Aaveet arkipäivää!

aave(ko)

Onhan näitä yliluonnollisia ja järjellä selittämättömiä asioita tapahtunut miltei päivittäin jo yli 15v ajan, alkaa olla jo arkipäivää ja niihin on jo niin tottunut ettei pelota enää.

Tässä muutamia esimerkkejä:

Olin itse jotan 12v, elämä ihan täysin mallillaan. Yksi ilta istuin yksin keittiön pöydän ääressä ja katsoin ikkunasta ulos niin tiellä seisoi tumma hahmo mustan koiran kanssa, täysin paikallaan, koira eikä mies liikkunut minnekkään, lapsen uteliaisuus kun oli nii nousin seisomaan ikkunan eteen ja se mies ja koira hävisi kuin maan nielemänä, katsetta en irrottanut tästä näystä ollenkaan, hyvä jos silmiäni räpsäytin, silloin säikäytti ja mietin että mikä se oli, kellekään en tästä kertonut kun ajattelin että minua pidetään hulluna.

Toinen kokemus näistä yliluonnollisista asioista on kun mummoni kuoli, hän oli minulle melkein kuin toinen äiti eli oltiin todella läheisiä. Sinä päivänä kun mummo kuoli niin saman päivän yönä kun olin asettumassa nukkumaan yksin, koirani nukkui sängyn alla. Makasin kyljelläni sängyllä ja yhen äkin tunsin kuin joku olisi istunut sängyn laidalle, tunsin sen painuvan vähän alaspäin, tunsin kuinka minun poskea ja korvaa kosketettiin hellästi, tuntui sellanen vieno ilma virta ja selkeä kosketus, avasin silmät ja siinä ei ketään näkynyt mutta sängyn laidalla oli selvä painauma kuin joku olisi oikeasti siinä istunut.Itse ajattelin että mummo kävi sanomassa hyvästi ennenkuin siirtyi tuonpuoleiseen.

Tapahtumia olisi kertoa vaikka mitenkä paljon. Mm. tavarat liikkuu yksinään pöydillä, kynttilät sammuu selittämättömistä syistä, ovet aukee kenenkään niihin koskematta, tv sammuu yksinään joskus. Koirat jää tuijottamaan jotakin ihan patsaana välillä, itse en nää mitään siellä minne ne katsoo. Joskus kuulen ääniä jotka sanoo minun etunimen, yleensä nämä äänet on varoittavia ääniä jostakin. Monesti iltaisin tunnen peiton alla kylmän tuulahduksen ja joskus jopa kosketuksen.
Eräänäkin iltana makasin mahallani sängyllä ja tunsin yhen äkin kosketuksen lapojen välissä, aivan kuin joku olisi lämpimällä kämmenellä painanut kevyesti, lämpö ja painon tunne vain lisääntyi selässä, en antanut sen häiritä mutta seuraavana aamuna ihan mielenkiinnosta peilin kautta katsoin selkää niin se oli punainen siitä kohti mistä se joku painoi, tarkotusta tälle en osaa sanoa.

Pahin kokemus on ehkä sellainen että kun olen aika pihi sähkön käyttäjä, valot palaa vain yhdessä huoneessa kerrallaan, menin sitten vaatehuoneessa käymään (kooltaan aika iso) valoja en kerennyt laittaa päälle ja siellä pimeydessä näin hahmon, tumma iso ja kookas hahmo, kieltämättä säpsäytti vähän kun tiesin ettei asunnossa ole ketään muita kun minä ja koirat. Koirat alkoi haukkua ihan vimmatusti tälle hahmolle, eivät uskaltaneet vaatehuoneeseen mennä. Tuijotin tätä hahmoa tiukasti ja sanoin ääneen että "mitä sinä haluat? minä en sinua pelkää, mene pois!" vähän aikaa se hahmo oli siinä ja samassa paukahti vaatehuoneen ovi kiinni, itse olin siis ulkopuolella vaatehuonetta. Sen jälkeen en ole sitä hahmoa nähnyt.

Tälläistä on minun elämä, aaveet kulkee minun mukana, eivät ole asunnosta riippuvaisia. Ja pää on tutkittu ja terveen paperit olen saanut. Omaan noita suvun ja tälläistä on ollut ainakin neljä sukupolvea taaksepäin. Joskus osaan ennalta sanoa mitä tulee tapahtumaan, tai kuka tulee käymään vaikka en olisi tietoinen moisesta mitenkään. Enne unia näyttää monta kertaa vuodessa.

