Myydän leikattu ruskea kääpiöpinseri uros.Myyn koska ei ole aikaa ja energiaKoiralla on paperit ja terve.tulee kaikkien kanssa toimeen ja on erinomainen sylikoira.Hinta ei ole pääasia vaan se että saa hyvän kodin .Kerrothan itsestäsi ja millaisen kodin tarjoat,
Hinta: 400
Yhteystiedot: [email protected]
Varsinais-Suomi
O: Myydään kääpiöpinseri
5
918
Vastaukset
- kääkkäfani00
Yritin laittaa sinulle sähköpostia, mutta sähköpostini ei anna lähettää sinulle viestiä, kun väittää että sähköpostiosoitteesi ei ole toiminnassa. Voisitko millään laittaa minulle ensin sähköpostia,että pääsisin kirjoittamaan sinulle, tai että lähettäisit minulle sähköpostitse puhelinnumerosi?? Olisin todella kiinnostunut ja täällä olisi varmasti hyvä koti tarjolla!
Sähköpostiosoitteeni on : [email protected]
T. Moona - Minä
Hei olemme 7 henkinen perhe ja haluaisimme tarjota koiralle hyvän kodin rivitalosta,aivan metsän ja pellon vierestä...pistäthän sähköpostia niin kerron lisää [email protected]
Hei, Olemme 7 henkinen perhe ja haluaisimme tarjota pinseri koiralle kodin.Meillä on 2.5v tyttö kääpiöpinseri. olemme 1.5vuotta suunitelleet tyttö/poika kaveria seuraksi leikkeihin.Olemme ihastuneet koiraan ja olemme todella kinostuneita uudesta tulevasta perheen jäsenestä.Meillä on varma ja huolehtiva koti ja rakastava ja leikkisä perhe. Voisiteko minulle laittaa sähkö postia ja puhelin numeron. "teen itse aika paljon tyttökääpiöpinseri lapselle vaatteita ,joten sormiaani syhytttää että pääsen poika kääpiöpinseri lapselle ompelee ja neuloo vaatteita. Teillä on todella kaunis poika.
[email protected]Hei.Me olemme 7 henkinen perhe ja haluaisimme tarjota ja antaa kodin kääpiöpinserille.Meillä on 2.5 vuotias tyttö kääpiöpinseri.
Olemme 1.5 v suunitelleet kääpiöpinseri kaveria seuraksi ja leikkeihin poikaa/tyttöä.Olemme todella ihastuneita ja kiinostuneita tulevasta ja uudesta perheen jäsenestä.Meillä on varma ja rakastava ja leikkisä koti ja perhe.
Asumme rivi-talossa,metsän laidalla.hyvien kuntoilu ja ulkoilu maastojan läheisyydessä.Teen aika paljon itse meidän tyttö kääpiöpinserille vaatteita,Sormiaani jo syyhyttä jotta pääsisin poika kääpiöpinserille ompelemaan ja neulomaan asusteita. Voisitteko laittaa minulle sähköpostia ja puhelin numeron sähkö postin kautta.
ON kaunis poika sähköpostiositteeni on; [email protected]- vinkki.
Ilmoitus näyttää olevan toista vuotta vanha, joten eiköhän koira ole jo uudessa kodissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563161Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810