Onko kellään minkäänmoisia kokemuksia kyseisestä paikasta Diamond place? Ollaan lähössä tammikuun alussa Krabille ja neljäksi ensimmäiseksi yöksi tämä kyseinen hotelli varattiin, edullisuus oli varausperusteena.. mutta eräskin ranskalaispariskunta oli kommentoinut hotellin sijaitsevan "aivan korvessa". Onkohan näin? Kaikkia positiivisia tai negatiivisia kommentteja olisi mukava kuulla? :)
Diamond Place-hotelli AoNangissa Krabilla
4
150
Vastaukset
- Stobal
Itsellä varattu hotelli loppukuuksi, kerro toki kokemuksesi kun sieltä tulet. Suomalaisilta en ole kuullut mitään kommentteja, muun maan kansalaisilta lähestulkoon pelkästään positiivista. Läheinen thaiboxing-areena kuulemma on aika kovaääninen pari kertaa viikossa. Itseäni nyt ei kiinnosta älämölö pari tuntia viikossa yhtään.
- manoli
Mukava kuulla että muitakin menijöitä, itsekin nettikeskusteluja lukeneena vaikuttaa kivalta, vaikkei ihan ao nangin keskustassa sijaitsekaan. Mutta nuorta porukkaa ollaan ja jaksetaan kävelläkin. Ehdottomasti tuun kertomaan miltä näytti :)
- Stobal
Onko tässä kuussa suomalaisia menijöitä? Oma varaukseni alkaa 23. tammikuuta
- manoli
Diamond placessa majailtiin kahden viikon lomallamme tosiaan 4 ekaa yötä, kaikkiin muihin majataloihin verrattuna ehdottomasti paras. Huoneet tilavia, siistejä ja sänky hyvä. Vaikka matka "keskustaan" olikin noin 2-3 km niin ei haitannut, tuktukit kulkee ja parilla kymmenellä bahtilla pääsee sinnekin per perse ison tien varresta.. joutuu kävelemään vaan jonkin matkaa. Vieressä on Krabin thaiboxing stadion, ja perjantaina siellä oli kisat käynnissä, kattoterassilta kateltiin hakkaamista ja melu ei kyllä haitannut milläänlailla. Henkilökuntaa ei kovin paljon kyseisessä paikassa ollut, mutta infon nainen oli tosi ystävällinen ja puhui hyvin enkkua, antoi meille tullessamme kartankin mistä näkyi ao nangin keskeisimmät jutut kuljetti meidät laukkuinemme seuraavaan majapaikkaan ja ei olisi ottanut edes vaivanpalkkaa.. annoimme kuitenkin 200 bahtia. :)
Ao nangin keskustassa Lanna beach questhousea en suosittele kyllä kenellekään!! Aivan karmeat huoneet ja koko rakennus muutenkin.. hinta ei kova kuitenkaan kun paikanpäältä otettiin huoneet niin 700batia per henkilö.. muurahaisia ja kaikenmaailman epäilyttäviä läiskiä sängyt lakanat täynnä.. hyihyi.
Ihana paikka Krabi kyllä oli! Ao nangissa aika ei olisi kulunut koko kahta viikkoa, kävimme pari yötä Koh Lantalla ja myös laivareissulla lähisaarilla. Suosittelen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38801Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690