Ja nää tarinat on tosia ja itseäni ei pelota kun ne ovat arkipäivää ja nämä "vierailijat" tuntuu olevan ystävällisiä niin kyllähän ne mahtuu täällä olemaan :)

24

2883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tempdude

      Olet ihan oikeassa että kummitukset ovat osa maailmaamme tällä hetkellä. Niitä tulee ja menee. Mutta yhteen asiaan haluan kiinnittää huomiosi. Niin mukavalta kuin ajatus luonasi vierailevasta mummosta tuntuu asiassa on yksi epäkohta joka on tärkeä - kummitukset eivät saa aikaan painaumaa patjassa tai edes lakanassa.
      Ne ovat vain ja ainoastaan henkiolentoja, eikä niillä ole fyysistä massaa niinkuin ihmisellä. Henkiolennoista demonilla on sellainen massa että se voi jättää painauman sängynlaidalle ...

      • ---

        itseäni on eräällä kummituskartanolla tökätty selkään kun on puhuttu kämpän menneisyydestä..

        Eli oliko siellä demoni, vai voiko henkiolento/vainajahenki tökätä ihmistä?
        Mitä eroa on henkiolennolla ja demonilla?


      • tempdude
        --- kirjoitti:

        itseäni on eräällä kummituskartanolla tökätty selkään kun on puhuttu kämpän menneisyydestä..

        Eli oliko siellä demoni, vai voiko henkiolento/vainajahenki tökätä ihmistä?
        Mitä eroa on henkiolennolla ja demonilla?

        On mahdollista tuntea hengen kosketus, mutta jos henki koskee, vaikka tökkää, ei se näy vaatteessa painaumana, vaan se tuntuu hengessä. Sitä voi olla vaikea erottaa. Kun se on pohjimmiltaan henkemme joka tuntee ruumiinkin kokemat asiat.

        Saattoi olla henkikin. Demoni ja enkeli ovat siitä erilaisia henkiolentoja että niillä voi olla fyysistä massaa, siinä missä kummitus on henkiruumiissa oleva henkiolento jolla ei ole fyysistä massaa. Ihmisen henkiruumiilla on fyysinen massa vain jos sillä on fyysinen ruumis myös.


      • Tietoinen.
        --- kirjoitti:

        itseäni on eräällä kummituskartanolla tökätty selkään kun on puhuttu kämpän menneisyydestä..

        Eli oliko siellä demoni, vai voiko henkiolento/vainajahenki tökätä ihmistä?
        Mitä eroa on henkiolennolla ja demonilla?

        Hengen ja demonin ero en se,että henki on peräisin ihmisestä tai eläimestä.Demoni sen sijaan ei ole ollut ikinä elävä olento.


      • pedon merkki

        Jos kerran henki pystyy paiskimaan ovia ja heittelee tavaroita niin miksei sais yhtä painaumaa vaikka sängyn patjaan? Ihminen ei edelleenkään tiedä henkimaailmasta paljo pask*akaan et on typerää tulla väittämään mitä henki voi tai ei voi tehdä.


      • Tietoinen. kirjoitti:

        Hengen ja demonin ero en se,että henki on peräisin ihmisestä tai eläimestä.Demoni sen sijaan ei ole ollut ikinä elävä olento.

        MISTÄ SINÄ TIEDÄT MIKÄ DEMONI SEN SIJAAN EI OLE OLLUT TAI ON OLLUT


    • aave(ko)

      En silloin ajatellu sen tarkemmin että voiko tulla painauma vai ei, ajattelin tosiaan vain että kyseessä oli mummoni joka kävi "sanomassa" hyvästit ennen siirtymistä ikuisuuteen. Monen läheisen kuoleman jälkeen on moisia asioita tapahtunut. Esimerkiksi kun yksi parhaimmista kavereistani kuoli auto-onnettomuudessa niin muutama päivä sen kuoleman jälkeen hän ilmestyi yöllä sängyn vierelle, samaan kellon lyömään kun oli kuollut, hetken siinä oli ja hävis.

      Joskus olen ns. leikitellyt ajatuksella kun sanotaan että on aaveilla oma maailma ja ihmisillä oma, mutta entäs jos me ihmiset ollaankin vieraita siinä aave maailmassa? Ja jotka väittää ettei aaveita/henkiä ole olemassa niin miten sitten selitettävissä se että henki havaintoja on tullut ympäri maailmaa vuosisatojen ajan, jopa jossakin vanhoissa kuvissa on näkynyt hahmo, siis siihen aikaan otetuissa kuvissa joilloin ei ole tietokonetta edes keksitty, ensimmäisillä kameroilla otettuja.

      Tuntuu myös sille että jotka ei näihin usko että he joko pelkäävät tai heillä ei ole niin voimakas se ns. kuudes aisti että voisi aistia näitä juttuja. Itselläni on aika vahva aisti näihin "kummitus juttuihin".

      Jos joku tietäisi nimityksen seuraavalle: Itse olen pystynyt irtautumaan ruumiista, ilman onnettomuutta tai muutakaan vastaavaa. Jos pystyn keskittymään tarpeeksi siihen irtautumiseen niin voin siirtyä toiseen paikkaan kuolematta. Testasin joskus tätä "kykyä" ja kokeilin siirtyä silloisen mieheni luo, luultavasti tässä onnistuin kun sanoi itse myöhemmin että hän näki hahmon yöllä asunnossaan, kertoi tarkasti mistä se tuli ja minne meni, se selitys meni just niinku itse olin tehnyt siirtyneenä, haluaisin nimityksen tälle miksi kutsutaan tälläistä siirtymistä? Aina se ei tosin onnistu.

      Olen käynyt myös papin luona juttelemassa näistä henkimaailman asioista ja kysynyt suoraan että olenko minä hullu tai jotenkin päästä vajaa, pappi sanoi etten ole, pappi vahvisti sen että minulla on vahva kuudes aisti ja olen kykenevä kuulemaan/näkemään/tekemään tuollaisia henkimaailman juttuja. Olen myös käynyt vahvistamassa tämän asian psykiatrin luonakin, halusin täyden varmuuden siihen etten ole oikeasti hullu vaan ihan "selväpäinen", psykiatrin paperissakin lukee että olen täysin terve, enkä käytä alkoholia ollenkaan enkä ole lääkityksen alainen millään muotoa eli turha on väittää että kännipäissäni kirjottelen yms...

      Ja vinkki niille jotka näkee näitä hahmoja jotka toistuvasti näyttäytyy niin kannattaa kysyä ääneen että mitä ne haluaa tai miksi ovat paikalla, jos ei minkäänlaista "vastausta" tule niin sitten on sanottava että "mene pois, et kuulu tänne". Voitte pitää minua hulluna ja sekopäänä mutta näin on asia itseni kohdalla, henkimaailma on osa minun elämää ja sen kanssa olen tottunut elämään. Ei enää pelota jos tavarat yksinään liikkuu pöydillä tai putoo lattialle.

      • tempdude

        Joo kyllä henkimaailma ihan totta on, ja kummituksiakin on olemassa. Minulle henkimaailma on myös tuttu asia, olen päivittäin sen kanssa tekemisissä. Sitä kautta saa monenlaista kokemusta, mutta uskostaan on tärkeä pitää huolta, ettei eksy väärien henkien harhautettavaksi. Se on tärkeää henkimaailman kanssa.

        Se ruumiista irtautuminen on ihan mahdollinen asia. Silloin henkiruumis jättää fyysisen ruumiin. Sitä henkiruumista irtautuneena kutsutaan "astraaliruumiiksi". Ja ruumiista irtautumista "astraalimatkailuksi". On hienoa jos osaat tehdä sen tahdon voimalla, se ei ole helppoa.

        Olen kerran kokenut ruumiista kokonaan irtautumisen, siinä kävi niin että liikuin ihan oikeasti siinä asunnossa jossa silloin olin.Kun liikuin käytävällä, kauempaa kuulunut ääni läheni. Se oli hyvin raskasta irtautua ruumiista alkuun, vaikea saavuttaa. Mutta helpottui mitä kauemmas ruumiista liikuin.

        Et varmastikaan ole hullu etkä päästäsi sekaisin. Se vika on yhteiskunnassa joka on kieltänyt henkimaailman olemassaolon "hulluutena". Hulluuskin on suhteellinen käsite. Toiset tarvitsevat sellaisia leimoja leimatakseen sen mitä eivät joko usko tai pelkäävät uskoa. Se on helppoa sanoa että "taas joku hörhö tai hullu", niin ei tarvitse kohdata sitä tosiseikkaa että henkimaailma on totta, ja oma henki tarvitsisi huomiota.


