hei olen juuri muuttanut tänne hollolaan ja haluaisin päästä mukaan paikalliseen homoporukkaan. voisiko joku valaista että missä heihin voisi törmätä. olen siis parikymppinen homomies joka nyt vuodenvaihteessa muutin salpakankaalle.
vitsailijoiden ei tarvitse vaivautua.
Missä Hollolan hintteihin voisi tutustua.?
13
1285
Vastaukset
- vilits pippeli
Moi
hollolan natiivi homoihin voi tutustua ravintola Wanha Willis nimisessä paikassa..siellä joka ilta on poikien ilta.
sillä paikalla on paikallisen homoväen vankkumaton suosio.
ei muuta ku rohkeasti peremmälle vaan sovit varmasti kantahomojen sekaan.
Vihree Nelonen on toinen homobaari täällä.- uusi asukki
Kiitos vastauksesta! taidan tästä lähteä katsastamaan Williksen. olen tässä skumppaa nauttinut.. olen siis se uusi tyyppi tänään Hollolan yössä joten kaikki miehekkäät gay miehet tulkaa jutteleen!
- Anonyymi00019
Näytä
- Anonyymi00020
Mene linnaistensuolle
- Anonyymi00021
JOO TUU ENSIN STADIIN,NIIN KYLLÄ SUT HOIDELLAAN
- Anonyymi00022
Mene Kolavalle siellä käy muutama taksi kuskin.
- Anonyymi00024
Moni muukin taksi kuski myös Lahdestakin
- Anonyymi00026
Moni Lahden taksi kuski käy kolavalla
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Moni Lahden taksi kuski käy kolavalla
Suorita taksiluvat niin pääset lahden taksikuskien omaan "kolava ryhmään" ajettavaksi
- Anonyymi00028
Hollolan heterokulttuuria saa taas hakea metsien kätköistä. Kyllä Hollolan heteroillakin on oma salakapakkansa jossain, vaikka kukaan ei tiedä missä? Se taas johtuu, koska kaikki jolta Hollolassa kysyy, ovat homoja.
- Anonyymi00029
Kyllä meitä miehistä pitäviä miehiä voi löytää ihan vaikka kuntakeskuksen kahviloista.😘
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873617
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1871433- 771387
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401070Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.314987- 45907
- 95877
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78865Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en125852