Tarkoitus olis mennä ens kesänä Zell am Seehen ja ilman matkatoimiston pakettimatkaa. Hotelleja löytää halaumalleen ajankohdalle edullisesti helposti mutta pän vaivaa tuottaa lennot. En löydä sitten millään minkäänlaisia aikatauluja mistään Itävallan lennoista. Oisko kellään kokeneella mitään hajua asiasta? Ois aika hyvä jos lento osuis samaan ajankohtaan kuin hotellin varaus :)
Zell am see
6
1474
Vastaukset
- 10+3
En ole kokenut, mutta itse menisin Munchenin kautta. Joten googlasin, ja tulos tässä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9064833
- aalpiit
Itse olen varaamassa lentoa Air Berliniltä Salzburgiin, ja päättää varsinaine kohde myöhemmin. Salzista pääsee lätevästi miknne vaan.
Kesäkuun alkupuolen lennot on tällä hetkellä 227 e menopaluu, ei paha, ja aikaisemmat kokemusket air berlnistä hyvät. - mukavaa lomaa
Järjelliset lentovaihtoehdot ovat 1. Munchen ja 2. Salzburg.
Ehkä vuokraatte auton, jolla matka taittuu jo lentoasemalta Zell am Zeehen. Hyvä ajokokemus ja kylmäpäisyys ovat eduksi.
Myös junayhteydet sekä Salzburgista että Munchenistä kohtalaiset.
Mukavaa lomaa! - mukava paikka!
Olemme menossa nyt 16. pvä Zell a. Seehen Wienin kautta, edestakaisin suora lento finnairilta tais olla 230 e, eli ei yhtään paha. wienistä tosin pisin matka zelliin(4 h), mutta pääsemme autolla jatkamaan siitö sitten. jos ei autoa ole käytössä niin kannattaa sitten turvautua junaan. tossa http://www.oebb.at/.
kivaa reissua! - mpepp
Lennä Muncheniin ja sieltä junalla tai vuokraa auto. Suosittelen Pension Alperosea Schmittenstrasse 22.
MP - Bad.Gastein
Monipuolinen alue kylpylöineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702071
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371455Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56902- 55846
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250814Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58713Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis198634