    • Saat pysyvän avun

      Joissakin suvuissa taikuus ja pokkajutut siirtyvät kuin perintökirous. Ja pahan puolen henkimaailma ahdistaa ja kiusaa úhrejaan.
      Jos haluat täysin vapauta tuosta perintönä tulevasta suvun kirouksesta niin anna elämäsi ja itsesi tietoisesti Jeesukselle Kristuskelle. Pyydä Häntä elämääsi yksinkertaisesti rukoilemalla ja pyydä että Herra vapauttaisi myös sinut kaikesta esivanhempien ja hekivaltojen vaikutuksesta.
      Vain Jeesus Kristus on ainut voittaja ja auttaja tässä ongelmassa. Saat neuvoja kaikenlaisia, mutta niistä ei ole sinulle apua.

    • Helppoa rahaa

      Skepsis tarjoaa.

      10 000€ puhtaana käteen sille, joka tuottaa valvotuissa olosuhteissa paranormaalin ilmiön.

      Tähtitieteen tohtori Hannu Karttunen ja taikuri Iiro Seppänen ovat lupautuneet maksamaan kumpikin 2500€ edellämainitusta kokonaissummasta.

      Skepsis muistuttaa, että tämän 10 000€ haasteen voittaja voi matkustaa Yhdysvaltoihin ja ottaa vastaan myös taikuri James Randin vastaavan haasteen, jolle tämä haaste voi myös toimia esitestinä. Randin palkinto on yli US$1 000 000!

      • -o-

        Aaveita esimerkiksi ei ole olemassa. Ne ovat kuvittelua ja valehtelua. Herkkäuskoisten hölmöjenn houreita,


      • ei maksa ´nut

        Todisteita on ollut ja tulee, mutta he eivät ollutkaan valmiita maksamaan palkkoita!


      • -o- kirjoitti:

        Aaveita esimerkiksi ei ole olemassa. Ne ovat kuvittelua ja valehtelua. Herkkäuskoisten hölmöjenn houreita,

        ONHAN OLEMASSA, KUN MINÄKIN OLEN AAVE ILMAN KEHOA MIETI SITÄ YMMÄRTÄMÄTÖN TIETÄMÄTÖN


    • minä vaan

      Jos kiinnostaa asian tieteellinen puoli niin tiedän ryhmän joka tällaisia asioita tutkii.
      Ota rohkeasti yhteyttä [email protected]

    • Jakke531
    • Kustaa Sahlberg

      Meille Sahlbergeille nettikummitus on arkipäivää. Tyhjentää Pöytyän baarikaapin, vie Oulun Alkosta juoksukaljaa kassan ohi ja keittää pontikkaa Pöytyän karjatilan takaisessa metsässä Slendermanin kanssa.

    • pois se minusta

      Minulla ja n. 4 v. -tyttärelläni oli samoihin aikoin samanlaisia kokemuksia. Kun ajoin aamulla autolla töihin, joskus tuntui kuin joku olisi painanut selkään. Tyttäreni ihmetteli minulle kun hän istui rattaissa, niin joku oli pukannut häntä selkään ja kun hän oli katsonut taakseen, niin ei sielä ketään ollut.
      Aikaisemmin minulla oli ollut pari ahdistavaa painajaisunta. Nukuin sohvalla niin joku "paha" silitti päätäni niin että päänahka tuntui menevän ruttuun. Toisen kerran näin unessa että joku punainen "mies" konttasi meidän lattialla.
      Lisäksi noihin aikoihin koin elämäni ensimmäisen unihalvauksen, eli olin melkein hereillä ja ajattelin että pitäisi siirtyä sohvalta sänkyyn nukkumaan, mutta en pystynyt liikkumaan.
      En kyllä halua mitään ylimääräistä nähdä, enkä olla tekemisissä yliluonnollisten asoiden kanssa.

    • jesaja1

      Aave(ko)

