vai vasta perillä?Booking.comin kautta varatessahan voi maksaa jotkut hotellit vasta perillä??Tripadvisorista olenkin katsonut hotelliarvostelut.Sitä juurikin mietin että jos tulee sekaanusta et miten sitten...


    • Kokemusta on

      Jos oot Shedwan Golden beachiiin menossa (nimimerkissäsi tuo Shedwan viittaa siihen) niin en suosittele elleivät ole remontoineet koko hotellia ja vaihtaneet henkilökuntaa...

      • Shedwan

        Olen ollut kyseisessä hotellissa viimeksi 2005 tai 2006.Remontin tarpeessa oli tosiaan jo silloin.Onko sinulla tuoreempia kokemuksia?


    • iloveegypt

      kolme kertaa oon hotellin varannu hurghadaan booking.com:in kautta ja kaikilla kerroilla kaikki meni hyvin, luottokortille sivusto tekee katevarauksen siltä varalta ettei ilmesty koskaan paikalle varaamaansa hotelliin mutta hotelli maksetaan siis paikan päällä vasta ja jos jotain muutoksia/upgradeja haluaa niin paikan päällä saa muutettua varauksesta mitä haluaa.

      • Shedwan

        Kiitos vastauksesta, juuri tätä vastausta odotin.


      • Anonyymi

        Toki on mennyt "hyvin" koska olet näiden rikollisten palkattu paskanpuhuja verkossa.
        Odotetaanpas poliisiuutisia kun tämä päätuomari Kokeer on tuomiolla


    • Anonyymi

      Mikä on totuus?

      booking comista on runsaasti rikosjuttuja vireillä mm Europolillä


      Myös lehdet Suomessa varoittavat

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8e7e3fcc-ac4e-4ea4-86af-517ccf4fa8f8

      Päärikollinen majailee Hollannissa ellei ole jo vangittu

      https://nl.linkedin.com/in/david-koker-7a21b81

      Palvelun laatu. Booking com markkinoi tätä rikollisten kiinalaisten huonotasoista motellia rahanpesua asiakkaitten uhkailua ja myrkyttämistä mm saastuneilla rotilla ja nisäkkäillä

      https://epidemicwarningsfinland.wordpress.com/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe