Osaako kukaan sanoa kuinka pystyy Nokia lumia 800:sen herätyskellon äänenvoimakkuutta säätämään? On ärsyttävää, kun herätyskellossa tuntuu olevan äänet melkeen täysillä vaikka ne äänet oikeesti on 1/30... Ja olen herkkä säikähtämään aamuisin herätyskelloni ääntä, nii en haluis että se on ihan täysillä.. Ja sitten joskus unihdan äänet sille 1/30, en kuule kun tulee viesti tai joku soittaa.. Kai sitä kellon ääntä pystyy jotenkin vaihtamaan ilman että koko puhelimen äänet pienenee?
Nokia lumia 800 herätyskellon säätö??
4
1152
Vastaukset
Lumioissa herätyskellon hälärin ääntä ei pysty muokkaamaan, ei isommalle tai pienemmälle, se voimakkuus on mitä on.
Muuuuuuutta, sen minkä voit tehdä on se että vaihdä hälytysääneksi joku muu kuin mikä siellä nyt on, listalla on jos jonkinmoista häläriä :) Mukana on ainakin yksi sellainen joka soi ensin vähän hiljempaa ja sitten voimistuu hiljalleen mitä pidempää se soi.
Tero@SoneraPartio- nokia museolaite
Toi on ihan perseestä koko ominaisuus ja herättää kaikki!!!!
- Onneksi mulla
nokia museolaite kirjoitti:
Toi on ihan perseestä koko ominaisuus ja herättää kaikki!!!!
on edistyneempi Nokia puhelin. Symbianilla mennään vielä pitkään.
- Äänensäätäjä
820:n herätys ainakin original aloittaa rauhallisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161