      Noi sun juttus on tosia kuten sanot. Itselleni on tapahtunut yhtä ja toista vastaavaa. Mutta otan tähän mukaan yhden näkökulman joka on todettu jo monia sukupolvia sitten.
      Ihmisen hermosto ym elin toiminnot tuottavat erilaisia näkyjä jos ihminen on tullut yli rasittuneeseen tilaan. En väitä, että sinä olisit jotenkin ylirasittunut tai muu epä tasapaino olisi sinulla. Mutta esm sodisa on yli rasittuneessa tilassa olevat miehet nähneet enkeli näkyjä ym ilmestyksiä. Onko siis näin, että joittenkin ihmisten psyyke tai muu elintoiminto on herkistynyt näille ns selittämättömille näyille. Nämä näyt voivat olla ihan yhtähyvin kuitenkin sieltä meidän toisesta ulottuvuudesta. Johon joillakin meistä ihmisistä on yhteys.
      Että minua ymmärrettäisiin, mitä tarkoitan, niin ihmiset jotka on käyttäneet paljon alkoholia, ja kun he joutuvat jonkin aikaa olemaan ilman sitä, niin he näkevät ihan mitä tahansa näkyjä. En väitä, että näkyjen näkijät ja kuuliat olisivat alkoholisteja, mutta selittämättömillä asioilla mitä nähdään ja koetaan voi olla yhteys meidän psyykkeemme kassa, tällä en tarkoita välttämättä sairautta. Mutta pyrin selittämään sitä, että psyykkeen tai hermoston tila on luonnostaan meillä näkijöillä ja selittämättömien asipitten kokioilla luonnostaan sellainen, että me kykenemme näkemään sinne meidän toiseen ulottuvuuteemme, joka ei kuitenkaan tarkoita sitä, että me olisimme psyykkeeltämme hörhöjä tai tärähtäneitä. Henk koht näen ja koen paljon ns selittämättömiä asioita myöskin.

    • Anonyymi

      Mistähän voisi johtua ja mikähän voisi olla jokin yliluonnollinen joka heittelee ihmistä. Ottaa kiinni vääntää aivan solmuun, nakkelee ympäri keittiötä tai muuta huonetta ja saattaa vaikka avata oven ja nakata lumihankeen ja senkin jälkeen hetken häiritä ja sitten lähtee pois. Normaalissa tilanteessa selkäranka olisi poikki ja olkapäät sijoiltaan ja kaikki murtunut mutta siinä se tuntuu normaalilta että esimerkiksi kädet kääntyy ympäri.

      • Anonyymi

        Kannattaa käydä pyytämässä pappi tai parantaja siunaamassa talo jossa tuollaista tapahtuu. Mutta kyse voi olla myös jostain harvinaisesta mielenterveys sairaudesta. Niitähän ON ihmisillä. Kellä vaan voi olla. Jos tuntuu että joku vainoaa ja vaikuttaa mieleen, niin rukoilu auttaa. Myös esim. vaikka buddhalaisten munkkien siunaavat messuamiset "puhdistavat ilmapiiriä", esim. youtubessa "great itipiso 108 chant". Kokeile pistää soimaan hiljaisella ja katso parantaako tilannetta. Yleensä ottaen jos oma mielentila paranee, paranee myös ilmapiiri talossa. Se mitä pitää mielessään vaikuttaa siihen millaisena maailma näyttäytyy. Toivottavasti löydät rauhan ja aitoa onnea sisimmästäsi!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuulostaapa juttusi mielenkiintoiselta. Itsekin olen ollut aika herkkä ihminen aina. Kai keksin jo lapsena mielikuvitus ystäviä. Nyt aikuisena olen vasta tajunnut että herkkyyteni on lahja. Nykyään tiedän asioita ennakkoon. Joskus tunnen kuin joku seuraisi minua. Olen kuullut myös että jotain kauempaa suvussa ollut parantajia.

    • Anonyymi

      Oon kade

    • Arkipäivän aave on myös minulle tuttu. Helmikuussa 2022 kun olimme minun luona kyläilevän naisystäväni kanssa jos sängyssä mutta molemmat hereillä, tajusin sängyssä liikkuvan myös jonkin kolmannen. Myöhemmin kun tämä kolmas alkoi ilmestymään toistuvasti niin tajusin myös sen henkilöllisyyden eli kyseessä on minulle tuttu kaveri eli vanhempieni luona koko elämänsä asunut koiramme Pyry. Viimeksi viime yönä Pyry tuli taas sänkyyn, käveli hetken ja alkoi tutkimaan varpaitani ja otti varpaani suuhunsa kuten pari kertaa aiemminkin ja tunsin sen hampaat kun se yritti leikkiä varpaillani ja jäin miettimään että Pyry eli vanhempieni luona niin oliko sillä mahdollisesti tällainen traditio ennen nukahtamista mahdollisesti isäni kanssa että isä oli leikkinyt sen kanssa hetken sängyssä ennen nukkumista. Sen jälkeen tunsin kun Pyry jäi nukkumaan ihan kiinni jalkaani ja aamulla se oli taas kadonnut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe